امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

چند دلیل برای اینکه "تولید محتوای مشارکتی" ما را نجات خواهد داد


1401/07/27
کد خبر : 28117
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 16 نفر

یک تیم بهتر از یک نفر است

به قول فیلم انتقام جویان مارول "یک تیم بهتر از یک نفر است!". در تمام فیلم های اکشن و ماجراجویانه، یک صحنه وجود دارد که باعث می شود نتوانید در حالت نشسته پشت مانیتور و عادی به دیدن فیلم ادامه دهید. اما برای هر شخص این صحنه می تواند یک سکانس منحصر به فرد باشد. برای من، موقع تماشای فیلم "انتقام جویان مارول"، این صحنه نه سکانس ورود لوکی به زمین بود، نه زمان حمله ی ارتش چیتاوری به شهر و نه لحظات پایانی نبرد. دقیقه ی 111 فیلم، دقیقا پیش از شروع نبرد اصلی و تمام عیار، آن صحنه ای که همه ی اعضای گروه ابرقهرمان ها در کنار هم ایستاده بودند برای من هیجان انگیزترین لحظه بود. سکانسی که تحمل حجم آدرنالینی که در بدنم ترشح می شد را نداشتم. و این فقط ناشی از هیجان یک فیلم اکشن و تخیلی نبود، بلکه هیجان دیدن اعضای یک تیم فوق العاده در کنار یکدیگر بود.


تولید محتوای مشارکتی


حتی اگر اهل فیلم های علمی-تخیلی نباشید، بدون شک نام ابرقهرمان های معروف مثل هالک، مرد آهنی، مرد عنکبوتی، بتمن و ثور به گوشتان خورده است. اما در میان تمامی فیلم های علمی و تخیلی، "انتقام جویان مارول" جایگاه ویژه ای دارد. فیلم سینمایی "انتقام جویان" که در سال 2012 اکران شد، لقب پرفروش‌ترین فیلم بر پایه ی کتاب کمیک، پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانانه و پرفروش‌ترین فیلم استدیوی والت دیزنی را کسب کرد. اما چه عاملی سبب این محبوبیت است؟ شخصیت های مارول مانند مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، هالک و ثور فقط برای طرفداران کمیک الهام بخش نیستند. در این فیلم یک درس بزرگ در مورد کار گروهی وجود دارد که ممکن است به آن توجه نکرده باشید  
نه فقط کار تیمی، بلکه ارزش خود تیم. در واقع پیام اصلی انتقام جویان این است: " ONE is better than one"، یعنی "یک تیم بهتر از یک نفر است".  
امروزه در دنیای واقعی نیز کمتر کسی از تاثیر کار تیمی بر نتیجه ی نهایی کار نا آگاه است. کمپانی های بزرگ و مطرح دنیا مانند اپل و گوگل سال های زیادی است که از مزایای استفاده از گروه های حرفه ای به جای استخدام و استفاده از افراد متخصص به صورت تکی استفاده می کنند. "بهترین خلاقیت‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که افراد از حوزه‌های متفاوت با هم در ارتباط باشند، به‌ویژه در عصر پراکندگی فکری"، این جمله از جملات معروف استیو جابز است که در بیشتر سخنرانی های خود در زمینه ی بیزینس تکرار می کرد. علامت لاتین دانشگاه پیکسار نیز در واقع گویای این تفکر جابز است: "Alienus Non-Diutius ؛ دیگر تنها نیستید".


 تولید محتوای مشارکتی


اما مساله کنار هم جمع کردن افراد و تشکیل گروه نیست، قسمت سخت کار این است که آن افراد را وادار کنید که خود را کنار بگذارند، به یکدیگر اعتماد کنند و به عنوان یک تیم عمل کنند. در فیلم "انتقام جویان"، کاپیتان آمریکا و مرد آهنی دیدگاه های متفاوتی نسبت به جهان دارند و سازش آن ها با هم کار آسانی نیست. اما آن ها علیرغم اختلاف نظرها به یکدیگر احترام می گذارند، به یکدیگر اعتماد می کنند و می توانند قدرتی را که دیگری به تیم اضافه می کند ببینند. وقتی بخشی از یک تیم واقعی هستید، یعنی یک واحد واقعاً منسجم که با یک هدف واحد عمل می کند، می توانید شگفتی بی آفرینید.
بیشتر بخوانید: ایده پردازی و کارگردانی
در جامعه ی امروز مساله ی کار تیمی و مخصوصا ساختن تیم حرفه ای و خوب در تمامی بخش ها و حوزه های مربوط به مشاغل اهمیت زیادی دارد. از مرحله ی ایده پردازی و تهیه ی محصول تا بازاریابی و فروش. اما بر هیچ کس پوشیده نیست که حتی در صورت داشتن بهترین ایده یا محصول اگر بازاریابی و تبلیغات مناسب نداشته باشید، به احتمال زیاد پروژه ی شما با شکست مواجه خواهد شد. در اقتصاد دیجیتالی امروز و رشد روز افزون استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی، تولید محتوای تصویری مشارکتی موثرترین روشی است که می توانید از طریق آن با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید. تولید محتوای تصویری مشارکتی به شما کمک می کند که به صورت مداوم با مخاطبان و مشتریان خود در ارتباط باشید و این امر سبب شناخته شدن برند و نیز ایجاد اعتماد و حس نزدیکی در مشتریان می شود. از یک طرف دیده شدن مداوم  برند شما در موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی، باعث ایجاد کنجکاوی در ذهن مشتری می شود. از طرف دیگر تولید محتوای مشارکتی جذاب موجب می شود مخاطبان بارها بارها به وب سایت شما بازگردند. اما مساله فقط تصمیم گرفتن و شروع به تولید محتوای مشارکتی نیست! مساله ی اصلی تشکیل تیم مناسب و حرفه ای برای انجام این کار است.

تولید محتوای تصویری مشارکتی و ماندگاری در ذهن مخاطب

 محتوای تصویری مشارکتی، شامل استفاده از محتواهای بصری مانند تصاویر، ویدیوها و فایل‌های GIF برای انتقال اطلاعات به مخاطبان، ایجاد ارتباطات عاطفی با آن ها و رشد کسب‌ وکار شما است.  برخلاف تصور رایج، محتوای تصویری تنها به اشتراک گذاری تصاویر زیبا و اینفوگرافیک نیست. بلکه مساله ی مهم در تولید این سبک از محتواهای تبلیغاتی، بررسی و درک این است که مغز انسان چگونه تصاویر بصری را پردازش میکند. تحقیقات نشان می دهد که مغز انسان تمایل دارد که اطلاعات بصری را برای مدت طولانی تری نسبت به اطلاعات متنی یا شنیداری حفظ کند.
اما این ابتدای کار است. برای تولید یک محتوای تصویری مشارکتی موثر، باید سناریوهایی جذاب و مرتبط با کسب و کارتان داشته باشید همچنین باید از طراحی لباس، صحنه، نورپردازی، صدابرداری، تدوین و ویرایش مناسب و حرفه ای استفاده کنید تا محتوای تولید شده اثر بخشی خوبی داشته باشد. به نظرتان انجام همه ی این کارها سخت، زمان بر و پر هزینه است؟ اگر شما بخواهید برای تولید محتوای تصویری تیم خود را تشکیل دهید، جواب سوالات قبل مثبت است. اما راه حل سریع، حرفه ای و کم هزینه چیست؟

برون سپاری تولید محتوای تصویری مشارکتی یا همان راه میانبر

اگر قصد داشته داریدکه وارد حوزه ی تولید محتوای مشارکتی تصویری شوید اما زمان یا تخصص لازم برای انجام  آن را ندارید، برون سپاری تولید محتوا یک راه آسان و مؤثر برای بهره مندی از مزایای آن بدون نیاز به جستجوی افراد متخصص و تشکیل تیم است. بر اساس گزارش منتشر شده از "Content Marketing Institute" اکنون بیش از 70% برندها از یک تیم متخصص برای مدیریت و تولید محتواهای تبلیغاتی خود استفاده می کنند تا از اجرای حرفه ای آن اطمینان حاصل کنند. اگر هنوز متقاعد نشده اید، بیایید نگاهی عمیق تر به این بیندازیم که چرا منطقی است تولید محتوای تبلیغاتی خود را برون سپاری کنید.
اگر شما کار تولید محتوای تصویری خود را به یک تیم حرفه ای و متخصص بسپارید، اولین مزیت این خواهد بود که برای تمرکز  روی استراتژی و سایر مسائل مربوط به بیزینس خود وقت بیشتری خواهید داشت. از طرف دیگر تیم های تولید محتوای مشارکتی به دلیل اینکه از افراد متخصص در حوزه های مختلف تشکیل شده اند، به شما زوایای دید جدیدی در زمینه ی بازاریابی و تبلیغ کسب و کارتان ارائه خواهند داد، و همچنین تنوع محتواهای تولیدی شما افزایش خواهد یافت. علاوه بر این ها، یکی از اصول مهم در تولید محتواهای مشارکتی تداوم آن ها و کوتاه بودن فواصل زمانی بین انتشار محتواها می باشد. در نتیجه سپردن کار به یک تیم حرفه ای و متخصص باعث می شود مطالب بیشتری در فواصل زمانی کوتاه تر منتشر کنید، بنابراین استراتژی بازاریابی شما سریعتر اجرا می شود و در مدت زمان کوتاهی به اهداف خود می رسید. شاید با خود فکر کنید پیدا کردن این تیم کار سخت و حتی غیرممکنی باشد. ولی ما به شما می گوییم که غیرممکن، غیرممکن است!

گروه یلووال مدیا و تحقق رویاهای صاحبان بیزینس

همانطور که در بخش های قبل گفته شد، تولید یک محتوای تصویری مشارکتی موثر و باکیفیت، قبل از هرچیزی نیازمند یک تیم قوی و متخصص می باشد. تیم یلووال مدیا، شبکه ای گسترده از فریلنسرهای ارزیابی شده و حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد با کمترین هزینه، وارد دنیایی شوید که در حال حاضر بیشتر کمپانی های بزرگ و صاحب نام جهان در آن حضور دارند، دنیای تبلیغات تصویری مشارکتی! بر اساس گزارش منتشر شده از hubspot، بین 51 تا 80 درصد از کسب و کارها در سال 2021 به شدت به محتواهای بصری تکیه داشته اند. میزان تماشای ویدیو در گوشی های موبایل از سال 2012 تا کنون 17 برابر شده است و در سطح جهانی، یوتیوب با 83 درصد منبع اصلی محتواهای ویدیویی می باشد. فیسبوک با 67 درصد در رتبه دوم قرار دارد.


 تولید محتوای مشارکتی


با مراجعه به سایت یلووال مدیا، به راحتی با متخصصان ارتباط بگیرید، محتوای تصویری و ساخت ویدیو مورد نظر خود را سفارش دهید، قبل از انجام و یا در حین پیشرفت پروژه از مشاوره تیم‌های تخصصی استفاده کنید و تا زمان تحویل خروجی نهایی با کمک سیستم پشتیبانی بر روی پروژه نظارت داشته باشید. با یلووال مدیا با کمترین هزینه و کیفیت عالی، شما به راحتی به شبکه ی قدرتمند محتواهای تصویری مشارکتی می پیوندید!

نویسنده: نوشین تقیلی- تیم تحریریه یلووال مدیا
منبع: یلووال مدیا


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28117
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید