امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

چگونه سئو سایت موجب افزایش درآمد سایت میشود؟


1401/07/27
کد خبر : 28284
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 15 نفر

اهمیت سئو از هیچ کسب و کاری پوشیده نیست. زیرا باعث دیده شدن هرچه بهتر وب سایت شده و این منجر به ترافیک بیشتر سایت میشود. هرچه ترافیک وب سایت شما بالاتر باشد موجب بالا رفتن تعداد مشتریان بالفعل میشود. قصد داریم در این مقاله به شما توضیح دهیم که چگونه سئو سایت موجب افزایش درآمد وب سایت میشود ؟
یکی از متداول ترین سوالاتی که صاحبین کسب و کارها میپرسند این است که سئو سایت چیست و چگونه میتواند موجب شود که در نتایج گوگل در رتبه بالاتری قرار گرفته و سایت دیده شود ؟ در ابتدا باید خدمت شما عرض کنیم که سئو سایت چیست ؟  

سئو سایت چیست ؟

سئو یعنی شما با کلمات کلیدی که مخاطبان به دنبال شما هستند در نتایج اولیه موتور جستجوگر گوگل قرار گرفته و دیده شوید. که همین منجر به افزایش فروش شما خواهد شد. حال چگونه همین چیزی ممکن است؟ شما در واقع بر اساس کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود که بیشترین جستجو از طرف مخاطبان شما دارند سایت خود را بهینه سازی میکنید. برای مثال یک کاربر در گوگل "خرید تلفن همراه اپل " را جستجو میکند. اگر سئو سایت شما بر اساس این کلمه کلیدی به درستی انجام شده باشد باعث میشود که در نتایج اولیه گوگل دیده شود. و در این صورت شانس زیادی خواهید داشت که کاربران از وب سایت شما بازدید کرده و خرید خود را انجام دهند.
سئو فرآیندی است که کاربر عبارت کلیدی را در گوگل جستجو کرده و بر اساس آن نتایج گوگل را به ترتیب مشاهده میکند. بنابراین هرچه رتبه بالاتری در گوگل داشته باشید شانس بیشتری برای دریافت ترافیک از گوگل خواهید داشت.
شاید پیش خود سوال کنید که چرا سایت را باید بر اساس قواعد گوگل سئو و بهینه سازی کنیم ؟ در واقع گوگل بیشترین تعداد کاربر را در بین موتورهای جستجوگر داشته و همواره نتایج کاربرپسند تر را نمایش میدهد. الگوریتم های هوش مصنوعی پیشرفته گوگل زبان زد خاص و عام است. بنابراین برای اینکه وب سایت شما دیده شود باید از قواعد و قوانین گوگل به نفع وب سایت خود استفاده کنید. استاندارهای گوگل را باید به گونه ای رعایت نمایید که شما را جزو سایت های برتر در کلمات کلیدی مشخص قرار دهد.

استاندارهای گوگل برای افزایش سئو سایت

•    بالا بودن سرعت سایت
•    قالب سایت از نظر ساختاری و ظاهری باید بهینه و کاربرپسند باشد
•    کدنویسی سایت باید بر اساس استاندارهای گوگل بهینه سازی شود.
•    محتوایی که در سایت تولید میشود باید سئو شده و بر اساس نیاز مخاطبان باشد.
مواردی که در بالا عرض شد بخش کلی از اقدامات سئو سایت است. برای گوگل رضایت کاربران بسیار مهم است بنابراین باید وب سایت شما به گونه ای باشد که بتوانید رضایت کاربران خود را کسب کنید. بهتر است خود را به جای کاربران قرار دهید تا ببینید که چه نیازهایی دارند. همانطور که میدانید محتوا برای کاربران بسیار مهم است. بنابراین همواره سعی کنید که محتوای کاربردی ، کاربرپسند و بهینه در وب سایت خود قرار دهید. تا بتوانید مخطابان بیشتری را جذب کنید. سایر فاکتورها مربوط به سرعت سایت و ساختار و معماری وب سایت شما میشود که باید به درستی صورت گرفته باشد.

سئو سایت یک روش بازاریابی اینترنتی برای افزایش فروش

سئو کردن و رسیدن به نتایج بالا در گوگل یک نوع روش بازاریابی است. هدف اصلی بازاریابی اینرتنتی یا دیجیتال مارکتینگ کسب مشتریان بیشتر و افزایش درآمد است که با استفاده از تبلیغات این کارها صورت میگیرد. سئو سایت نیز یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ است که هزینه بسیار کمتر و نتیجه بسیار موثرتری دارد. زمانی که کاربران یک مطلبی را جستجو کرده و سایت ما را مشاهده کرده و وارد آن میشوند. با محصول ، خدمات یا آموزش رو به رو میشوند. اگر مطالب سایت شما کاربردی و مفید برای مخاطبان باشد باعث میشود که بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری تبدیل شوند.
سئو سایت یک روش تبلیغاتی هدفمند است. در واقع کسانی شما را در گوگل پیدا میکنند که مخاطب شما باشند. برای مثال اگر یک وب سایت فروش لباس و پوشاک هستید کسانی وارد سایت شما میشوند که عباراتی نظیر خرید لباس و پوشاک را در گوگل جستجو کرده باشند. تولید محتوا یکی از رکن های اصلی و مهم هر وب سایتی است. این تولید محتوا میتواند به صورت متنی ، صوتی ، تصویری و ویدیویی باشد.

سئو کردن سایت چقدر زمان بر است ؟

یکی از نگرانی های افراد در شروع کار سئو این است که چقدر زمان بر است. زیر سئو مانند سایر فرآیند های بازاریابی نیست که به سرعت به شما نتیجه بدهد.  سئو و بهینه سازی وب سایت یک فرآیند زمان بر است که بستگی به وب سایت و نوع کسب و کار شما دارد. سئو سایت یک مسیری است که ممکن است برای یک سایتی سه ماه و برای یک وب سایتی یک سال زمان بر باشد تا در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرد. اما چیزی که در اینجا ارزش دارد این است که نتایج حاصل از سئو سایت اینقدر فوق العاده است که ارزش این را دارد که ماه ها منتظر آن بمانید. در واقع برای به دست آوردن بهترین نتایج ، صبوری و داشتن پشتکار بسیار مهم است. 


 سئو سایت چیست

قیمت سئو سایت چگونه محاسبه میشود ؟

در واقع یکی از بزرگترین چالش های پیش رو مشاغل اینترتی ، آگاهی از قیمت سئو و بهینه سازی سایت است. یکی از عواملی که باعث میشود صاحبان وب سایت ها به دنبال سئو کردن سایت خود بروند تعرفه های سئو است. در ابتدا باید بدانید که اهمیت سئو و بهینه سازی سایت روز به روز در حال پر رنگ تر شدن است.
طبق تحقیقات صورت گرفته بالای هشتاد درصد از مردم قبل از خرید محصول یا دریافت خدمات ، در اینترنت به جستجو میپرداد. به این معنی است که اگر شما سایت شما در کلمات و عبارات کلیدی پرکاربرد متناسب با کسب و کارتان در نتایج اولیه گوگل قرار نداشته باشد مطمئن باشید که مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. زیرا بسیاری از مشتریان به سراغ رقیبانتان خواهند رفت.
با این توضیحات متوجه شدید که سئو از چه اهمیتی برخوردار است. بنابراین هزینه سئو سایت نیز نباید برای شما چالش بسیار بزرگی باشد. سئو سایت یک سرمایه گذاری بلند مدت است. ممکن است که شما همین الان هزینه زیادی را بابت تبلیغات پرداخته و دیده شوید اما نرخ ماندگاری آن بسیار کوتاه مدت است. اما با سئو سایت شما میتوانید سال های سال در نتایج اولیه گوگل قرارگرفته و مورد توجه مخاطبان خود باشید.
روش های زیادی برای برآورد قیمت سئو سایت است . همانطور که گفته شد تمامی موارد بستگی به نوع وب سایت ، رقیبان شما ، نوع کسب و کار و غیره دارد. باید دید که سئو داخلی سایت شما از نظر ساختار، محتوا ، کدنویسی و غیره به چه صورتی است. آیا وب سایت شما از قبل سئو شده یا اینکه میخواهید تازه فرآیند آن را شروع کنید. و بسیار موارد دیگری که باید لیست شود. لازم به ذکر است هزینه سئو سایت میتواند به صورت ساعتی ، ماهانه ، کلمات کلیدی و پروژه ای محاسبه شود.


 سئو سایت چیست

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با سئو تضمینی

شما نیز ممکن است واژه سئو تضمینی یا بهینه سازی تضمینی را زیاد شنیده باشید. باید خدمت شما عرض شود که این نوع قرادادهای تضمینی برای هر نوع سایتی ممکن نخواهد بود. در ابتدا باید کارشناسان و متخصصان سئوکار یک تحلیلی از وب سایت داشته باشند و با توجه به شرایط و موقعیت وب سایت متوجه خواهند شد که آیا سئو تضمینی برای یک وب سایت مناسب است یا خیر. در روش سئو تضمینی سایت که به صورت پروژه ای و قراردادی است تضمین میشود که سایت در مدت زمان مشخصی در با کلمات کلیدی مشخصی در صفحه اول گوگل قرار میگیرد.

تاثیر سئو در برندینگ سایت

رابطه سئو و برندینگ یک رابطه ای است که تاثیر مستقیم بر روی یک دیگر خواهند داشت. ارتقای برند مجب سود آوری بیشتر میشود. و سئو سایت نیز یکی از روش های برندسازی به شیوه ارگانیک از طریق موتورهای جستجوگر گوگل است. که بیشتری تعداد مخاطبان را به خود اختصاص میدهد.

حذف واسطه ها به روش سئو

با دارا بودن یک وب سایت میتوانید به شیوه مستقیم با مشتریان خود در ارتباط بوده و خدمات و محصول خود را ارائه دهید. با سئو سایت میتوانید وب سایت خود را در رتبه های اولیه گوگل قرار بدهید. در این صورت شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت.

افزایش بازدیدکنندگان وب سایت

 یکی از راه هایی که میتوان مشتریان و مخاطبان را افزایش داد سئو سایت است. زمانی شما میتوانید فروش بیشتر داشته باشید که دیده شوید. برای دیده شدن نیز باید سایت شما در رتبه های اولیه قرار گرفته باشد.

جمع بندی

اهمیت سئو سایت برای رشد کسب و کارهای آنلاین بسیار واضح است. گوگل به عنوان پرکاربردترین موتور جستجو در دنیا است. با قرار گرفتن در رتبه های اولیه در صفجه اول گوگل مشتریان زیادی از سرتاسر دنیا خواهید داشت که باعث افزایش درآمد شما میشود.  اگر سئو سایت شما به دست یک شرکت معتبر سئو سایت صورت گیرد موجب افزایش سودآوری شما از طریق وب سایت شما میشود. برای مراجعه به یک آژانس معتبر سئو سایت میتوانید به شرکت وب سازان مرصاد (dewoweb.com) مراجعه نمایید. این شرکت با 15 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، متخصص پیشرفت کسب و کارهای اینترنتی بر بستر وب است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28284
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید