امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

چگونه ظاهری زیبا داشته باشیم؟


1401/07/27
کد خبر : 26601
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 15 نفر

با استفاده از آرایش ، افراد می توانند زیبایی های طبیعی خود را تقویت کرده و بیشتر جلوه دهند همچنین عیوب چهره مانند لک ها و ... را بپوشانند و در نتیجه ظاهری زیباتر و جذاب تر داشته باشند.
با وجود مخالفت ها و عصبانیت های گروه های فمنیستی از این موضوع ولی صنعت زیبایی یک صنعت میلیارد دلاری ( و شاید تریلیون!) در آمریکا و سراسر جهان می باشد.
شاید از نظر خیلی افراد ساعت ها زمان جلو آینه صرف کردن برای آرایش کردن کار بیهوده ای باشد ولی واقعیت این است که این یک مراسم روزانه می باشد که میلیون ها زن قبل از رفتن سر کار ، مهمانی ، قرار و... برگزار می کنند.
همه چیز به مصری های باستان بر می گردد که اولین زنانی بودند که آرایش می کردند.
زنان مرفه مصر باستان می خواستند بهترین ظاهر خود را داشته باشند و از لوازم مختلفی برای آرایش و تزئین صورت خوداستفاده می کردند.
امروزه آرایشگاه ها و سالن های زیبایی مختلف و مجهزی وجود دارند که خدمات متنوع زیبایی را ارئه می دهند.
در این مطلب سه مورد از رایج ترین خدمات آرایشی و زیبایی را معرفی خواهیم کرد.
و در انتها سالن و آموزشگاه زیبایی برترین ها سالن را معرفی می کنیم که با کادری مجرب هم در زمینه آموزش و هم خدمات زیبایی فعالیت می کند و برای کسب مشاوره و مشاهده نمونه کار آن ها کافی است با شماره 02188785859 یا 09102122902 تماس برقرار نمایید.

آموزشگاه زیبایی برترین ها

اپیلاسیون چیست و بهترین نوع آن کدام است؟

اپیلاسیون به تمام روش های حذف موهای زائد گفته میشود که با توجه به نوع مواد مورد استفاده در آن و شیوه انجام کار در گروه های مختلفی تقسیم بندی میشود. با توجه به اینکه تمام افراد و مخصوصا خانم ها به زیبایی و بهداشت بدن اهمیت زیادی می دهند.
به همین دلیل به روش های مختلف اپیلاسیون را انجام داده و سالن های زیبایی و آرایشگاه زنانه نیز خدماتی را در این زمینه ارائه می دهند. سالن زیبایی بهترین ها در ادامه به بررسی روش های مختلف حذف موهای ذائد پرداخته و مزایا و معایب هر یک را بررسی خواهد نمود.
اپیلاسیون (Epilation) واژه ای فرانسوی به معنای از بین بردن موهای ذائد از ریشه می باشد که باعث میشود تا سرعت رشد موها تا حد زیادی کاهش پیدا نموده و لطافت و زیبایی پوست را بهبود بخشیده شود.
روش های مختلفی که برای از بین بردن موها از ریشه استفاده میشوند، با توجه به نوع مواد مورد استفاده در آنها و همچنین تاثیر هر یک بر مدت زمان رویش مجدد موهای از بین رفته متفاوت هستند.

آموزشگاه زیبایی برترین ها

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن یکی از روش های بسیار کاربردی برای زیباتر شدن ناخن های طبیعی افراد می باشد که دارای تنوع بالایی بوده و به شدت مورد توجه خانم های جوان قرار گرفته است.
جلوه منحصر به فرد و مرتب تر شدن دست ها از مهم ترین دلایلی می باشند که بسیاری از دختران و خانم های جوان به این شیوه زیباسازی دست و ناخن ها روی آورده اند.
به روش های مختلفی که به کمک مواد و پودرهای مخصوص یا قالب های ناخن مصنوعی تلاش میشود تا شکل طبیعی ناخن و قد آن دچار تغییر شده و بهتر جلوه کند، کاشت ناخن گفته میشود.
این روش ها هیچ یک به صورت دائمی نبوده و با رشد ناخن اصلی نیاز به ترمیم مجدد دارند. نازک و شکننده بودن ناخن های طبیعی، رشد کم و شکل نامناسب ناخن ها از جمله دلایلی هستند که باعث میشوند تا از کاشت به جای مانیکور و پدیکور کردن ناخن استفاده شود.
آموزشگاه زیبایی برترین ها

اسکالپ سر چیست؟

اسکالپ سر در واقع هاشور زدن سر توسط رنگ های طبیعی با شرایط اصولی و درست می باشد.در این روش از دستگاه مخصوص این کار و با سوزن هایی خاص استفاده می شود.در ابتدا سطح پوست سر با مواد بی حسی استاندارد بی حس می شود و بعد متخصص با دستگاه مخصوص اسکالپ مو ،طراحی هایی مثل تار مو روی پوست سر می زند که ظاهری مانند مو ایجاد می شود و سبب ایجاد تراکم بصری مو در آن منطقه می گردد، در واقع این عمل شبیه سازی مو برای پرپشت نشان دادن نواحی کم تراکم سر است.
افرادی که اسکالپ سر را انجام داده اند و یا قصد انجام این کار را دارند ممکن است این سوال برایشان مطرح شود که آیا ممکن است این کار سبب ریزش موهای فعلی شود؟
پوست سر از سه لایه اپیدرم، درم و هیپودرم تشکیل شده است و با توجه به مطالب فوق دانستید که اسکالپ در لایه اپیدرم (سطحی ترین لایه) پوست انجام می گیرد.جالب است بدانید که انجام اسکالپ نه تنها سبب ریزش مو های فعلی شما نخواهد شد بلکه با تحریک پوست سر و افزایش خون رسانی به آن ناحیه سبب تقویت ریشه مو هم خواهد شد.
لازم به ذکر است که به منظور انجام عملیات اسکالپ، فرد متخصص از دستگاه و رنگدانه طبیعی و شرایط کاملا استاندارد استفاده می کند اما اگر این کار به روش تاتو و استفاده از جوهر یا رنگ های غیر طبیعی انجام پذیرد احتمال ریزش مو زیاد است چرا که مواد تاتو تا عمق پوست نفوذ می کنند.

معرفی آموزشگاه و سالن زیبایی حرفه ای

برای داشتن آرایشی زیبا تنها لوازم آرایشی خوب کافی نیست آرایشگری و میکاپ یک مهارت می باشد.
در صورتی که تمایل دارین آرایشی زیبا داشته باشین و یا بصورت حرفه ای در این زمینه فعالیت نمایید گذراندن دوره های مرتبط در کنار یک تیم حرفه ای متخص امری ضروری می باشد.
اگر به دنبال سالن زیبایی حرفه ای می باشد ما به شما آموزشگاه آرایشگری زنانه برترینها واقع در ونک را معرفی می کنیم.
آموزشگاه آرایشگری زنانه برترینها واقع در ونک (آدرس  ونک، خیابان گاندی جنوبی، کوی 19 پلاک 2 زنگ دوم) با سالها تجربه و با بهترین کیفیت در زمینه آموزش و ارائه خدمات آرایشگری با مدیریت خانم بشیری  در حال فعالیت می باشد.
در صورت تمایل به مشاهده نمونه کارها از اینستا گرام و سایت bartarinhasalon.ir  بازدید نمایید.
جهت دریافت مشاوره رایگان نیز می توانید با شماره های 02188785859 یا 09102122902 تماس برقرار نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26601
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید