امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

یادگیری طراحی لباس به صورت حرفه ای


1401/07/27
کد خبر : 28240
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 14 نفر

طراحی لباس از جمله حرفه هایی است که طرفداران بسیاری در دنیا برخوردار است و با توجه به گسترش مد و فشن، این حرفه نیز به سرعت در حال توسعه است. در همین پی آموزشگاه ها و موسسات بسیاری حضور یافته‌اند تا بتوانند افراد خلاق و علاقه مند در طراحی لباس را به یک متخصص در این زمینه تبدیل کنند. از جمله آموزشگاه های معتبر و حرفه‌ای در آموزش طراحی لباس، مجموعه دانش هنر می‌باشد.
مجموعه دانش هنر با برگزاری کلاس طراحی لباس از مقدماتی تا پیشرفته، کاملا به صورت عملی و با حضور اساتید مجرب و حرفه‌ای و با تحصیلات دانشگاهی مرتبط به رشته طراحی لباس، مد و فشن، کلاس ها به صورت جامع برگزار می‌کند. این دوره ویژه افرادی است که می خواهند وارد بازار کار شوند.


آموزش طراحی لباس

برگزاری دوره طراحی لباس برای ورود به بازار کار حرفه ای

کلاس طراحی لباس در آموزشگاه های متعددی برگزار می شود اما اگر بخواهیم مزیت های این دوره را به عنوان بهترین دوره آموزشی طراحی لباس بررسی کنیم ابتدا باید بگوییم که دوره های آموزشی طراحی لباس در مرکز آموزش دانش هنر به صورت مقدماتی تا پیشرفته برگزار می شود و هر فرد علاقمند به این حرفه می تواند بدون گذراندن هیچی پیش نیازی وارد این دوره شود و کاملا از مبتدی آموزش ببیند.
اما این در حالی است که در برخی موسسات دوره ها به صورت مقدماتی و پیشرفته مجزا برگزار می شود و با این کار هم روند آموزش را کند می کنند و هم هزینه ی بیشتری را باید هنرجو متقبل شود و عملا به کیفیت آموزش کمکی نخواهند کرد.
در مجموعه دانش هنر، دوره طراحی لباس بر اساس استاندارد های جهانی و به صورت کاملا اجرایی توسط اساتید برجسته و حرفه ای هنرجویان را در مسیر آموزش همراهی می نماییم . به این نکته باید دقت داشت که در کلاس های اجرایی مثل طراحی لباس تمامی طراح ها و ایده های هنرجویان بر روی کاغذ طراحی می شود و پرورش خلاقیت با همین طراحی های متعدد و اسکیس ها اتفاق می افتد.


 آموزش طراحی لباس


در انتها باید یک طرح به مرحله اجرا برسد و هنرجویان با مرحله تولید هم آشنا می شوند و با این کار می توانند مراحل ایده تا اجرا را برای درآمد زایی و ورود به بازار کار آموزش ببینند و برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده می شوند.
در موسساتی که همه ی استراتژی آموزشی خود را بر اساس زیبایی نقاشی و اصطلاحا فقط تصویرسازی لباس قرار می دهند نمی توانند هنرجو را با خلاقیت ، ایده پردازی ، اجرای یک طرح به لباس و در نهایت نمی توانند هنرجو را برای ورود به بازار کار و کسب درآمد آموزش دهند.

سرفصل های دوره آموزش پیشرفته طراحی لباس

دوره آموزش جامع طراحی لباس در مرکز آموزش دانش هنر طبق استاندارد های بین المللی این رشته طراحی و تدوین شده است. همچنین شما با مراجعه به مقالات آموزشی دانش هنر می‌توانید اطلاعات خود را در این زمینه گسترش دهید. این دوره شامل آیتم های اجرایی رشته های دانشگاهی مرتبط با صنعت پوشاک می باشد.
بطور مثال شخصی که فقط یکی از رشته های دانشگاهی صنایع پوشاک را گذرانده باشد به سختی میتواند با بازار کار این رشته ارتباط برقرار نماید ولی شخصی که اطلاعات اجرایی کلیه رشته های دانشگاهی مرتبط با صنعت پوشاک را گذرانده باشد به راحتی می تواند وارد بازار کار این رشته شود که شما می توانید با شرکت در دوره آموزشی جامع مرکز آموزش دانش هنر کلیه این اطلاعات را بدست آورید.
سرفصل های آموزشی این رشته شامل موارد ذیل می باشد:
•    طراحی آناتومی یا طراحی فیگوراتیو که شامل آشنایی با تناسبات و نسبت های مختلف بدن می باشد.
•    جنسیت سازی و روانشناسی رنگ ها که برای ارائه پرتفولیو بایستی اطلاعات و دانش کافی در این زمینه کسب نمایید.
•    خلاقیت یا طراحی لباس که شامل طراحی لباس و خلاقیت در طراحی لباس و اجرای لباس می باشد.
•    ارائه پرتفولیو و کار اجرایی که در انتهای ترم خلاقیت برای اجرای کار انجام می گردد.
•    تزئینات پارچه و لباس برای اینکه کارهای اجرایی شما به لحاظ زیبایی یا عیار کار در رده بالایی قرار گیرد آموزش داده می شود.
•    الگو سازی به روش حجمی که برای رفع عیوب اندامی و همچنین الگو سازی به روش حجمی روی مانکن آموزش داده خواهد شد.
•    نرم افزار طراحی لباس که شامل طراحی و اجرای لباس به صورت زنده داخل نرم افزار می باشد.

ارائه مدرک معتبر و بین المللی

یکی از مواردی که در دوره های طراحی لباس مرکز آموزش دانش هنر برای ما اهمیت ویژه ای دارد ارائه مدرک معتبر و بین المللی می باشد و عزیزانی که قصد مهاجرت دارند با ارائه مدارک ما به مراکز دارالترجمه رسمی در سطح کشور می توانند آن را برای کشور مقصد خود ترجمه کنند.
لازم به ذکر است مدرکی که مجموعه دانش هنر بعد از اتمام دوره به هنرجویان ارائه می کند به تنهایی معتبر بوده و در داخل کشور و بعضا در خارج کشور نیز مورد استفاده قرار می گیرد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28240
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید