امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

کیف پول های سخت افزاری چگونه کار می کنند و چرا مهم هستند


1401/07/27
کد خبر : 28403
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 17 نفر

کیف پول های سخت افزاری جزء کلیدی اکوسیستم بلاک چین هستند. آنها هنگام تعامل با بلاک چین ها امنیت و سودمندی را فراهم می کنند. در اینجا دلایلی را بررسی می کنیم که شما را متقاعد می کند که داشتن یک کیف پول سخت افزاری ضروریست. اگر یکی از آنها را ندارید، باید حتما تهیه کنید.


  کیف پول های سخت افزاری

آنها فوق العاده امن هستند

دارایی های خود را ایمن نگه دارید حتی زمانی که رایانه ای که از آن استفاده می کنید ایمن نیست. کیف پول های سخت افزاری به شما یک لایه حفاظتی اضافی در برابر حملات سایبری، سایت های فیشینگ و بدافزار می دهد.


 کیف پول های سخت افزاری

همه دارایی ها در یک مکان

یک کیف پول سخت افزاری می تواند با چندین بلاک چین به طور همزمان کار کند. این به شما امکان می دهد اتریوم و سایر آلت کوین ها را مدیریت کنید. بیت کوین، لومن، و سایر کوین ها، همه در یک دستگاه قرار دارند. از همه آنها می توان به راحتی با یک عبارت بازیابی نسخه پشتیبان تهیه کرد.


  کیف پول های سخت افزاری

راحتی

یک کیف پول سخت افزاری، که اغلب یک دستگاه پلاگین کوچک است، یک کلید قابل حمل برای دسترسی ایمن به دارایی های رمزنگاری شما از هر نقطه است. یک کیف پول سخت‌افزاری می‌تواند بدون نیاز به ایجاد حساب‌های جدید، شما را به بسیاری از dAppها «وارد» کند. حتی می توانید از آنها برای ورود به برنامه های معمولی مانند گوگل و فیس بوک استفاده کنید.


  کیف پول های سخت افزاری

تجارت ولت به ولت

پلتفرم هایی مانند Radar Relay به شما امکان می دهند مستقیماً با کیف پول سخت افزاری خود تجارت کنید. این امن‌ترین راه برای تجارت دارایی‌های دیجیتال است، زیرا شما همیشه توکن‌های خود را حفظ می‌کنید. دارایی ها مستقیماً از کیف پول شما معامله می شوند نه اینکه به کیف پول صرافی سپرده شوند. این مزیت با حذف تاخیر در واریز و کارمزد باعث صرفه جویی در وقت شما و برداشته شدن محدودیت ها می شود.

پرایوت کی ها، کلید هستند

ارزهای رمزنگاری شده هرگز در خود کیف پول سخت افزاری ذخیره نمی شوند، بلکه همیشه بر روی بلاک چین زندگی می کنند. کیف پول سخت افزاری فقط کلید خصوصی شما را ذخیره می کند. آن کلید خصوصی قفل آدرس شما را در زنجیره بلوکی که دارایی‌های شما در آن زندگی می‌کنند باز می‌کند. از آنجایی که بلاک چین در همه جا وجود دارد، تنها چیزی که نیاز دارید کیف پول سخت افزاری خود برای تعامل با توکن های خود است.


  کیف پول های سخت افزاری

کیف پول های سخت افزاری دو منظوره هستند


1- آنها از کلیدهای خصوصی شما محافظت می کنند
کیف پول‌های سخت‌افزاری اغلب به عنوان فضای سرد در نظر گرفته می‌شوند، زیرا کلیدهای خصوصی شما را از اینترنت جدا می‌کنند و ریسک به خطر افتادن دارایی‌های شما در یک حمله آنلاین را کاهش می‌دهند.

2- آنها به شما اجازه می دهند که تراکنش های روی بلاک چین را امضا و تایید کنید
هنگامی که یک تراکنش بلاک چین ایجاد می کنید، یک پیام خاص را "امضا" می کنید. "امضای" شما مالکیت کلید خصوصی شما را اثبات می کند. جعل این امضا بدون کلید غیرممکن است، بنابراین هیچ کس دیگری نمی تواند بدون آن از طرف شما معامله انجام دهد.

امن همراه شما


کلیدهای خصوصی ذخیره شده در کیف پول سخت افزاری با یک پین و یک عبارت عبور اختیاری محافظت می شوند. اگر دزد کیف پول سخت افزاری شما را تصاحب کند، تقریبا غیرممکن است که کلیدهای شما را استخراج کند. کلیدها هرگز در معرض اینترنت قرار نمی گیرند، بنابراین نمی توان آنها را دزدید. به همین دلیل آنها به سردخانه معروف هستند.


 کیف پول های سخت افزاری


اگر کیف پول سخت افزاری شما گم شود، از دارایی ها با یک عبارت تک پشتیبان تهیه می شود. عبارت seed که به عنوان عبارت بازیابی نیز شناخته می شود، لیستی از کلماتی است که کلید خصوصی شما را دوباره تولید می کند. می توانید از عبارت seed خود برای انتقال کلیدهای خود به کیف پول سخت افزاری دیگری استفاده کنید.

امنیت در سه مرحله

در حالی که هر کیف پول با سایر کیف پول ها کمی تفاوت دارد، اما استفاده از آنها تقریباً مشابه است:
1-    دستگاه را به رایانه خود وصل کرده و با پین قفل آن را باز کنید.
2-    یک تراکنش مانند معامله در رادار ایجاد کنید، سپس آن را در صفحه دستگاه تأیید کنید.
3-    مطمئن باشید کلیدهای شما در خطر نیستند.


  کیف پول های سخت افزاری


کیف پول های سخت افزاری توسط برندهای مختلف با مدل ها و شکل های مختلفی ساخته می شوند که هرکدام قابلیت های متفاوتی از دیگری دارند. با وجود برندهای متعدد در تولید این کیف پول ها، سه برند معتبر و شناخته شده در تولید ولت های سخت افزاری وجود دارد. این برندها شامل: کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)، کیف پول سخت افزاری سیف پال (Safepal) و کیف پول کول ولت (Coolwallet) است.
کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger):
برند لجر متعلق به کشور فرانسه است. این کیف پول ها شبیه به یک فلش مموری بلند و کشیده است. برند لجر کیف پول های با مدل لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)و لجر نانو اس را منتشر کرده است. مدل لجر نانو ایکس مدل پیشرفته تر و با امکانات بیشتر این برند فرانسوی است. اتصال این کیف پول ها به دستگاه های دیگر توسط پورت USB میسر می شود.

کیف پول سخت افزاری کول ولت (Coolwallet):

این برند تایوانی محصولاتی شبیه به کارت اعتباری را تولید میکند. این کیف پول سخت افزاری بسیار انعطاف پذیر، سبک و زیباست. روی این ولت یک دکمه و یک صفحه نمایش کوچک تعبیه شده است. اتصال آن به دستگاه های مختلف توسط بلوتوث انجام می شود.

کیف پول سخت افزاری سیف پال (Safepal):

یک کیف پول بسیار محبوب و کاربر پسند است. این کیف پول سخت افزاری توسط صرافی بایننس پشتیبانی می شود. به همین دلیل نیازی به احراز هویت برای استفاده از خدمات بایننس نیست. همچنین توسط این کیف پول می توان بسیاری از تحریم های اقتصادی را پشت سر گذاشت.
هر سه برند تولید کننده کیف پول، مزایا و معایب خاص خود را دارند. همچنین هر کدام طرفداران ویژه و بیشماری دارند. هر زمان که نیاز به خرید کیف پول سخت افزاری پیدا کردید می توانید از فروشگاه کارا گروپ به آدرس (www.karagroup.io)  مراجعه و کیف پول خود را سفارش دهید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28403
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید