امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

کدام نوع عروسک برای کودکان مناسب است؟


1401/07/27
کد خبر : 27034
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 15 نفر

عروسک ها معمولا به شکل انسان ساخته می شوند و برای قوه ی تخیل کودک بسیار مفید هستند زیرا کودک معمولا آن ها را فردی زنده با شخصیت و اعمال خاص تصور می کند. لازم است که بین کودکان و بزرگسالان یک پل ارتباطی برقرار شود تا بتوانند دنیایشان را با هم به اشتراک بگذارند، اسباب بازی ها برای ایجاد این ارتباط طراحی می شوند و یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها عروسک ها هستند. در ادامه سه نوع عروسک محبوب را به شما معرفی خواهیم کرد.

اکشن فیگور

اکشن فیگور یک نوع عروسک است. این محصول معمولا از پلاستیک ساخته می شود و ظاهرش بر اساس شخصیت های فیلم، سریال، کامیک و بازی ویدئویی است. بر خلاف سایر عروسک ها، اکشن فیگور ها مورد استقبال پسرکوچولوها و بزرگسالان قرار می گیرند. اصطلاح اکشن فیگور برای اولین بار توسط شرکت Hasbro استفاده شد که یک برند آمریکایی و پیشرو در زمینه‌ی ساخت اسباب‌بازی کودک است که از سال 1923 مشغول به کار است. این کارخانه به خلاقیت و ساخت محصولاتی که محبوب همه‌ی کودکان است معروف می‌باشد.


 عروسک مناسب کودکان


خرید اکشن فیگور ها به طور کلی برای دو نوع هدف هستند :
1. به عنوان اسباب بازی کودک استفاده می شوند.
2. توسط کلکسیونرها و یا طرفداران جمع آوری می شوند.
پس عروسک ها فقط مختص کودکان نیستند!

ربات اسباب بازی

ربات ها ساخت دست بشر هستند و یکی از جذاب ترین چیزهایی هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از استفاده های آن ها به عنوان اسباب بازی است. ربات اسباب بازی معمولا به شکل انسان یا حیوانات مختلف طراحی می شود که توسط یک سری دکمه ها روی بدنه یا روی ریموت کنترل، هدایت می شود. اسباب بازی های رباتیک یکی از اسباب بازی های عالی جهت تقویت ذهن کودک هستند و به تقویت مهارت های او کمک بسیار زیادی می کنند. کودکی را تصور کنید که از سنین پایین با تکنولوژی های جذابی مانند ربات ها کار می کند! قطعا در ذهن این کودک تفاوت هایی خواهد بود که موجب پیشرفتش در آینده خواهد شد.


 عروسک مناسب کودکان

عروسک های دخترانه

عروسک های دخترانه معمولا تنوع بسیار بالایی دارند. مانند عروسک باربی، عروسک خرسی، عروسک حیوانات، عروسک چینی، عروسک سرامیکی و...
تمامی این عروسک ها به سبکی طراحی شده اند که توجه یک دخترکوچولو را به خود جلب کنند و دخترکوچولوها معمولا به علت عشق مادرانه ای که در خود دارند جذب این عروسک ها می شوند. عروسک ها از کودکی دوستان خوبی برای دخترکوچولوها هستند و اگر دخترک شما یکی از آن ها را از بقیه بیشتر دوست دارد تعجب نکنید، او بهترین دوست کودک شماست!
عروسک ها دسته بندی های مختلفی دارند اما ما سه نوع از محبوب ترین عروسک ها که در دسته ی اسباب بازی های دخترانه ،پسرانه و بزرگسالان قرار می گیرند را به شما معرفی کردیم تا اگر قصد هدیه دادن و خرید عروسک دارید بدانید که چه عروسک هایی بهترین گزینه برای شما هستند!


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27034
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید