امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

گجت خوب رو از کدوم فروشگاه گجت بخریم؟


1401/07/27
کد خبر : 27392
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 18 نفر

گجت به وسایلی که منجر به آسان شدن کارهای مختلف می‌شوند، گفته می‌شود. به احتمال زیاد با خود فکر می‌کنید تمام فروشگاه‌های وسایل دیجیتالی یک فروشگاه گجت مانند ویوک هستند. ولی برای آن که بگوییم یک فروشگاه، فروشگاه گجت است باید محصولات آن ویژگی‌های مختلفی مانند خلاقیت و چندکاره بودن داشته باشد. برای درک بیشتر به محصولاتی که معرفی می‌کنیم توجه کنید.

وای‌فای سولوشن Netgear’s Orbi RBK50

امروزه در همه خانه‌ها از مودم و روتر برای استفاده از اینترنت استفاده می‌شود. ولی اگر این دو نتوانند خانه یا شرکت وسیع شما را پوشش دهند، چه باید کرد؟ بهترین راه حلی که پیش روی شماست، خرید وای‌فای سولوشن است. این مدل وای‌فای سولوشن به‌آسانی می‌تواند امواج را به تمام گوشه و کنارهای خانه برساند. برای آن که بتوانید این محصول را کنترل کنید، باید برنامه مربوطه را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. جالب است بدانید اگر حجم اینترنت شما به اتمام رسیده باشد، می‌توانید با رفتن به آدرس www.orbilogin.net، این وای‌فای سولوشن را کنترل کنید.

دستیار Google Nest Mini

دیگر لازم نیست برای چک کردن مقاله‌های موضوع موردعلاقه خود حتما به کامیپوتر یا لپ‌تاپ دسترسی داشته باشید. تنها کافی است خواسته‌های خود را به این دستگاه بگویید. اگر خانه شما پرجمعیت است یا مهمانان زیادی به آن در حال رفت‌وآمد هستند، نگران رساندن صدای خود به گوگل نست مینی نباشید؛ زیرا این دستیار با ظاهری زیبا و کوچک می‌تواند صدای شما را بشنود. این دستیار همانند محصولات ویوک، زیبایی دکوراسیون شما را افزایش می‌دهد.


 گجت

پریز Belkin Wemo Mini Smart Plug

با نصب اپلیکیشن مربوطه به این پریز، دیگر نگران اتصال دستگاه‌ها به برق نباشید؛ زیرا می‌توانید در بیرون از شرکت و خانه نیز اقدام به خاموش کردن پریز کنید. برای استفاده از این ویژگی پریز، باید آن را به وای‌فای مکان خود وصل کنید. جالب است بدانید می‌توانید به محصول قبلی ذکرشده یعنی Google Nest Mini دستور دهید که این پریز دوست‌داشتنی را فعال یا غیرفعال کند. این نوع پریز در برندهای مختلف پای ثابت فروشگاه گجت است.

عینک Revel Tune

با این عینک هوشمند صوتی کم‌وزن دیگر به هندزفری و بلندگو نیازی نخواهید داشت؛ زیرا می‌توانید با این عینک به آهنگ موردعلاقه خود گوش کنید. اگر قرار دادن هدفون یا هدست را روی گوش خود نمی‌پسندید، عینک Revel Tune یک انتخاب عالی برای شماست. با این عینک علاوه بر قابلیت ذکرشده، می‌توانید به تماس‌های خود جواب دهید. جالب است بدانید با حرکات جسم خود می‌توانید این محصول را کنترل کنید.

حلقه ورزشی ArcX

با این حلقه پوشیدنی در هنگام ورزش یا دوچرخه سواری می‌توانید گوشی هوشمند و دستگاه‌هایی را که با بلوتوث کار می‌کنند، کنترل کنید. ارسال پیام، پاسخگویی به تماس و گرفتن عکس، نمونه‎‌ای از کارهایی است که می‌توان با این حلقه انجام داد. اگر این حلقه هوشمند را کامل شارژ کنید، می‌توانید 4 الی 5 روز از آن کار بکشید. همچنین اگر از آن استفاده نکنید، نزدیک به سه هفته می‌تواند فعال باشد.

مانیتور محافظ نوزاد Kodak Cherish C525

مادران علاوه بر نگهداری به نوزاد باید به کارهای دیگری مانند کارهای شخصی، خانه و کارهای شرکت رسیدگی کنند. انجام این همه کار ممکن است مادران را با مشکلات بسیاری روبرو کند. با این محصول به‌آسانی می‌توان صدا و تصویر کودکان را مشاهده کرد.
به عبارت دیگر می‌توانید او را مانیتور کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید هنگام بیدار شدن کودک، پیش او بروید و یا با اطمینان از خواب بودن او، کارهای خود را انجام دهید، مانیتور محافظ نوزاد بهترین گزینه برای شماست. با این مانیتور و امکانات کاربردی آن با نگرانی‌های خود درباره مراقبت نوزاد خداحافظی کنید.
اکنون که با محصولات متنوعی آشنا شدید، بهتر است بدانید دنیای گجت بسیار گسترده است. برای مثال، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه گجت ویوک یا amazon با محصولات کاربردی دیگری آشنا شوید. به احتمال زیادی چیزی که در اولین نگاه در فروشگاه گجت ویوک نظر شما را جلب خواهد کرد، زیبایی محصولات ویوک و هماهنگی مناسب آن‌ها با دکوراسیون شما است.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27392
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید