امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

کسب و کار و سرمایه گذاری در ترکیه


1401/07/27
کد خبر : 26080
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 24 نفر

سرمایه گذاری در ترکیه ، موضوعی که این روزها بسیار شنیده می شود. چرا ایرانیان تمایل به ثبت شرکت در ترکیه و یا سرمایه گذاری در این کشور دارند؟ مزایای سرمایه گذاری در ترکیه چیست؟

دلایل سرمایه گذاری در ترکیه

ترکیه کشور دوست و همسایه ایران می باشد. نزدیکی این کشور به ایران، عدم نیاز به ویزا برای ایرانیان جهت سفر ترکیه ، نزدیک بودن فرهنگ ترکیه و ایران، از مهمترین دلایل انتخاب ترکیه برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه می باشد.
همچنین کشور ترکیه به دلیل موقعیتی که دارد، مورد توجه کشورهای اروپایی و آسیایی می باشد. ترکیه در مرز بین دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. و به اصطلاح به این کشور پل ارتباطی بین این دو قاره می گویند. تجارت و بازرگانی کشورهای اروپایی و آسیایی، عمدتا از طریق ترکیه انجام می شود.
سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید
تماس با دفتر تهران: 22383743 -021
تماس با دفتر استانبول: 00902122124401
تماس با واتساپ: 00905537124401

کشور ترکیه کشوری رو به رشد و در حال پیشرفت می باشد و در تلاش برای پیوستن به اتحادیه اروپا می باشد. که این نیز دلیل مهمی برای انتخاب ترکیه به عنوان مقصدی برای کسب و کار و آغاز تجارت می باشد.

ثبت شرکت در ترکیه

بعد از انتخاب کشور ترکیه برای شروع کسب و کار و آغاز فعالیت، باید از قوانین ثبت شرکت در ترکیه ، اطلاعات کافی داشت، که مدیران شرکت در مراحل ثبت شرکت و بعد از آن نگهداری شرکت ، با مشکل مواجه نشوند.
قوانین ثبت شرکت در ترکیه خیلی پیچیده و دشوار نیست. اگر از ابتدا با مشاور و کارشناس با تجربه در این زمینه مشورت شود، به راحتی می توان شرکتی در ترکیه تاسیس کرد و از طریق آن به صورت کاملا  قانونی با کشورهای اروپایی مبادلات و تجارت کرد.

مراحل ثبت شرکت در ترکیه

 سرمایه گذاری در ترکیه


در ترکیه 3 نوع عمده ثبت شرکت وجود دارد: ثبت شرکت شخصی، ثبت شرکت مسولیت محدود،ثبت شرکت سهامی. در اینجا باید ذکر شود که در ترکیه شرکت سهامی خاص و عام وجود ندارد.
شرکت شخصی ، همان مجوز کسب در ایران می باشد. که سرمایه گذارانی که فعالیت بزرگی انجام نمی دهند، این نوع شرکت را انتخاب می کنند.
در مقابل شرکت های سهامی ، برای شرکت هایی است که بزرگ می باشند.
اما شرکت مسولیت محدود، این نوع شرکت در ترکیه طرفدار زیادی دارد. و عمدتا این نوع شرکت را انتخاب می کنند. در واقع هر نوع کار و فعالیتی را می توان با این نوع شرکت آغاز کرد.
یکی از موضوعات مهم برای صاحبان شرکت ها در ترکیه، افتتاح حساب در ترکیه می باشد. داشتن حساب شرکتی برای شرکت ها مهمترین موضوع می باشد. و شرکت بدون حساب بانکی ، علنا کارایی ندارد. ایرانیانی که قصد ثبت شرکت در ترکیه دارند، باید این نکته رو مدنظر داشته باشند که به دلیل وجود تحریم ها علیه ایران، افتتاح حساب شرکتی در ترکیه برای ایرانیان کمی دشوار اما امری شدنی است. و نیاز به مشورت با کارشناس خبره پیش از ثبت شرکت می باشد.

سرمایه گذاری در ترکیه

اکثرا افراد به اشتباه برای اخذ اقامت ترکیه ، اقدام به ثبت شرکت می کنند. در صورتی که با ثبت شرکت در ترکیه نمی توان اقامت ترکیه را گرفت.
سرمایه گذاران خارجی زیادی هستند که با خرید اموال غیر منقول در ترکیه ، اقدام به سرمایه گذاری در این کشور می کنند. دولت ترکیه نیز فرصتی در اختیار سرمایه گذاران خارجی گذاشته است که با سرمایه گذاری در دسته ها و با مقادیر تعریف شده در قانون ، می توانند اقدام به اخذ شهروندی ترکیه نمایند.

ثبت شرکت در ترکیه با موسسه بین المللی گلوبال کادرو

موسسه بین المللی گلوبال کادرو ، شرکت ثبت شده در ترکیه و با سابقه درخشان در زمینه امور حقوقی ترکیه می باشد. جهت انجام امور حقوقی در ترکیه ، می توانید به موسسه بین المللی گلوبال کادرو مراجعه نمایید.
کارشناسان با تجربه در این موسسه ، از پیش از ثبت شرکت شما را راهنمایی می کنند. و جوانب مختلف کسب و کار مورد نظر شما را بررسی می کنند که در مراحل ثبت و نگهداری شرکت با مشکل مواجه نشوید.
جهت مشاوره در زمینه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه ، کافیست با کارشناسان این موسسه ارتباط برقرار کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26080
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید