امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

چطور فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشیم؟


1401/07/27
کد خبر : 28397
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 15 نفر

اگر فکر تسخیر بازار اینستاگرام را دارید، اولین قدم شما برای موفقیت در این پلتفرم، جذب فالوورهای بیشتری نسبت به رقبا است. در ادامه با ما همراه باشید تا ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام و نکات مهم آن را برای  شما عزیزان مطرح کنیم.

چرا فالوور بالا در اینستاگرام مهم است؟

اینستاگرام یک برنامه کاربرمحور است؛ به این معنا که رشد هر پیجی وابسته به میزان رضایت و تعامل کاربران با آن پیج دارد. اینستاگرام به دلیل داشتن دنبال‌کنندگان بالا نسبت به سایر برنامه‌ها، به یکی از قطب‌های تجارت آنلاین تبدیل شده که کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در آن به رقابت می‌پردازند تا بازار حوزه کاری خود را از چنگ یکدیگر در بیاورند.
فروش بالا در اینستاگرام و گسترش برند بدون محدودیت جغرافیایی در گرو داشتن فالوور بالا در این برنامه است. پس باید تمامی برنامه‌ریزی‌های این مسیر منطبق بر هدف جذب مخاطب باشد تا پس از رسیدن به آن، وارد مرحله درآمدزایی شویم.

ترفندهای طلایی افزایش فالوور در اینستاگرام

با یک سرچ ساده می‌توانید به انبوهی از اطلاعات درست و غلط دررابطه‌با جذب مخاطب بیشتر در پلتفرم اینستاگرام روبرو شوید؛ اما رقابت بین برندها برای کسب جایگاه بهتر در بین مخاطبان، به‌قدری شدید است که فرصت آزمون‌وخطا و کسب تجربه را از پیج‌های فعال گرفته است.
برخی از ترفندهای کاربردی که تاثیر آنها بر هیچ کاربری پوشیده نیست، عبارت‌اند از:

1- عملکرد خود را زیر ذره‌بین بگذارید

مهم‌ترین و اولین قدم برای موفق شدن در اینستاگرام، داشتن یک پیج تجاری است. با کمک امکانات و ابزارهایی که این نوع پیج در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به‌راحتی می‌توان فعالیت‌ها در این بستر را بررسی و آنالیز کرد.
قابلیت اینسایت، اطلاعات جامعی را درباره شیوه فعالیت شما و تاثیر آن در روند پبج، میزان تعامل کاربران با محتواها و … را در اختیار شما قرار می دهد که از آنها در جهت بهبود استراتژی پیج می‌توان بهره‌مند شد.
اگر می‌خواهید گزارش ماهیانه روند پیج به همراه نکات و اعداد و ارقام مهم روند کاری خود را برای آنالیز بهتر و نوشتن استراتژی قوی‌تر در دست داشته باشید، می‌توانید از ابزارهای جانبی که برای آنالیز و تحلیل پیج ارائه شده‌اند، استفاده کنید.
خواندن مقاله 22 ابزار حرفه‌ای آنالیز اینستاگرام برای شما مدیران کسب‌وکارها خالی‌ از لطف نیست.

2- ویترین خود را بچینید

حساب کاربری شما در پلتفرم اینستاگرام درست مانند یک فروشگاه فیزیکی در سطح شهر است؛ با این تفاوت که محدودیت جغرافیایی و زمانی برای شما معنایی ندارد.
همان قدر که چیدمان ویترین یک فروشگاه فیزیکی برای جلب‌توجه رهگذران و مشتریان مهم است، بیوی اینستاگرام شما هم که نقش ویترین کسب‌وکار شما را ایفا می‌کند، از اهمیت بالایی برخوردار است.


افزایش  فالوور اینستاگرام


یک بیوی خوب باید بهینه باشد. در قسمت بیو، اطلاعات مهمی مثل نام موسس برند، شماره تماس معتبر، توضیحی بسیار کوتاه و درعین‌حال جامع از حوزه کاری برند و شیوه فعالیت آن در اینستاگرام، لینک وب‌سایت معتبر برند و … از جمله اطلاعاتی هستند که باید درج شوند.
عکس پروفایل نیز یکی دیگر از قسمت‌های مهم بیوی یک پیج محسوب می‌شود. هر پیجی باتوجه‌به حوزه فعالیت خود باید یک عکس پروفایل جذاب و باکیفیت را انتخاب نماید.
پیج‌های کاری بهتر است از عکس لوگوی برند خود برای پروفایل استفاده کنند تا هم ظاهر حرفه‌ای‌تری به پیج ببخشند و هم آرم برند را در ذهن مخاطبان ثبت کنند.

3- فعال باشید تا در امواج محتواهای اینستاگرام غرق نشوید

اینستاگرام یک پلتفرم بسیار محبوب است که کاربران زیادی در آن فعال هستند. بالا بودن تعداد کاربران از طرفی یک حسن بزرگ برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود و از طرفی، یک مانع بزرگ‌تر برای دیده‌شدن محتواهایی که تولید می‌کنند.
روزانه محتواهای زیادی در اینستاگرام منتشر می‌شود که برای دیده‌شدن محتوایتان در این حجم زیاد، باید از ایده‌های جدید و موضوعات پربازدید استفاده کنید.
به طور مستمر محتوا تولید کنید و در طی این مسیر با نظرسنجی از مخاطبان می‌توانید علاوه بر بالابردن میزان تعامل پیج، به ایده‌های جدید و موضوعات خاصی برسید که از دید سایر پیج‌های همکار پنهان بوده است.

نکته: برای داشتن یک‌روند ثابت و مستمر در تولید محتوا باید از تقویم تولید محتوا کمک بگیرید. این تقویم به شما کمک می‌کند تا برای هر تاریخ، مناسبت و مراسم‌های خاص یک محتوای فوق‌العاده از قبل برای انتشار داشته باشید.
نظم و برنامه‌ریزی دو ضلع مهم موفقیت در اینستاگرام هستند که در کنار استمرار شما را به هدف می‌رسانند.

4- برای سرعت دادن به روند پیشرفت خود اعتبار بخرید

افزایش فالوور اینستاگرام وابسته به عدد فالوور پیج است؛ چرا که اولین نکته‌ای که کاربران واقعی برای دنبال‌کردن یک پیج به آن توجه می‌کنند، تعداد دنبال‌کنندگان آن است. میزان دنبال‌کنندگان یک پیج، اعتبار آن هستند و کاربران را به دنبال‌کردن برند ترغیب می‌کنند.
خرید فالوور فیک یکی از تکنیک های افزایش  اعتبار در بستر اینستاگرام است که اکثر برندهای این فضا، از خرید فالوور برای اعتباربخشی به اسم خود استفاده کرده اند.
خرید فالوور مانند راه‌رفتن بر لبه تیغ است؛ چرا که اگر از جای درستی خریداری نشود، شما را برای زمان طولانی از رقبای فعال در اینستاگرام عقب می‌اندازد.
اما خرید فالوور فیک از وب‌سایت‌های معتبری مثل فالوکمپ به پروسه  جذب مخاطب اولیه، سرعت می‌بخشد و شما را برای رقابت بین برندها برای فروش بالاتر آماده می‌کند.


 افزایش  فالوور اینستاگرام

5- از شبکه‌های دیگر غافل نشوید

یکی از بهترین تکنیک‌های معرفی پیج به کاربران فضای مجازی، استفاده از تمامی برنامه‌های معرفی شده است. شما می‌توانید ایدی پیج اینستاگرام خود را در بیوی اکانت‌های مختلف خود درج کنید تا کاربرانی که اکانت شما را مشاهده می‌کنند، به دیدن پیج شما در اینستاگرام ترغیب شوند.
از طرفی می‌توانید آیدی پیج خود را در ایمیل‌های کاری خود درج کنید تا کاربران به سمت دیدن و دنبال‌کردن پیج سوق پیدا کنند.
اگر فروشگاه فیزیکی برای ارائه محصولات خود دارید، آیدی اینستاگرام خود را بر روی آن درج کنید.
اگر پست جدیدی در اینستاگرام خود منتشر می‌کنید، لینک آن را در شبکه‌های دیگر به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

در این مطلب، 5 ترفند اساسی برای رقابت با برندهای هم حوزه را به شما عزیزان معرفی کردیم تا فعالیت خود را حرفه‌ای‌تر از قبل در این اپلیکیشن دنبال کنید. اگر شما هم تجربه اداره یک برند موفق در بستر اینستاگرام را دارید، با ما و همراهان به اشتراک بگذارید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28397
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید