امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

کلاس فن بیان در ساری


1401/07/27
کد خبر : 28006
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر
ذات و سرشت انسان از ازل تاکنون او را به برقراری ارتباط با دیگران ترغیب می‌کند. هیچ انسانی تنهایی را نمی‌پسندد چون زندگی بشر به صورت اجتماعی و گروهی تعریف شده است. زبان، کلام، سخنوری و گفتگو از اولین راه‌‌های برقراری ارتباط یک شخص با شخص دیگر است. احتمالا تا‌کنون برای‌تان پیش آمده است که در اولین برخورد با کسی چنان مجذوب او شده‌اید که گویی مدت‌ها است او را می‌شناسید. این احساس شما در حقیقت از تأثیر کلام و به عبارتی فن بیان شخص مقابل در شما ایجاد شده است.‌ احساس و توجهی که در شما به عنوان یک شنونده ایجاد می‌شود، دقیقا همان چیزی است که در فن بیان بررسی می‌گردد. در کلاس فن بیان ساری می‌آموزید که کلام و فن بیان چگونه شما را به موفقیت‌های بزرگ می‌رساند. در دوره فن بیان مازندران نحوه برقراری ارتباط با دیگران و غلبه بر استرس خود هنگام سخنوری را فراگرفته و می‌توانید گام‌های بزرگی در مسیر موفقیت بردارید.

فن بیان چیست؟

قبل از این که دوره فن بیان ساری را معرفی کنیم، بهتر است کمی با این مهارت آشنا شوید و به درک درستی از چیستی آن برسید. خداوند در ذات تمام انسان‌ها مهارت‌های منحصربه‌فرد و استعدادهای بسیاری نهاده است که آدمی می‌تواند با شناخت این مهارت‌ها و کشف استعداد‌های ذاتی خود و سپس با آموزش و ترتیب اصولی این مهارت‌های نهفته به رشد و بالندگی برسد. جالب اینجا است که ارتباط با دیگران که یک امر عادی بین انسان‌ها است، خود مهارتی است که نیاز به آموزش و شکوفایی دارد. چگونگی ارتباط با دیگران با مهارت ارتباطی شناخته می‌شود که فن بیان بخشی از این مهارت است. فن بیان یکی از مهارت‌های مهم در پیشرفت افراد است. اهمیت فن بیان را با یک مثال شرح می‌دهیم. تصور کنید برای استخدام در شرکتی به مصاحبه دعوت شده‌اید؛ قطعا اگر هنگام صحبت کردن، گفتگوی خود را به چند کلمه محدود کنید و یا بر سخنان و کلام خود تسلط نداشته باشید، شانس خود را برای قبولی از دست خواهید داد.

شخصی که بر اولین مهارت ارتباطی تسلط نداشته باشد، قطعا اعتماد به نفس کافی برای برداشتن گام‌های بزرگ‌تر را نیز ندارد. آنچه در مهارت فن بیان مورد توجه قرار می‌گیرد، نحوه ادای صحیح کلمات برای انتقال یک مفهوم به بهترین شکل است. افرادی که از فن بیان خوبی برخوردارند، هنگام قرارگیری در موقعیت‌های مختلف با اعتماد به نفس بالا سخنوری کرده و به راحتی می‌توانند در تاریکی چراغی را به نفع خود روشن کنند. تقویت این مهارت به تمرین و تکرار نیاز دارد. علاقه و اراده نیز از فاکتورهای مهم در سرعت یادگیری است. فن بیان در واقع مهارتی است که هر فرد می‌تواند با تکیه بر آن در شرایط مختلف با اعتماد به نفس بالا و بیان محکم و شیوا، دیگران را با کلام خود متأثر کرده و جذب کند. فن بیان تنها یک سخنرانی ساده نیست؛ زمانی می‌توان گفت یک سخنران از فن بیان برخوردار است که بتواند آنچه در ذهن خود می‌گذرد، به صورت واضح و روشن به مخاطب خود منتقل سازد.

فن بیان بیشتر از این که یک مهارت باشد، یک هنر است. افرادی که از این مهارت و هنر بهره می‌گیرند مانند یک جادوگر دیگران را با کلام خود جادو کرده و آن‌ها را جذب خود می‌سازنند. همان‌طور که گفتیم زندگی انسان به صورت اجتماعی و روابط انسان‌ها بر اساس ارتباط کلامی تعریف شده است. به این ترتیب زمانی که کلام شما گیرا، رسا و شیوا باشد، به راحتی می‌توانید بر گسترش روابط اجتماعی خود با دیگران دامن بزنید. از آنجا که همیشه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگ از تلاش جمعی حاصل می‌شود، این نوع ارتباط می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت‌های بزرگ شود. حال که با این مهارت آشنا شدید، بهتر است راجع‌به دوره فن بیان ساری بیشتر بدانید.

دوره فن بیان ساری

این دوره در واقع یک دوره آموزشی است که هدف از تشکیل آن آموزش کاربردی برای تقویت مهارت‌های سخنرانی است. برای این که به یک سخنران حرفه‌ای تبدیل شوید، باید بتوانید حین برقراری ارتباط چشمی، با تسلط و اعتماد به نفس با مخاطب خود صحبت کنید و به گونه‌ای کلمات را ادا کنید که وقتی بر زبان شما جاری می‌شوند، بر ذهن و روح مخاطب رسوخ کنند‌‌. شما باید بتوانید با کلام خود، ذهن مخاطب را به موضوعی که راجع به آن سخن می‌گویید، معطوف کرده و او را در مسیر هدف خود قرار دهید. این دقیقا همان چیزی است که در کلاس آموزش فن بیان به آن پرداخته می‌شود. در دوره فن بیان ساری موضوعاتی از قبیل: چگونگی ارتباط با دیگران، کنترل استرس و اضطراب، دوری از کم‌رویی و خجالت، به کارگیری کلمات تأثیرگذار و توسعه دایره لغات، نحوه ادای کلمات برای انتقال مفهوم، نحوه تسلط بر موضوعی که سخنرانی حول آن انجام می‌گردد و تکنیک‌های بسیار دیگر آموزش داده می‌شود.‌

مدرس دوره فن بیان در ساری موسسه آوای سخن یا همان سایت توانا است و دوره‌های آموزشی فن بیان در این شهر از ده سال قبل برگزار می‌شود. مدرس دوره فن بیان مازندان نیز سایت توانا است که به عنوان قدیمی‌ترین مدرس دوره‌های فن بیان در این شهر شناخته می‌شود.

کلاس فن بیان ساری

کلام هر شخص نشان‌دهنده شخصیت، طرز فکر و قدرت او است. وقتی با اعتماد به نفس صحبت می‌کنید، علاوه بر این که به درستی مفهوم خود را به دیگران منتقل می‌کنید، این طرز فکر را در ذهن آن‌ها شکل می‌دهید که شما یک انسان قدرتمند هستید و قطعا توانایی انجام کارهای بزرگ را خواهید داشت. در نتیجه مخاطب به راحتی می‌تواند به شما اعتماد کند. اگر هنگام سخنرانی تسلط کافی نداشته باشید، نمی‌توانید ارتباط درستی بین اندوخته‌های ذهنی و کلامی که بر زبان‌تان جاری می‌شود پیدا کنید. در نتیجه سخنان شما تأثیری روی مخاطب نمی‌گذارد. در کلاس فن بیان ساری به آموزش تمام این مهارت‌ها پرداخته می‌شود.

فن بیان توانا

سایت توانا یک سیستم آموزشی است که فعالیت رسمی خود را از سال ۵۹ آغاز کرده است. این سیستم آموزشی دارای یک تیم حرفه‌ای در حوزه آموزش فن بیان، توسعه فردی، مهارت ارتباطی و غیره است. شما می‌توانید از دوره رایگان فن بیان این سایت استفاده کنید. شهروندان شهر ساری و مازندران نیز می‌توانند با حضور در آموزشگاه از دوره آموزش حضوری فن بیان ساری استفاده کنند. اگر می‌خواهید این مهارت را در خود تقویت کرده و دیگران شما را فردی خردمند، باهوش و با استعداد خطاب کنند، از طریق لینک زیر وارد سایت توانا شده و از مقالات و دوره‌های آموزشی آن استفاده کنید.

https://tavanaedu.com


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28006
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید