امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

گیفت کارت اپل چیست؟ بررسی گیفت کارت اپل در موبوگیفت


1401/07/27
کد خبر : 26032
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 22 نفر

در این مطلب به سراغ بررسی راه‌حل این مساله رفتیم و بررسی کردیم که اولاً گیفت کارت اپل چیست؟ ثانیاً چه کاربرد‌هایی دارد؟ پس اگر شما هم به‌دنبال خرید اینترنتی‌ گیفت کارت اپل برای حساب‌ کاربری خودتان هستید با ما همراه باشید تا یک فروشگاه معتبر را برای خرید به شما معرفی کنیم.

گیفت کارت اپل چیست؟

گیفت کارت‌ ها، کارت‌های اعتباری هستند که شرکت‌های بزرگ جهانی توسط آن‌ها به مشتریان خودشان اعتبار حساب می‌دهند. برای مثال زمانی که شما می‌خواهید از امکانات اپل استور و آیتونز استفاده کنید، باید گیفت کارت اپل خریداری کنید تا حساب شما پرمیوم شود و بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید. با استفاده از گیفت کارت آیتونز (اپل) شما به بخش‌های زیر در اکانت خودتان دسترسی دارید:
-    اپ استور
-    اپل مویزک
-    آیتونز
-    آی بوک استور
-    مک اپ استور
خوب است بدانید که امروزه شرکت‌های بزرگ دنیا همگی گیفت کارت ‌های مخصوص خودشان را ارائه می‌کنند. مثل شرکت‌های آمازون، سونی، استیم و...
افرادی که در ایران زندگی می‌کنند و دوست دارند تا از این خدمات بهره‌مند شوند، باید گیفت کارت این شرکت‌ها را تهیه کنند.

گیفت کارت اپل
 

نکات مهم در هنگام خرید گیفت کارت اپل

ازآنجایی که ممکن است شما برای بار اول باشد که بخواهید گیفت کارت بخرید، در ادامه نکات مهمی را آورده‌ایم تا در هنگام خرید گیفت کارت در نظر بگیرید:
-    هنگامی که می‌خواهید گیفت کارت اپل را تهیه کنید، دقت کنید که آی پی گیفت کارت (کشور سازنده‌اش) با آی پی اکانت شما یکی باشند تا دچار مشکلی در ردیم کردن آن نشوید.
-    دقت کنید گیفت کارتی که تهیه می‌کنید اصل باشد و تقلبی یا دزدی نباشد. در صورت استفاده از گیفت کارت ‌های تقلبی حساب شما برای همیشه مسدود خواهد شد و به مشکل برمی‌خورید.
-    پس از وارد کردن کد گیفت کارت، اپل از شما تعدادی سوال امنیتی می‌پرسد. دقت کنید که پاسخ این سوالات را دقیق و منطبق با آنچه پیش از این در آی دی اپل خودتان ثبت کرده‌اید، وارد کنید تا خطایی صورت نگیرد. چنانچه پاسخ این سوالات را فراموش کرده‌اید به سایت اپل بروید.
-    اگر نگاهی به بازار‌ فروش گیفت کارت‌ ها بیندازید، ممکن است متوجه نوسان قیمت شوید. برخی از سود‌جویان به بهانۀ‌ اینکه قیمت گیفت کارت ‌ها بر اساس دلار تعیین می‌شود، گران‌فروشی می‌کنند. هنگامی که شما آگاهانه خرید کنید و سایت‌های مختلف را با دقت دیده و مقایسه کنید در دام این دلالان نخواهید افتاد.

مراحل استفاده از گیفت کارت آیتونز یا اپل

1.    پس از خرید گیفت کارت اپل، به اپ‌استور وارد شوید.
2.    به‌دنبال گزینۀRedeem  بگردید و بر روی آن کلیک کنید.
3.    در این بخش کد گیفت کارت خودتان را وارد کنید.
4.    اکنون می‌توانید به راحتی به تمام امکانات اپل دسترسی داشته باشید.

موبوگیفت، یک انتخاب امن برای خرید گیفت کارت اپل

موبوگیفت یکی از معتبر‌ترین فروشگاه‌های ارائه‌دهنده‌ انواع گیفت کارت است. در این سایت شما می‌توانید چندین نوع گیفت کارت اپل را (با ارزش‌های متفاوت) ملاحظه کنید و سپس به راحتی گیفت کارت مخصوص خودتان را خریداری کنید.
خوب است بدانید خرید گیفت کارت اپل از سایت موبوگیفت به آسانی و در کمتر از یک دقیقه انجام می‌شود. پس از انتخاب نوع گیفت کارت، تنها کافیست هزینه‌ آن را پرداخت کنید تا کد گیفت کارت را روی ایمیل و شماره‌ همراه خودتان دریافت کنید.
این سامانه هم‌چنین پشتیبانی 24ساعته دارد و به‌خوبی می‌تواند تمام نیاز‌ها و سوالات شما را در هنگام خرید، پاسخگو باشد. برای تماس با کارشناسان و بخش فروش این مجموعه با شمارۀ 0310371707 تماس بگیرید یا بهhttps://mobogift.com سری بزنید.



گیفت کارت اپل
 

حالا چرا موبوگیفت؟

موبوگیفت با داشتن سابقه‌ای چندین ساله در زمینۀ فروش انواع Gift Card مانند گیفت کارت ایکس باکس ، گیفت کارت ps4 ، گیفت کارت استیم ، یوسی پابجی موبایل و ده ها نمونه گیفت کارت دیگر به‌خوبی توانسته است پاسخگوی نیازهای مشتریانش باشد و آن‌ها را با تنوع محصولاتش راضی نگه دارد. از مزایای خرید گیفت کارت از سایت موبوگیفت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
-    خرید با بهترین قیمت
-    تحویل گرفتن آنی کد گیفت کارت
-    پشتیبانی 24ساعته
-    در دسترس بودن انواع گیفت کارت‌ های معتبر
-    گرفتن کد تخفیف ویژه
خب در این مطلب مهم‌ترین نکات و همینطور آموزش استفاده از گیفت کارت اپل را به شما ارائه کردیم. امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات لازم را در اختیارتان بگذاریم.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26032
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید