امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

چگونه تاتوکار شویم و درآمد خوبی کسب کنیم؟


1401/07/27
کد خبر : 28181
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 9 نفر

 این روش رفته رفته پیشرفت کرد تا اینکه امروز با تکنیک های حرفه ای و طرح های متنوع و بی نظیری انجام می شود. تاتو بدن این روزها یک رشته آرایشی محسوب می شود و برای آن یک لاین آموزشی جداگانه نیز در نظر گرفته شده است. زیرا یک حرفه و هنر تخصصی و بسیار حساس است.

به همین دلیل، برای آموزش تاتو بدن از مبتدی تا حرفه ای لازم است در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر ثبت نام کرده و دوره آموزشی آن را پشت سر بگذارید. تاتو طرفدارهای زیادی دارد و بسیاری از خانم ها و آقایان دوست دارند حداقل یک خالکوبی روی بدن خود انجام بدهند. بنابراین می تواند درآمد بالایی برای تاتوکارها به همراه داشته باشد. اگر به این هنر جذاب علاقه مند هستید و دوست دارید به یک تاتوکار حرفه ای با درآمد بالا تبدیل شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تاتو بدن چیست؟

تاتو یا خالکوبی روی بدن به تزریق رنگدانه به لایه دوم پوست (درم) گفته می شود. این کار با دستگاه و جوهرهای مخصوصی انجام می شود. به این صورت که سوزن بسیار کوچکی جوهر را به زیر پوست منتقل می کند تا طرح روی پوست دائمی باشد و برای همیشه با شما بماند. جوهرهای تاتو در رنگ های بسیار متنوعی وجود دارند و به شما امکان می دهند بتوانید هر طرح و هر رنگی را که می خواهید روی بدنتان تاتو کنید.

بعلاوه، تاتو نه فقط روی بدن بلکه روی صورت هم بکار می رود که برای آن دوره های آموزش فیبروز، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در نظر گرفته شده است. البته این تکنیک ها برای تتو صورت کمی با تاتو بدن متفاوت بوده و ماندگاری آن نیز کمتر است. به طوری که نوعی آرایش نیمه دائم در نظر گرفته می شود.

آموزش تاتو بدن

مراحل تبدیل شدن به یک تاتوکار حرفه ای

برای اینکه بتوانید یک تاتوکار حرفه ای موفق شوید، باید از ابتدا مسیر خود را مشخص کنید و بدانید که باید چه مراحلی را پشت سر بگذارید. به همین جهت، ما به شما کمک می کنیم دید درستی نسبت به مسیر خود داشته باشید و آن را به بهترین شکل طی کنید.

یک آموزشگاه معتبر انتخاب کنید

آموزش مهم ترین مرحله برای یادگیری یک هنر یا حرفه خاص است. نباید از این موضوع ساده بگذرید و فکر کنید که می توانید از ویدئوهای آموزشی یا افرادی که در آرایشگاه ها مشغول به این کار هستند، آموزش ببینید. بلکه آموزش شما باید در یک موسسه آموزشی معتبر و تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای انجام شود. زیرا تنها در این صورت است که می توانید نسبت به رعایت تمام اصول و استاندارها توسط آموزشگاه اطمینان حاصل کنید.

در دوره آموزشی تاتو بدن شرکت کنید

شما در یک دوره آموزشی حرفه ای تمام سرفصل ها و مباحث مهم آموزشی را یاد می گیرید. به شما می آموزند که چطور اصول بهداشتی را رعایت کنید تا از بروز مشکلات و سرایت بیماری ها جلوگیری شود. همچنین، کشیدن طرح بر روی کاغذ و شابلون و منتقل کردن آن بر روی پوست و استفاده صحیح از قلم تاتو از موارد مهم دیگری است که به طور اصولی در چنین دوره ای آموزش می بینید.

گواهینامه مهارت خود را دریافت کنید

گواهینامه مهارتی که از سازمان فنی و حرفه ای صادر می شود، نشان دهنده میزان مهارت و تسلط شما در کارتان است. برای گرفتن این مدرک، ابتدا باید آموزشگاه شما را به سازمان فنی حرفه ای معرفی کند. پس از شرکت در آزمون های کتبی و عملی و کسب نمره قبولی می توانید مدرک خود را به صورت آنلاین دریافت کنید. این مدرک کاملا معتبر است و قابل ترجمه و ارائه به بسیاری از کشورهای جهان می باشد.

یک دوره کارآموزی را بگذرانید

دوره کارآموزی قبل از شروع کسب و کار حرفه ای خودتان می تواند بسیار کمک کننده باشد. شما در این دوره با شرایط و چالش های واقعی کار رو به رو می شوید. آموخته های خود را به مرحله اجرا در می آورید و می توانید ایرادات و اشکالات خود را برطرف کنید. در نهایت با اندوحته ای از تجربیات ارزشمند و تسلط کامل می توانید کار خود را شروع کنید.

دوره آموزش تاتو

بهترین آموزشگاه آرایشگری برای آموزش تاتو بدن

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، انتخاب آموزشگاه آرایشگری از اولین و مهم ترین قدم هایی است که می توانید برای موفقیت خود بردارید. اگر به دنبال یک موسسه حرفه ای و معتبر می گردید، ما آموزشگاه رز سرخ را به شما پیشنهاد می کنیم. رز سرخ یکی از معتبرترین مراکز آموزش آرایشگری است که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کند. این آموزشگاه در طی سال ها فعالیت خود توانسته هنرجویان زیادی را آموزش داده و آن ها را به دنیای آرایشگری معرفی کند.

رز سرخ تمام ویژگی های یک آموزشگاه حرفه ای را دارد و بسیاری از دوره های مهم و پرطرفدار آرایشگری را با بالاترین کیفیت و جدیدترین متدهای آموزشی برگزار می کند. از جمله مهم ترین دوره های آموزشی که در این آموزشگاه برگزار می شود می توان به دوره آموزش اپیلاسیون بدن، اصلاح ابرو، کاشت و طراحی ناخن، پاکسازی پوست، لیفت و لمینت مژه و ابرو و ... اشاره کرد.

استفاده از به روزترین متدهای آموزشی و ارائه سرفصل های استاندارد از دیگر ویژگی هایی است که رز سرخ را از سایر آموزشگاه های آرایشگری متمایز می کند.

بعلاوه، وجود مربیان مجرب و کاملا حرفه ای در این آموزشگاه باعث می شود هنرجویان تمام مطالب را به خوبی بیاموزند و برای شروع کسب و کار حرفه ای خود کاملا آماده باشند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28181
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید