امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

چوب لباسی کمدی در انواع مختلف


1401/07/27
کد خبر : 28060
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 14 نفر

انواع این رخت آویز ها به صورت دیواری، ایستاده، کمدی، آپارتمانی و ... در بازار موجود هستند.
قابل ذکر است که این وسایل دارای شکل های سنتی و کلاسیک مخصوصی هستند و افراد می توانند برای آویزان کردن هر نوع لباس از یک نوع آنها استفاده کنند.
به طور مثال افراد بهتر است برای آویزان کردن لباس های سنگین خود از چوب لباسی هایی با جنس چوب استفاده کنند، زیرا دوام و استحکام آنها نسبت به رخت آویز هایی که فلزی و پلاستیکی هستند، بیشتر می باشد.
رخت آویز های پلاستیکی دوام کمی دارند و زود می شکنند اما ارزان قیمت هستند، در این میان رخت آویزهای فلزی به مرور زمان شکل اولیه خود را از دست می دهند و این تغییر شکل می تواند بر تغییر شکل لباس ها به خصوص قسمت شانه های آنها نیز تاثیرگذار باشد.
استفاده از انواع رخت آویزها با مدل های مختلف برای قرار دادن لباس های مختلف راحتی، مجلسی، پالتو و حتی کیف ها لازم است. افراد می توانند انواع آنها را در محل هایی مانند راهروهای منتهی به درب های خروجی و یا  فضای داخلی اتاق ها قرار دهند.


 چوب لباسی

معرفی چوب لباسی کمدی

برخی از چوب لباسی ها از نوع کمدی هستند. این رخت آویزها را هم می توان در اتاق خواب و هم در اتاق های دیگر قرار داد.
چوب لباسی کمدی دارای اشکال مختلفی است، در برخی از موارد آنها به شکل کمدهایی با اندازه های مختلف می باشند که یک رگال درون آنها تعبیه شده است و تعدادی رخت آویز کوچک با اندازه های مختلف و همچنین با جنس های متفاوت روی رگال ها قرار داده شده است تا بتوان لباس ها را روی آنها آویزان کرد.
این چوب لباسی کمدی ممکن است دارای کشوهایی برای نگهداری کیف و کفش نیز باشند.
چوب لباسی ها هم به دو صورت چوب لباسی کمدی و شال آویز تولید می شوند که معمولا مدل شال آویز از جنس فلز است. مدل داخل رخت آویز داخل کمد هم ازجنس های مختلفی مثل فلز، پلاستیک و چوب تولید می شوند شکل و شمایل متنوعی دارند. در برخی از مدل های فلزی قلابی تعبیه شده که آویزان کردن لباس های دارای بند را آسان می سازد.
در بسیاری از موارد این چوب لباسی های کمدی دارای آینه های تمام قد می باشند که این مورد می تواند بر جذابیت آنها تاثیر بیشتری بگذارد.
گفتنی است که یک رخت آویز با شکل و شمایل زیبا می تواند به خوبی در تزئین دکوراسیون داخلی منزل نقش داشته باشد.
افراد عموما این نوع رخت آویزها را در اتاق ها قرار می دهند، اما بسیاری از افراد نیز آنها را در کنار درب های خروجی می گذارند تا افراد لباس ها و کفش های بیرون از خانه را در داخل آنها قرار دهند.

چوب لباسی آپارتمانی

امروزه بسیاری از خانه ها دارای وسعت پایینی هستند و خانواده ها فضای زیادی برای گذاشتن وسایل مختلف ندارند.
افرادی که در این منازل سکونت دارند، باید برای آویزان کردن لباس های خود دارای مکان های به خصوصی باشند، این افراد می توانند از انواع چوب لباسی های آپارتمانی استفاده کنند.
این چوب لباسی ها می توانند حجم زیادی از لباس ها را در خود جای دهند. بسیاری از انواع این رخت آویزها حالت تاشو دارند، در این میان برخی نیز به شکل یک رگال هستند که هم در خانه و هم در فروشگاه های لباس فروشی قابلیت استفاده دارند.
قابل ذکر است که جنس انواع این رگال ها و رخت آویزهای تاشو از فلز های لوله ای که از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند، می باشند.
گفتنی است که بسیاری از افراد از رخت آویزهای تاشو برای خشک کردن لباس ها در تراس ها و بالکن های منازل آپارتمانی نیز استفاده می کنند.
در این میان، می توان به این موضوع اشاره کرد که رخت آویز های دیواری و ایستاده نیز نوعی چوب لباسی آپارتمانی محسوب می شوند که افراد می توانند حجم زیادی از لباس ها را در آنها آویزان کنند.

چوب لباسی دیواری

اما یکی دیگر از انواع رخت آویزهای موجود در بازار که طرفداران زیادی نیز دارند، رخت آویزهای دیواری می باشند.
این رخت آویزها عموما از جنس فلز و چوب هستند و بیشتر افراد آنها را در پشت درب ها و یا روی دیوارها نصب می کنند و تعداد زیادی لباس را روی آنها قرار می دهند.
گفتنی است که این رخت آویزها حجم بسیار پایینی از اتاق ها را به خود اختصاص می دهند.

چوب لباسی ایستاده

اما یکی دیگر از پرکاربردترین و البته قدیمی ترین رخت آویزها، نوع ایستاده آنها می باشد، این نوع از رخت آویز ها دارای پایه هایی محکم با شاخه های متعدد می باشند. این شاخه ها می توانند لباس های متعدد با وزن های بالا و پایین را در خود نگهداری کنند.


 چوب لباسی

قیمت انواع چوب لباسی های مختلف

ما در این مطلب سعی کردیم به معرفی انواع رخت آویزهای مدرن و سنتی بپردازیم.
در این میان بسیاری از افراد با توجه به دکوراسیون منازل خود یک نوع از این رخت آویزها را می پسندند و خریداری می کنند.
عوامل مهمی می تواند بر قیمت این رخت آویزها تاثیرگذار باشد، نخستین عامل نوع رخت آویز از لحاظ آپارتمانی، دیواری، رگالی، کمدی و ... می باشد.
دیگر عامل، جنس رخت آویز می باشد، همانطور که گفتیم رخت آویزها دارای جنس های چوبی، پلاستیکی و فلزی می باشند که قیمت رخت آویزهای چوبی بیشتر از بقیه می باشد.
از دیگر عوامل که می تواند بر قیمت انواع این چوب لباسی ها تاثیرگذار باشد، اندازه و ابعاد آنها است.
انواع این رخت آویزها دارای رنگ های مختلفی می باشند و افراد می توانند از رخت آویزهایی که از یک رنگ و یا چند رنگ تشکیل شده اند، استفاده کنند، این مورد نیز می تواند بر قیمت انواع چوب لباسی ها تاثیرگذار باشد.
قابل ذکر است که در بسیاری از موارد انواع چوب لباسی ها به خصوص نوع کمدی و یا ایستاده آنها دارای کشوهایی با تعداد مختلف و یا مکان هایی برای قرار دادن مجسمه و یا گلدان می باشند، این مورد نیز می تواند قیمت یک رخت آویز را افزایش و یا کاهش دهد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28060
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید