امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

چه کسب و کارهایی به طراحی سایت در کرج نیاز دارند؟


1401/07/27
کد خبر : 28442
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 18 نفر

در دنیای امروز که اکثر کسب و کارها اینترنتی و مجازی شده است، نیاز به طراحی سایت و داشتن یک وب سایت لازمه هر کسب و کاری است زیرا رقابت در کسب و کار اهمیت بسیار بالایی دارد و اگر فکر می کنید که شما صاحب شغلی هستید که به طراحی سایت در کرج و داشتن وب سایت نیازی ندارید، بی شک در این رقابت عقب می مانید.
امروزه بسیاری از صاحبین کسب و کارهای اینترنتی، هرگز فکر نمی کردند که با طراحی سایت و داشتن وب سایت تا این اندازه به کسب و کارشان رونق دهند، که باعث پیشرفت شغلی و درآمد بیشتر برایشان شود. اکنون اگر دیدگاه آنها را درباره طراحی سایت در کرج بپرسید، قطعاً همه آن ها این جواب را می دهند که: اگر زودتر سایتی برای کسب و کار خود طراحی می کردم، می‌توانستم امروز جایگاه بالاتری در بین کسب و کارهای اینترنتی بین رقبا داشته باشم.!

در دنیای امروز که اکثر کسب و کارها از روش سنتی به دیجیتال تبدیل شده اند، ما هم برای شغل خود نیازمند طراحی سایت هستیم. چرا؟
1)    طراحی وب سایت، ما را با مشتری هایمان در ارتباط نگه می دارد
2)    باعث معرفی شغل و برند ما به مردم می شود
3)    بیانگر اعتبار و ارزش کسب و کار ما می شود
حال به چند مورد از دلایلی که کسب وکار شما نیاز به طراحی سایت در کرج دارند می پردازیم:


 طراحی سایت در کرج


1. اگر محصولی برای فروش دارید طراحی سایت در کرج نیاز کار شماست
اگر فروشگاه یا شرکتی برای فروش و عرضه محصولاتتان دارید، داشتن یک وبسایت لازمه کار شماست.
شما می توانید با طراحی سایت در کرج، فروش محصول خود را چند برابر کنید و خدمات گوناگونی برای
مشتریان خود درنظر بگیرید و اعتماد و اعتبار خود را نزد مشتری هایتان بالا ببرید.
2. معرفی خدمات خود به مشتریان
شما با داشتن وب سایت علاوه بر اینکه میتوانید تمامی خدماتتان را به مشتریان معرفی نمایید، فروش محصولات خود را نیز بالا می برید، چون مشتریان شما می توانند با مراجعه به وب سایت از تمامی امکانات و خدماتی که ارائه می دهید، استفاده کنند.
امروزه استفاده بهینه از زمان در هر کسب و کاری حرف اول را میزند و شما با داشتن سایت این مزیت بزرگ را برای افرادی که با شغل شما در ارتباط هستند به ارمغان می آورید. تا بتوانند درکمترین زمان بهترین نتیجه را بدست بیاورند. به همین دلیل ما به کسانی که دنبال افزایش فروش در کسب و کار خود هستند پیشنهاد طراحی سایت در کرج را می دهیم.
3. طراحی وب سایت برای برند سازی
اگر به تازگی کسب و کاری راه اندازی کردید یا به دنبال ارتقای کسب و کار فعلی خود هستید، قطعاً برندسازی می تواند به شما کمک بزرگی کند. امروزه داشتن برند معتبر و قابل اعتماد اهمیت بسیار بالایی دارد به طوری که هم اکنون ارزش برندِ بسیاری از شرکت ها از ارزش مالی خود شرکت بسیار بالاتر است.
شما با برندسازی، نام خود و برندتان را در ذهن عموم جای می دهید و هروقت راجع به محصول و خدماتی که شما عرضه می کنید صحبتی شود، نام برند شما ناخودآگاه به ذهن مردم می آید و آنها به سایت شما مراجعه کرده و از خدمات و محصولات شما استفاده می کنند. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما مشاوره با شرکت طراحی سایت در کرج است.
4. جلب اعتماد مشتریان با طراحی سایت
اعتماد در دنیای کسب و کار حرف اول را می زند. اگر شخصی که وارد مغازه شما می شود برای مثال بخواهد یک لوازم برقی از شما خریداری کند،‌ و شما نتوانید اعتماد مشتری خود را جلب نمایید، هرگز از شما خرید نمی کند. پس داشتن یک سایت در زمینه کسب و کار خود در دنیای دیجیتال امروز یک نیاز است.
شما می توانید با داشتن یک وبسایت برای بیزینس خود، یکی از اصلی ترین رکن های جلب اعتماد مشتری را بدست آورید. داشتن وب سایت به برند و محصول شما ارزش و اعتبار می بخشد. اکنون دیگر مشتری مشکلی برای اعتماد کردن به شما نخواهد داشت و با خیالی آسوده خرید خود را انجام می دهد.

یک شرکت طراحی سایت در کرج باید متشکل از :
•    تیم طراحی سایت
•    تولید محتوا و سئو
•    تیم پشتیبانی و امنیت
•    دارای ضمانت و تعهدات کاری لازم باشد


اکنون شرکت های زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنند،‌ اما چطور می توان یک شرکت معتبر و مطمئن برای طراحی سایت در کرج پیدا کرد؟
شرکت زبدگان یک شرکت طراحی سایت در کرج است که با چندین سال سابقه توانسته پروژه های بسیاری را در زمینه های مختلف به سرانجام برساند. در ادامه با شرکت زبدگان بیشتر آشنا میشویم:
شرکت زبدگان متشکل از:
تیم برنامه نویسی، وردپرس و سئوکار باتجربه و حرفه ای
تیم گرافیکی حرفه ای با انجام انواع پرژه های گرافیکی و عکاسی صنعتی، موشن گرافی، طراحی لوگو و ...
پشتیبانی فنی و محتوای سایت های طراحی شده
آموزش رایگان بعد از اتمام پروژه
امنیت حرفه ای وب سایت های طراحی شده
متعهد به کار و مسئولیت پذیر با سرعت بالا در انجام کار و تحویل به موقع پروژه ها است .

اکنون چند مثال از مشاغلی که با طراحی سایت در کرج با همکاری شرکت زبدگان به پیشرفت رسیده اند را بررسی می کنیم.


  طراحی سایت در کرج

طراحی سایت پنجره دوجداره هافمن:

شرکت هافمن وین در زمینه ساخت پروفیل upvc ، پنجره دوجداره سه جداره و درب سه جداره درب سه جداره فعالیت میکند.
گروه صنعتی فوق تخصصی هافمن وین از سال 1390 قدم به عرصه تولید و عرضه محصولات درب و پنجره دو جداره upvc و ضد سرقت به صورت تکی و عمده گذاشته است. هافمن وین یکی از شرکت هایی است که در گذشته اقلیت مردم شناختی نسبت به آن داشتند، ولی به لطف تبلیغات در فضای مجازی و موتور های جستوجو، امروزه کمتر کسی هست که شرکت هافمن وین را نشناسد.
طراحی سایت این شرکت موفق را تیم طراحی سایت در کرج شرکت ما انجام داده است و با پشتیبانی و همکاری متداوم تا به امروز، پیشرفت فوق العاده ای داشته است.


  طراحی سایت در کرج

طراحی سایت دفتر املاک صادقی

این وب سایت در زمینه ملک و املاک فعالیت میکند. شعار سایت املاک صادقی: با ما ملک ایده آل خود را پیدا کنید،‌ است.
آدرس املاک صادقی در کرج، جاده سهیلیه، شهرک زعفرانیه می‌باشد که سعی بر این داشته با در اختیار داشتن یک وب سایت اختصاصی، محدوده تحت پوشش فایل های ملکی خود را افزایش دهد؛ و باعت افتخار است که تیم حرفه ای زبدگان وب، طراحی این وبسایت در کرج را به عهده داشته است و این وب سایت یکی از نمومه کار های طراحی سایت در کرج ما می‌باشد.


  طراحی سایت در کرج

طراحی سایت برای شرکت خدماتی دیار سرویس

تیم طراحی سایت و سئوی زبدگان، افتخار همکاری با شرکت دیار سرویس را داشته است و سایت دیار سرویس یکی از نمونه کار های طراحی سایت در کرج شرکت زبدگان می‌باشد.

شرکت دیارسرویس اطلاعاتی در مورد مشکل اجاق گاز را از مشتری دریافت می‌کند و اگر مشکل در تعمیر اجاق گاز نباشد و نیاز به اعزام سرویسکار نباشد ، همان لحظه مشتری را راهنمایی میکنند و اگر مشکل برطرف شود به این صورت مشتری توانسته با استفاده از مشاوره ای رایگان مشکل اجاق گاز خود را بر طرف نماید و دیگر نیازی نیست به خاطر یک مورد ساده و ناچیز متحمل هزینه زیادی بابت تعمیر آن شود.


درباره ما
شرکت زبدگان در زمینه طراحی سایت در کرج ، در محیطی حرفه ای با مهندسین با تجربه و کارآزموده برای کسب و کارها و مشاغل روز دنیا طراحی انواع سایت های تخصصی و وردپرسی را انجام می دهد.
ما در شرکت زبدگان به شما مشاوره های لازم جهت طراحی سایت در کرج را می دهیم و پس از طراحی سایت شما، آموزش کار با سایت را می دهیم تا شما به راحتی بتوانید وارد پنل سایت خود شوید و تغییرات مورد نیاز را انجام دهید.
سخن آخر
اکنون به طور کامل با طراحی سایت در کرج در انواع کسب و کارها آشنا شدیم و به معرفی و ارائه انواع خدمات شرکت زبدگان نیز پرداختیم. حال می توانید برای طراحی وب سایت خود با شرکت ما تماس بگیرید، از مشاوره مهندسین ما استفاده کنید و یک وبسایت برای هر بیزینسی که دارید طراحی کنید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28442
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید