امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

چگونه خرید آنلاین مطِمئنی داشته باشیم؟


1401/07/27
کد خبر : 27080
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 22 نفر
برای بسیاری از مردم که وقت برای خرید و در صف ایستادن یا در ترافیک ماندن را ندارند، خرید اینترنتی راه حل مناسبی می‌باشد. خرید اینترنتی مزییت های زیادی دارد، علاوه بر صرفه جویی در وقت، امکان مقایسه قیمت ها را نیز به شما می‌دهد و حتی می‌توانید از نظرات و تجربیات دیگران در خرید کالاهای مشابه یا سایر محصولات استفاده کنید.  اما ممکن است شما از پرداخت آنلاین مقداری نگران شوید و تصور کنید که ممکن است سودجویان پول شما را سرقت کنند اما ما در این مقاله به شما چند راهکار خواهیم گفت تا بتوانید خریدی مطمئن و سریع داشته باشید:
•    حتما باید از سایت های معتبر خرید کنید: به نشان اطمینان و نماد اعتماد الکترونیک سایت دقت کنید این نماد معمولا در صفحه اصلی سایت در قسمت انتهایی به نمایش در می آید.


 خرید آنلاین مطمئن


•    تجربه کاربرانی که از این سایت خرید داشته اند را بخوانید، چند نفر مخاطب این سایت هستند؟ آیا قبلا نام این سایت را شنیده اید؟ بهتر است از سایت-های معروف و شناخته شده خرید کنید.
•    صورت حساب ها را با دقت نگاه کنید و جزئیات را به خاطر بسپارید.
•    از امنیت سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید.
•    اطلاعات شخصی خود را با احتیاط وارد کنید.
•    از مرورگر به روز شده استفاده کنید.
•    به عکس های درج شده در سایت دقت کنید. آیا ادیت بیش از حد دارند؟ بطوریکه ماهیت واقعی کالا به خوبی نشان داده نمیشود؟ پس بهتر است از خرید منصرف شوید چرا که کالای دریافتی شما با کالایی که در عکس میبینید زمین تا آسمان فرق خواهد داشت!
•    آِیا احتمال دارد بعد از خرید جنس را پس دهید یا تمایل به تعویض داشته باشید؟ اگر جواب شما بله است به گارانتی تعویض محصول توجه نمایید. در غیر این صورت دچار مشکل خواهید شد.
•    برخی از سایت ها امکان پرداخت درب منزل را فراهم کرده اند تا بتوانید با دستگاه کارتخوان یا به صورت نقدی به راحتی اقدام به خرید کنید در این صورت حتی میتوانید برای اطمینان از صحت و سلامت، کالا را بازرسی نمایید.
•    برای انجام خریدهای اینترنتی یک کارت بانکی جداگانه فعال کنید و در آن فقط مقدار مشخص از پول مورد نیازتان را نگهدارید تا در صورت هک شدن اطلاعات بانکی تمام پول های خود را از دست ندهید.


 خرید آنلاین مطمئن


•    اگر در صفحات مجازی با عناوینی مانند کالای رایگان، شما برنده شدید و... مواجه شدید اقدام به دریافت جایزه و کالای رایگان نکنید زیرا ممکن است حاوی لینک های ویروس و یا نرم افزارهای جاسوسی باشند که فقط قصد هک کردن شما را دارند و هیچ نوع کالای رایگان یا جایزه به شما نخواهند داد.
•    اگر از کامپیوتر اقدام به خرید میکنید Firewall را همواره روشن نگه دارید.
•    از درگاه‌های ایمن استفاده کنید هنگام پرداخت از درگاه آنلاین به URL وب سایت دقت کنید که Https باشد. درگاه بانک باید آدرس shaparak.ir داشته باشد. به نوع نوشتار دقت کنید، هرچیزی غیر از این عبارت جعلی است و امکان هک شدن و تخلیه حساب بانکی شما را دربر دارد . در کنار نشان الکترونیکی سایت های معتبر همواره یک قفل نشان داده میشود.
•    اگر درگاه خرید آنلاین از شما اطلاعات مازاد همچون تاریخ تولد، نام و یا... خواست خرید خود را لغو نمایید و از دادن اطلاعات بپرهیزید.
•    حتما رمز پویای کارت بانکی خود را فعال کنید تا ایمن تر اقدام به پرداخت وجه نمایید.
•    بعد از خرید از شناسه خرید، ثبت خرید و صفحه واریز وجه اسکرین شات بگیرید و تا رسیدن بسته نزد خود نگهدارید تا در صورت مشکل اقدام به حل آن کنید.

اگر از اینستاگرام خرید میکنید به موارد زیر دقت کنید:

•    رضایت مشتریان قبل: به هایلایت رضایت مشتری و یا کامنت های مشتریان دقت کنید.
•    قیمت های چند صفحه اینستاگرامی را باهم مقایسه کنید تا دچار ضرر نشوید.
•    دقت کنید ادمین کامنت ها را نبسته باشد و امکان کامنت گذاری برای همه وجود داشته باشد.
•    از پیجی خرید کنید که چندین عکس و فیلم از کالای خود درج کرده باشد و ترجیحا عکس ها ژورنالی و پر ادیت نباشند.
•    بین کامنت ها و تعداد لایک ها با تعداد فالورها باید تناسب وجود داشته باشد. پیج هایی با فالور بالا نیز ممکن است اقدام به کلاهبرداری کنند.
در پایان به این نکته توجه داشته باشید که در خرید اینترنتی همواره درصدی اختلاف بین عکس و کالا وجود خواهد داشت و ممکن است کالای دریافتی کمی متغایر با خواسته های شما باشد، برای کاهش درصد مغایرت میتوانید از فروشنده درخواست عکس و فیلم بیشتری نمایید.


 خرید آنلاین مطمئن


افتخار معرفی برند شال‌مد را داریم که خریدی ایمن و با کیفیت را برای شما به ارمغان آورده است.
شال‌مد با سال ها تجربه و شناخت کامل از بازار عرضه کالا توانسته سایتی مطمئن برای خود داشته باشد تا کاربران به آسانی و بدون هیچ نگرانی خرید خود را انجام دهند.
این برند با ارائه روسری زنانه در تنوع  بی‌نظیر و تضمین کیفیت این شانس را به شما می‌دهد که بدون نیاز به پرو انتخاب خود را داشته باشید وهمچنین شما می‎‌توانید به صورت آنلاین طرح های گوناگون این مجموعه را در سایت مشاهده کنید وخرید خود را انجام دهید.
اگر خرید روسری مجلسی دغدغه شما نیز هست دیگر نگران نباشید زیرا با شال‌مد می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. این فروشگاه اینترنتی شال و روسری های زیادی که به راحتی می‌شود با استایل های مختلف ست کرد در اختیارتان می‌گذارد.
این برند روسری زنانه مجلسی را با جنس های عالی مانند ابریشم که جزو روسری های مجلسی خاص می‌باشد و خوشپوشی را به شما بانوان عزیزهدیه می‌دهد عرضه می‌کند.
شال‌مد به فکر جوانان و خانم های علاقه‌مند به مد و فشن نیز می‌باشد چرا که با داشتن مجموعه ی کامل از برند های مشهور دنیا در طرح های خاص و مناسب با هر سلیقه ای این امکان را به شما می‌دهد که  انتخابی جدید و مناسبی داشته باشید.
این فروشگاه با ارائه‌ی روسری های زنانه جدید با رنگ ها و طرح های متنوع که همه ی سلیقه ها را پوشش می‌دهد از خانم های خوش سلیقه استقبال می‌کند.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27080
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید