امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

کلیدواژه ها با شما، استراتژی سئو با نبض مارکتینگ


1401/07/27
کد خبر : 28735
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 14 نفر

برپاکردن یک شغل اینترنتی یا گسترش شغل از این طریق به‌آسانی نبوده و نیازمند برخی مؤلفه‌ها است که باید رعایت شوند. آژانس دیجیتال نبض مارکتینگ اینجا است که به شما در این مسیر کمک کند.
به گفته بیل گیتس وقتی کسب‌وکارتان در اینترنت حضور نداشته باشد، درواقع در چندین سال آینده منقرض شده و کمتر کسی آن را می‌شناسد. اگر نمی‌خواهید در چند سال آینده شغلتان رو به انقراض رود، می‌توانید به دو شیوه شبکه‌های اجتماعی و سایت، آن را گسترش دهید. امروزه بیش‌تر افراد برای رسیدن به خواسته خود، آن را در اینترنت سرچ می‌کنند.
 معمولاً اشخاص حتی برای یافتن راهکاری برای رفع جوش صورت خود یا در اینترنت جست‌وجو می‌کنند یا این‌که ازطریق شبکه‌های اجتماعی با محصولاتی آشنا می‌شوند که خواهان خرید آن خواهند بود. وقتی شما بتوانید در سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام جایگاه ویژه‌ای کسب کنید، می‌توانید راهکارهای مفیدی داده یا محصول خود را از این طریق به فروش برسانید. ما اینجا هستیم که شما را در این جهت قرار داده و به پیشرفتتان کمک کنیم.


نبض مارکتینگ

لیست کلیدواژه‌های خود را برای ما بفرستید

اینترنت مکانی برای فروش هر چیزی شده است؛ شما حتی با داشتن زمینی برای کشت می‌توانید محصولاتی که از این شیوه به دست آورده‌اید را در اینترنت بفروشید. برای این کار کافی است، کلیدواژه‌های مهمی را بیابید که رقابت بر سر آن زیاد بوده و نیاز مشتری را رفع می‌کند. پس از یافتن کلمات کلیدی متناسب با کار خود، دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید؛ وقتی کلمات را به ما سپردید، ما با ترفندهای مختص به سئو سایت آن را بهینه‌سازی کرده و محتوایی قدرتمند تحویلتان می‌دهیم.
لازم به ذکر است وقتی قصد دارید در مورد شغل خود کلیدواژه‌ای پرتوان بسازید، باید دقت کنید که آن کلمه کلیدی حداقل متشکل از چندین کلمه باشد تا بتواند نیاز مخاطب را برآورده کند. وقتی از کلمات کلیدی تک مانند سگ، باند، کتاب و... استفاده کنید، وقتی کاربر آن را سرچ می‌کند، تنها تصویری از آن‌ها برای او نمایش داده می‌شود و معمولاً سایتی با مضمون فروش آن‌ها پیشنهاد نمی‌شود.
نکته مهمی هم که باید در این فرایند به آن توجه کنید این است که از کلماتی که دارای 2 یا چندین معنی هستند، بهتر است دوری کنید؛ می‌توان از شیر، ساعت و... به‌عنوان این کلمات نام برد. وقتی شما قصد دارید شیر آب اهرمی را از این طریق به فروش برسانید، کاربر با سرچ کردن کلمه شیر با سه نوع شیر، یعنی شیر آب، شیر حیوان و شیر خوردنی مواجه می‌شود. با این کار نه‌تنها نمی‌توانید جای خود را محکم کنید، بلکه گوگل نمی‌تواند از میان تعداد زیادی سایت، تشخیص دهد که سایت شما مطالب مفیدی دارد.
اطلاع‌رسانی و کمک ما به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ کار اصلی ما این است که ادامه این فرایند را برایتان آسان کنیم. وقتی لیست کلیدواژه خود را برای ما فرستادید، ما کار اصلی را شروع کرده و آن‌ها را در جهت ساخت سایتی پرمحتوا و مفید به کار می‌بریم.


نبض مارکتینگ
 

ما کلیدواژه‌های منجر به فروش شما را انتخاب می‌کنیم

همان‌طور که در بخش قبل گفتیم، انتخاب یک کلیدواژه قوی اهمیت زیادی دارد. برای این‌که روند کار بهتر جلو رفته و زودتر به انجام برسد، بهتر است برای هر صفحه از سایت چند کلمه کلیدی پیشنهادی را لیست کرده و به ما ارائه دهید. ما از میان کلیدواژه‌های درون لیست، موردی که برای اول شدن توانایی بیش‌تری دارد را انتخاب کرده و باتوجه‌به آن، محتوای سایت یا شبکه اجتماعی شما را تولید می‌کنیم. به طور معمول محتوای درون سایت به‌صورت محتوایی متنی پربازده بوده و برای شبکه‌های اجتماعی، محتوای ویدئویی یا تصویری.
این‌که محتوای شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام بیش‌تر به شکل ویدئویی و تصویری انتخاب می‌شود، به دلیل مختصر و مفیدبودن است. امروزه اکثر افراد وقت خود را صرف خواندن مطلب نکرده و به دنبال ویدئویی که بتواند خواسته‌شان را برآورده کند می‌گردند. حوزه دیجیتال مارکتینگ در دنیای اینترنت، حرف اول را می‌زند؛ ما با جمع‌آوری اطلاعات به‌صورت چندساله اینجا هستیم که شما را در این مسیر همراهی کنیم. کلیدواژه‌ای که به‌عنوان کلیدواژه منجر به فروش انتخاب می‌شود، باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد.

• ارتباط منطقی

کلمه کلیدی موردنظر باید با شغل شما مرتبط بوده که این ارتباط از نوع منطقی و درست است. اگر یک سایت فروشگاهی دارید و می‌خواهید که یکی از محصولات خود را به فروش برسانید، شایسته نیست که کلیدواژه‌تان در مورد تمامی محصولات صحت داشته باشد. این کار باعث زیادشدن دایره لغات شده و سبب می‌شود که محصول مدنظرتان بازخورد خوبی نداشته باشد. ما با انتخاب کلمه کلیدی منحصربه‌فرد، این کار را به‌خوبی انجام می‌دهیم.

• میزان رقابت

هرچه میزان رقابت بر سر یک کلمه کلیدی بیش‌تر باشد، آن کلمه اهمیت زیادتری دارد. اما ما کلمه‌ای را انتخاب می‌کنیم که کاربران بیش‌تری به دنبال یافتن جوابی برای آن هستند. وقتی کار را به نبض مارکتینگ سپردید، لازم نیست نگران مسئله‌ای باشید.


نبض مارکتینگ

تدوین استراتژی سئو برای فروش، نه برای رتبه گرفتن

اگر کمی اطلاعات در مورد خدمات سئو داشته باشید، می‌دانید که وقتی یک سایت سئو شده و در لیست گوگل قرار گیرد، بازدید بیش‌تری داشته و ازآن‌جهت هم فروش محصولات آن افزایش می‌یابد. بسیاری از شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ با این روش افزایش فروش محصول یک سایت را تضمین می‌کنند، اما ما با تدوین یک استراتژی در سئو، بدون این‌که رتبه سایت را در فهرست گوگل بالا ببریم، فروش را زیادتر می‌کنیم.
اگرچه آژانس‌های دیگر با همان روش رتبه ‌گیری این کار را به سرانجام می‌رسانند، اما ما بدون این‌که راه زیادی را طی کنیم به همان هدف نهایی که افزایش فروش است می‌رسیم. مزیت اصلی این کار این است که لازم نیست دیگر برای ایندکس شدن توسط گوگل صبر کنید که آیا این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر؟ وقتی سایت شما بتواند از همان ابتدای کار فروش خود را به درصد بالایی برساند، پس زمانی که در صدر فهرست گوگل قرار بگیرد می‌تواند آن را چندین برابر کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28735
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید