امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چطور به صورت ارزان، یوسی در بازی پابجی را تهیه کنیم؟


1401/07/27
کد خبر : 26350
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 18 نفر

در طول این بازی ها هم باید به دنبال اسلحه های مختلف باشید و هم کاملا مراقب باشید تا مورد حمله قرار نگیرید. تمام مسابقات سبک بتل رویال به گونه ای شروع می شوند که تعداد زیادی گیمر وارد یک محیط شوند، هنگام ورود به این محیط، یک نقشه بزرگ در اختیار آن ها قرار می گیرد که از طریق این نقشه می توانند جای اسلحه ها را پیدا کنند.
 یوسی در بازی پابجی

آن ها باید در طول بازی به دنبال اسلحه و تجهیزات نظامی باشند تا بتوانند مبارزه کنند. هیچ یک از گیمر ها نمی تواند مخفی شود چرا که نقشه به تدریج کوچک تر شده و همه باید باهم مبارزه کنند تا جایی که تنها یک نفر به عنوان آخرین بازمانده باقی بماند.
PUBG موبایل، یک نمونه از بازی های بسیار معروف و پرطرفدار سبک بتل رویال است که هدف این بازی نیز گرد آوری چند گیمر و مبارزه آن ها با یکدیگر می باشد تا جایی که یک نفر به عنوان پیروز میدان برگزیده شود. به بیان ساده تر می توان گفت که بهترین گیمر در بستر یک بازی مهیج مشخص می شود.
بازی پابجی بعد از گذشت زمان کوتاهی از عرضه شدن به بازار، توانست نظر مثبت میلیون ها کاربر فعال را به خود جذب کند.

یوسی در بازی پابجی به چه معناست؟

در تمام بازی های سبک بتل رویال با قسمتی به نام پرداخت درون برنامه ای مواجه خواهید شد که از طریق آن این قدرت را پیدا می کنید که برخی از امکانات خاص و پیشرفته بازی را خریداری کنید. پرداخت های درون برنامه ای از طریق ارز مرسوم در بازی پرداخت می شود. این ارز مرسوم با نام یوسی شناخته می شود که البته ممکن است جایی بشنوید که شخصی آن را دلار بازی پابجی بخواند، در اصل موضوع تفاوتی ایجاد نمی شود و در واقع منظور همان یوسی می باشد.
 
یوسی در بازی پابجی
Unknown Cash که به صورت خلاصه UC نامیده می شود، همان واحد پول در بازی پابجی می باشد که در بخش استور بارگذاری شده است. با خرید این پول می توانید بسیاری از وسایل از جمله لباس و اسلحه و تجهیزات و... را خریداری کنید و یا آیتم های بازی خود را تکمیل نمایید. در اصل می توان گفت که با خرید این پول کاراکتر شما در بازی ارتقا پیدا خواهد کرد.
اهمیت یوسی را کاربرانی که روزانه بازی پابجی موبایل را دنبال می کنند، بهتر درک خواهند کرد چرا که برای داشتن یک بازی هیجان انگیز به مقدار زیادی یوسی نیاز خواهد بود.

برخی از مزایای استفاده از یوسی؛

یک مزیت بسیار مهم یوسی که کمی قبل تر به صورت خلاصه بیان شد، خرید امکانات خاص بازی است. بازی پابجی بخشی به نام استور یا فروشگاه دارد که تجهیزات و اسلحه و لباس و... در آن برای فروش قرار داده شده اند که گیمر ها باید از طریق پرداخت درون برنامه ای آن ها را تهیه کنند‌. هنگامی که شما به عنوان گیمر بتوانید این اقلام را تهیه کنید، متوجه خواهید شد که بازی شما چه رنگ و لعاب ویژه ای گرفته و چقدر هیجان انگیز تر شده است.
مزیت دیگری که یوسی دارد این است که شما بتوانید در رقابت های رویال پس و الیت رویال پس شرکت کنید. این رقابت ها به منظور هیجان بیشتر طراحی شده اند و اگر شما موفق به کسب پیروزی شوید، چند برابر بیشتر از مقدار یوسی که برای شرکت در این رقابت ها خرج کرده بودید، به حسابتان باز خواهد گشت.
بنابراین شما به عنوان گیمر اصلی توانایی تهیه و آپگرید سلاح و انواع تجهیزات قدیم و جدید با پول مخصوص در بازی های مانند پابجی را خواهید داشت.

 یوسی در بازی پابجی

مناسب ترین راه برای به دست آوردن یوسی؛

یوسی را می توان از دو روش به دست آورد که یکی از این روش ها روش پولی است. روش پولی بسیار سریع بوده و شما متناسب با پولی که خرج می کنید، یوسی به دست می آورید. برای کاربرانی که ساکن ایران نیستند و مشکل تحریم ندارند و یا به سیستم پرداخت بین المللی دسترسی دارند، این روش بسیار آسان خواهد بود. آن ها با مراجعه به سایت pubgmobile.com  به راحتی می توانند یوسی بخرند. کاربران مقیم ایران هم باید از سایت های واسطه ایرانی استفاده کنند چرا که پرداخت ها در این بازی به صورت دلاری می باشد که امکان پرداخت دلاری برای آن ها وجود نخواهد داشت.
روش رایگان کمی زمان بر تر بوده و یوسی دریافتی شما هم محدود خواهد بود.
یک روش رایگان به دست آوردن یوسی، دنبال کردن شبکه های اجتماعی بازی پابجی از جمله یوتیوب است. یوتیوب گاهی اوقات رقابت هایی برای گیمر ها در نظر می گیرد که اگر در آن ها پیروز شوید مقدار قابل توجهی یوسی خواهید داشت.
روش دیگر این است که جیمیلی که با آن در بازی فعال شده اید را وارد سایت pubskins کنید و یوسی جایزه بگیرید که البته می توانید لینک بازار یابی که سایت به شما می دهد را بین دوستان خود به اشتراک بگذارید. هر بار که دوستان شما از این لینک استفاده می کنند، مقداری یوسی به حساب شما واریز خواهد شد که ماکسیموم دریافت یوسی در این روش، تا ۵۰۰ عدد می باشد.
روش آسان دیگر هم کسب درآمد در اپلیکیشن هایی نظیر playerZon و MPL است. این درآمد را می توانید به راحتی صرف خرید یوسی در بازی پابجی کنید.
در این بازی چون زمان اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد ما به شما استفاده از روش پولی است اما اگر به دنبال روش ارزان به دست آوردن یوسی هستید می توانید با توجه به توضیحات بالا، به راحتی یوسی رایگان کسب کنید و از بازی لذت ببرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26350
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید