امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

چطور در بروکر آلپاری ثبت نام کنیم؟ | آموزش ثبت نام در آلپاری و فعالیت در بازار فارکس


1401/07/27
کد خبر : 27592
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 20 نفر

همانطور که اطلاع دارید بروکر‌های بسیار زیادی در بازار فعالیت دارند. گاهی انتخاب یک بروکر مناسب برای آغاز فعالیت خود در فارکس می‌تواند یک معضل باشد. با توجه به اینکه سود و ضرر ما در بازار‌های مالی می‌تواند رابطه مستقیم با کیفیت و خدمات کارگزاری ما داشته باشد، ضروری است که در انتخاب آن وسواس به خرج دهیم. بسیاری از بروکر‌ها ممکن است در سطح بین‌المللی اعتبار خوبی داشته باشند، اما برای خدمات به مشتریان شعبات آفشور خود از کیفیت لازم برخوردار نباشند، به همین دلیل این انتخاب برای ما ایرانیان بیش از پیش دشوارتر می‌شود.

بروکر آلپاری ثابت کرده که علاوه بر کیفیت مناسب خدمات خود در سطح بین‌المللی، برای مشتریان ایرانی خود نیز ارزش قائل بوده، و طی سالیان زیاد به آن‌ها خدمات مناسبی ارائه کرده است. در ادامه قصد داریم به طور خلاصه در مورد بروکر آلپاری صحبت کرده و با طریقه افتتاح حساب در آن آشنا شویم.

آیا سایت آلپاری معتبر است؟

آیا سایت آلپاری معتبر است؟

قطعاً جواب این سؤال بله است. بروکر آلپاری در حال حاضر بیشتر از ۲ میلیون کاربر فعال در دنیا دارد. این کاربران در بیش از ۱۵۰ کشور جهان فعال هستند. همین تعداد گویای این مطلب می‌باشد که این بروکر از اعتبار کافی برخوردار است. جالب است بدانید که تعداد مشتریان ایرانی این بروکر بیش از ۵۰۰ هزار نفر برآورد شده است. این تعداد بالای کاربر را می‌توان مدیون خدمات‌دهی مناسب بروکر آلپاری به ایرانیان دانست.

بروکر آلپاری حساب مشتریان خود را تا سقف ۲۰ هزار یورو بیمه کرده است. این یک امتیاز برای مشتریان این بروکر می‌باشد که در صورتی که کارگزاری موجب خسارت دیدن آن‌ها شود، بتوانند در دادگاه علیه او شکایت کنند و خسارت خود را دریافت کنند. اعتماد بروکر آلپاری به کیفیت خدمات دهی خود باعث شده تا بدون هیچ گونه نگرانی این امتیاز را در اختیار کاربران خود قرار دهد. برای بررسی تخصصی و مطالعه جزئیات بروکر آلپاری و دیگر بروکرهای معتبر، لطفا صفحه بروکر فارکس را مشاهده نمایید.

آلپاری اینترنشنال رگوله سازمان خدمات مالی (Financial Services Commission – FSC) می‌باشد. همچنین آلپاری لیمیتد در جزیره سنت وینسنت مستقر است که این شعبه به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد.

چگونه در بروکر آلپاری ثبت نام کنیم؟

چگونه در بروکر آلپاری ثبت نام کنیم؟

ثبت نام در بروکر آلپاری تنها با صرف چند دقیقه زمان امکان‌پذیر است. تمام بروکر‌ها برای ثبت‌نام روند مشابهی دارد. شما لازم است پس از وارد کردن اطلاعات اولیه شخصی خود، مراحل احراز هویت را در بروکر‌تان انجام دهید. برای افتتاح حساب در بروکر و آموزش کامل تصویری نحوه ثبت نام، می‌توانید از طریق صفحه بررسی بروکر آلپاری اقدام کنید. همچنین از طریق همین صفحه می‌توانید وارد وبسایت اصلی این بروکر شوید.

راهنمای افتتاح حساب در آلپاری

  • پس از اینکه وارد وبسایت اصلی شدید، گزینه ثبت نام را کلیک کنید.
  • مشخصات اولیه خود مانند نام و نام خانوادگی، ‌ایمیل و شماره تلفن را وارد کنید.
  • در قسمت بعدی کشور و شهر خود را انتخاب نمایید.
  • در بخش بعدی بوسیله اس‌ام‌اس یا ‌ایمیل کد تأیید را دریافت، و در کادر مربوطه وارد کنید.
  • یک رمز عبور برای حساب کاربری خود وارد کنید.

مراحل ثبت نام در بروکر به پایان رسید و تنها کافی است که مدارک خود را از بخش "حساب من" در بروکر بارگذاری کنید و منتظر تأیید حساب خود شوید. پس از گذشت یک یا دو روز حساب شما تأیید شده، و می‌توانید نسبت به واریز وجه و شروع فعالیت در فارکس اقدام کنید.

آموزش واریز ریالی در آلپاری

آموزش واریز ریالی در آلپاری

بروکر آلپاری از انواع روش‌های واریز و برداشت که برای مبادلات ارزی استفاده می‌شود پشتیبانی می‌کند. شما به راحتی می‌توانید در عرض چند دقیقه وجه مورد نظر خود را به حسابتان در بروکر آلپاری واریز کنید انواع روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن به بروکر آلپاری پول واریز کنید عبارتند از:

  • واریز و برداشت ریالی با استفاده از تاپ چنج
  • وبمانی
  • پرفکت‌مانی
  • نتلر
  • اسکریل
  • بیت‌کوین

برای واریز وجه می‌توانید به دو طریق عمل کنید. روش اول از از طریق پنل کاربری می‌باشد، و روش دوم از طریق پشتیبانی بروکر. از آنجایی‌که بروکر آلپاری پشتیبانی فارسی دارد، شما به راحتی می‌توانید خدمات واریز وجه خود را با آن انجام دهید. واریز و برداشت ریالی و وب‌مانی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. اگر وجه خود را از طریق وب‌مانی منتقل کنید کارمزد کمتری به شما تعلق می‌گیرد.

برای بررسی دقیق بروکر آلپاری و دیگر بروکرها، و همچنین بهره‌مندی از انواع بونوس‌ها و پاداش‌های ثبت نام و معاملاتی بروکرها، می‌توانید از وبسایت ایران بروکر دیدن کنید. این وبسایت مرجع تخصصی بروکرها، فارکس و رمزارزها می‌باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27592
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید