امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

کوسن کودک با طرح های فانتزی


1401/07/27
کد خبر : 28326
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 19 نفر

مقدمه

کوسن کودک با طرح های فانتزی یکی از بهترین انتخاب ها برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق کودک و نوزادان می باشد که تنوع زیادی داشته و در اندازه ها و طرح های مختلف می توان آنها را تهیه نمود. با توجه به تفاوت های زیادی که در سلیقه افراد در نحوه چیدمان اتاق کودک و نوزاد وجود دارد .

چادرهای سرخپوستی،  ایده آل برای لانه های تابستانی و استراحتگاه های دنج زمستانی هستند. طراحی مخروطی شکل دارند و از جنس های گوناگونی ساخته می شوند. شما قادر هستید که چادر سرخپوستی را در طرح ها و الگوهای مختلف سفارش دهید. آنها رنگارنگ هستند و بسته به ترجیحات شما در اندازه های مختلف ارائه می شوند. چادر کودک سرخپوستی لازم است سبک وزن باشد و حمل و نقل از یک نقطه از خانه به نقطه دیگر را آسان سازد. این چادر اگر قرار است برای کاربرد خارج از خانه باشد، لازم است که در برابر آب و نور و عناصر دیگر مقاوم باشند. لازم است که آنها از مواد قابل شستشو ساخته شوند و ماندگاری بالایی داشته باشند.

آریل –  پری دریایی کوچک، دارای داستانی الهام بخش است. سال هاست که بسیاری از دختران را شیفته خود می کند. حالا وقت آن است که تزیینات و ایده های تم تولد پری دریایی را انتخاب نمایید

کوسن کودک


کودکان ما عادت دارند که با همه اسباب بازی ها و لوازم اتاق خود بازی کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند. گاهی اتاق برخی از این وسایل موجود برای کودک تبدیل به هم بازی و دوست خیالی می شود.
کوسن گزینه ای مناسب برای تزیین اتاق خواب فرزند دلبند شما محسوب می شود. کوسَن کودک را قادر هستید در طرح ها، جنس، اندازه و رنگ های مختلف بسته به سلیقه شخصی خود تهیه نمایید. کوسَن کودک هم کاربرد تزیینی دارد و اتاق کودک را زیباتر می سازد و هم بالشی برای خواب کودک محسوب می شود و به آنها کمک می کند که خوب آرام تری را تجربه کنند. کوسن های کودکی که شکل جذاب و کارتنی داشته باشد، به عنوان اسباب بازی برای کودک هم قابلیت استفاده دارد و کودک با آن سرگرم می شود.
از مهمترین عوامل تاثیرگذار در رشد کودک، داشتن خواب کافی و آرام است. این روزها بسیاری از تختخواب هایی که برای کودکان ساخته می شود، حفاظ دارند و از افتادن کودک هنگام خواب جلوگیری می کنند. بسیاری از والدین از کوسَن کودک به عنوان گارد تخت کودک نیزه استفاده می کنند که در عین زیبایی، ایمنی تخت کودک را نیز فراهم می سازد. این کوسن ها دور تا دور تخت چیده می شوند و در عین جذابیت، نقش به سزایی در ایمنی کودک بازی می کنند. گاردهای کوسن کودک در تخت های حفاظ دار سبب می شود که کودک در خواب و هنگام غلت زدن به محافظ تخت برخورد نکند و از آسیب رسیدن به کودک جلوگیری می کند.


استانداردهای کوسن کودک:

کوسنی که تهیه می کنید لازم است که قابلیت شستشو را داشته باشد.
توجه فرمایید که کوسَن کودک شما حتما ضد حساسیت باشد و کودک به موارد به کار رفته در کوسن حساسیت نداشته باشد.اندازه استاندارد را برای انتخاب کوسن های کودک در نظر داشته باشید. کوسن ها نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک باشند.
از مهمترین فاکتورهایی که برای خرید کوسن کودک لازم است در نظر داشته باشید، توجه به رنگ انتخابی است. رنگ نقش مهمی در احساس و عواطف کودک و بزرگسالان دارد. به همین دلیل از رنگ هایی برای کوسن کودک استفاده کنید که طراوت و شادابی به همراه داشته باشند. گزینه دیگر در انتخاب رنگ کوسن توجه به این نکته است که از رنگ هایی استفاده کنید که چرک تاب باشند و زود کثیفی و لکه را نشان دهند. از جنس پارچه هایی بهره ببرید مقاومت بالا و قابلیت شستشوی آسان داشته باشند.

انواع کوسن کودک

کوسن ها دارای مدل های متنوع و طرح های بامزه ای هستند و زیبایی اتاق را بیشتر می کنند و باعث علاقه بیشتر کودک به فضای اتاقش می شود. کودکان به طور معمول علاقه زیادی به طرح های فانتزی و کارتنی دارند. برای این منظور شما قادر هستید که از مدل هایی استفاده کنید که هم جنبه فانتزی داشته باشند و هم حس خوبی را به کودک شما انتقال دهند.
کوسن هایی با طرح صورت حیوانات، شخصیت های کارتنی، ابر، ستاره، خورشید و…. گزینه های محبوب در بین کودکان است.



کوسن کودک

چادر سرخپوستی


چادر سرخپوستی چیست؟

چادر سرخپوستی یا همان تیپی از لحاظظ تاریخی و به طور سنتی توسط سرخپوستان مورد استفاده بود و از پوست حیوانات ساخته می شد. به تدریج از این طرح برای طراحی های مدرن چادر بازی کودک استفاده شد.
برای خواب و حتی فعالیت های روزانه مانند بازی، رنگ آمیزی و مطالعه مناسب و جذاب است. کودکان شما با چادر سرخپوستی، سرگرمی زیادی خواهند داشت و تخیل و خلاقیت آنها  تحریک می شود.هر کودکی میل به فضای خصوصی، دنج و مستقل خود دارد، و این چادر برای پاسخگویی به این تقاضا و افزایش زمان بازی کودک شما گزینه فوق العاده ای است.
با چادر کودک قادر هستید که سرگرمی بیشتری برای کودک خود فراهم نمایید و کودک شما زمان بیشتری را در چادر بازی خود صرف می کند. چادر سرخپوستی به طور معمول از مواد محکم و بادوامی ساخته می شود. آنها با گذشت زمان مورد محبوبیت قرار گرفتند و به اسباب بازی رایجی در بین کودکان تبدیل شدند.
چادر سرخپوستی برای ماجراجویی های جادویی برای کودکان خردسال ساخته می شوند و لذت بردن کودک را تضمین می کنند. همچنین شما توانایی را خواهید داشت که با این چادرها به فرزندان دلبند خود، مسئولیت پذیری در خانه را آموزش دهید. چادرهای بازی سرخپوستی قالبیت استفاده هم در داخل و هم در فضای باز را دارا هستند. این قابلیت چادر، بهترین راه برای بازی کردن کودک شما در خارج از خانه و در ایمنی و راحتی است.

تزیین چادر سرخپوستی

چادر سُرخپوستی، چادری مخروطی شکل است. برای ساخت ان کافی است چند چوب بامبو یا لوله های پلاستیکی فراهم کنید و آنها را به صورت دسته ای جمع کنید و با اطناب یا بست از سر آن ببندید. پارچه مورد نظر را دور آن بپیچید. برای اینکه آن‌ها سرگرم‌کننده‌تر و واقعی‌تر شوند، از مدل هایی بهره ببرید که شامل در و پنجره است و حس خانه واقعی را به کودک انتقال می دهند. هنگامی که تیپی تنظیم شد، بیرون آن را با بند، نمد، پارچه، پوم پوم و موارد دیگر تزیین کنید و یک پیچ و تابی به آن دهید.

تم تولد پری دریایی


پری دریایی کوچولو، فیلم کلاسیک دیزنی است که مورد علاقه بسیاری از افراد است. همچنین تم تولد پری دریایی در میان دختران طرفداران فراوانی دارد و فوق العاده است.
با برنامه ریزی برای تولد پری دریایی خود، مهمانی اقیانوسی سرگرم کننده ای ترتیب دهید و زیباترین تولد پری دریایی را در زیر دریا برگزار کنید. تم رنگی دریای عمیق شما به رنگ های بنفش، آبی، لاجوردی، سبز دریایی و بسیاری از زرق و برق آغشته می شود.
با ستاره های دریایی، صدف های دریایی، اسب های دریایی، نهنگ ها و کوسه ها محیط تولد را تزیین کنید. ما دعوت‌نامه‌ها، بنرها، بادکنک‌ها، لباس‌ها، کیک‌ها و طرح‌های کیک و کاپ کیک‌ها را گرد هم می‌آوریم و به شما در برنامه‌ریزی جشن ویژه دخترتان کمک کنیم.

لوازم تولد پری دریایی

یک پک جادویی بسازید و هر فضایی را به دنیای رنگین کمانی زیر آب تبدیل کنید. غذای مهمانی رنگارنگ درست کنید و با لوازم تولد پری دریایی از قبیل بشقاب های پری دریایی و صدفی درخشان، سِرو سرگرم کننده ای را فراهم نمایید.

پک تم پری دریایی

اگر تهیه همه موارد گفته شده در بالا برای شما مقدور نیست، برای اینکه تم تولد پری دریایی را به مهمانی خود ببخشید، پک تم پری دریایی را خریداری نمایید. پک تم پری دریایی شامل کلاه، لیوان، بشقاب، کارد و چنگال، ظرف پاپ کرن، کلاه و تاج است.

کوسن کودک



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28326
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید