امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

چطور بهترین رستوران های مازندران را پیدا کنیم؟


1401/07/27
کد خبر : 28129
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر

شما در هر منطقه از این استان که وارد شوید تعداد زیادی رستوران‌های سنتی و مدرن را مشاهده می‌کنید که هر کدام از آن‌ها از نظر نوع غذا‌های سرو شده و حتی از نظر شکل ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال رستوران‌های سنتی جذابیت بسیار زیادی برای مسافران دارد چرا که از نظر ظاهری تداعی‌کننده حس و حال خانه‌های قدیمی شمال بوده و به خصوص اینکه در نحوه پذیرایی نیز به بحث سنت پایبندی بیشتری دارند. اما نقطه مقابل رستوران‌های سنتی، رستوران‌های مدرن‌ هستند که با ظاهری بسیار شیک و کاملاً به روز فعالیت خود را در استان مازندران آغاز کرده‌اند. برای اینکه شما بتوانید بهترین رستوران ‌های مازندران را پیدا کنید این مطلب به شما کمک بزرگی خواهد کرد.
 

راهنمای پیدا کردن بهترین رستوران‌ های مازندران

همانگونه که گفته شد در استان مازندران و در مناطق مختلف این استان رستوران‌های بسیار زیادی وجود دارد و شما در هر شهری که باشید می‌توانید به یک رستوران عالی مراجعه کرده و در کنار دوستان یا خانواده، غذای دلخواه خود را سرو نمایید. اما برای پیدا کردن بهترین رستوران‌ های استان مازندران قطعاً مراجعه کردن به سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند به شما کمک خواهد کرد. کافی است که عبارت "بهترین رستوران ‌های مازندران" را در اینترنت سرچ کنید تا لینک‌های مختلف در اختیار شما قرار بگیرد. در این زمان ابتدا باید رستوران‌هایی که به موقعیت جغرافیایی شما نزدیک هستند را پیدا کنید. مثلاً شما در ابتدا دوست دارید به سراغ رستوران‌های بروید که در محل اقامت شما وجود دارد. اما فراموش نکنید که رفتن به برخی از رستوران‌ها حکم گردشگری را نیز برای شما خواهد داشت. برای مثال فرض کنیم که شما بهترین رستوران محمودآباد را انتخاب کرده‌اید. زمانی که وارد محمودآباد می‌شوید می‌توانید از منطقه بسیار زیبا با آب و هوای بسیار عالی در محمودآباد وجود دارد نیز دیدن کرده و سپس به سراغ رستوران‌های این منطقه بروید تا ناهار یا شام خود را در کنار همسفری‌ها سرو نمایید. بنابراین پیشنهاد ما این است که برای پیدا کردن بهترین رستوران ‌های مازندران حتماً مسأله جاذبه‌های گردشگری هر منطقه را نیز در نظر بگیرید. در همین راستا با توجه به اینکه مناطق نور، محمودآباد و چمستان به عنوان مهمترین مناطق گردشگری در استان مازندران شناخته شده‌اند، ما در ادامه مقاله شما را با بهترین رستوران‌ های نور بهترین رستوران های محمودآباد و بهترین رستوران های چمستان آشنا خواهیم کرد.

معرفی بهترین رستوران ‌های نور

همانگونه که می‌دانید نور یکی از معروفترین مناطق گردشگری و دیدنی شمال کشور شناخته شده است. بخش مهمی از شهرت نور به دلیل شاعر بزرگ نیما یوشیج است که باعث شده هر ساله مسافران و توریست‌های زیادی وارد این منطقه شوند. در شهرستان نور رستوران‌های محلی و غیر محلی بسیار زیادی وجود دارد که در ادامه به معرفی بهترین رستوران ‌های نور خواهیم پرداخت:

رستوران لاویج یکی از بهترین رستوران ‌های نور

به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و با شکوه‌ترین رستوران‌های نور باید شما را با رستوران دو طبقه لاویج آشنا کنیم که به سبک کلاسیک طراحی شده و محیطی بسیار آرام و راحت را برای شما عزیزان فراهم می‌کند. مسأله لازم به ذکر این است که با توجه به بزرگ بودن فضای رستوران میز‌ها از یکدیگر فاصله بسیار زیادی دارند. بنابراین شما در ایام کرونا نیز به راحتی می‌توانید به این رستوران بروید و غذای دلخواه خود را میل نمایید. منوی غذایی رستوران لاویج متنوع بوده و علاوه بر غذا‌های محلی انواع غذا‌های غیر محلی نیز در آن برای شما عزیزان سرو خواهد شد.

رستوران‌ کیانا یکی از بهترین رستوران ‌های نور

قطعاً اگر که وارد شهرستان نور شوید توجه شما به هتل رستوران کیانا جلب خواهد شد چرا که نمای بیرونی آن بسیار زیبا و باشکوه بوده و اغلب مسافران و توریست‌ها علاقه دارند که حداقل یکبار غذا خوردن در فضای داخلی این رستوران را تجربه کنند. اگر وارد هتل کیانا شوید مسلماً فضای طراحی داخلی دکوراسیون آن برای شما بسیار چشمگیر خواهد بود. وجود غذا‌های محلی و غیر محلی، سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیارمناسب، وجود سرویس غذای بیرون بر و غذا خوردن در فضای بسیار کلاسیک، زیبا و عالی از جمله ویژگی‌های رستوران کیانا به حساب می‌آید. با توجه به اینکه رستوران کیانا به عنوان یک مجموعه هتل رستوران شناخته شده است بنابراین اگر تمایل دارید می‌توانید در همین هتل نیز اقامت داشته باشید.


 بهترین رستوران های مازندران

رستوران کاسپین یکی از بهترین رستوران‌ های نور

کاسپین یک مجموعه دو طبقه با فضای بزرگ و بسیار شیک است که مجموعه غذا‌های محلی و غیر محلی را برای شما عزیزان ارائه می‌کند. از طرف دیگر یکی از مهمترین برتری‌های رستوران کاسپین، وجود فضای مشخص به عنوان محدوده VIP برای افرادی است که می‌خواهند دورهمی خانوادگی داشته باشند.


 بهترین رستوران های مازندران

معرفی بهترین رستوران ‌های چمستان

طبق آمار به دست آمده افراد زیادی که به مازندران سفر می‌کنند حتماً از چمستان نیز دیدار خواهند کرد چون شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری دارد. شما در عین حال می‌توانید از ساحل زیبا لذت ببرید و یا اینکه به سراغ منطقه کوهستانی چمستان بروید. تنوع در شرایط آب و هوایی باعث شده است که سرمایه‌گذاران برای ساخت رستوران‌های بسیار شیک در این منطقه دست به کار شوند. چند مورد از بهترین رستوران‌های چمستان را به شما معرفی می‌کنیم:

رستوران رزلند یکی از بهترین رستوران ‌های چمستان

این ستوران در حد فاصل بین چمستان تا منطقه نور واقع شده و منظره بسیار زیبایی دارد به گونه‌ای که شما می‌توانید در کنار منظره تماشاچی دریاچه الیمالات، غذای خود را در کنار خانواده و دوستان سرو نمایید. آب و هوای منطقه رستوران رزلند جنگلی و بسیار عالی است. این امکان برای شما فراهم شده است که در فضای داخلی و خارجی رستوران غذای خود را میل کنید. انواع غذا‌های محلی و غیر محلی در داخل این رستوران تهیه می‌شود.


 بهترین رستوران های مازندران

رستوران آرامش یکی از بهترین رستوران های  چمستان

رستوران آرامش در منطقه بسیار آرام و فضای دلنشین قرار گرفته است و در محوطه آن آلاچیق‌های دیوارکشی وجود دارد که محدوده شخصی را برای شما عزیزان فراهم می‌کند. شما می‌توانید با اعضای خانواده یا دوستان خود ساعت‌ها در داخل آلاچیق نشسته و از غذای بسیار خوشمزه این رستوران نیز لذت ببرید. اگر چه فضای داخلی رستوران کاملاً ساده است ولی در طراحی آن به سبک ساده آرامش و جذابیت زیادی را با خود به همراه داشته و تنوع غذایی در این رستوران نیز بسیار زیاد است.


 بهترین رستوران های مازندران

معرفی بهترین رستوران‌ های محمودآباد

محمودآباد به عنوان یکی از آرام‌ترین شهر‌های مازندران شناخته شده است چرا که جاذبه‌های گردشگری در آن کمتر بوده و به مراتب خلوت‌تر خواهد بود. بنابراین برای تعطیلات آخر هفته یا برای تعطیلات تابستانی در یک محیط بسیار آرام و دنج، قطعاً محمودآباد بهترین گزینه خواهد بود. به خصوص اینکه رستوران‌های زیبا با منوی غذای متنوع در این شهر قرار گرفته‌اند. از جمله بهترین رستوران ‌های محمودآباد می‌توانیم چند مورد را به شما پیشنهاد کنیم:

رستوران چاشت یکی از بهترین رستوران های محمودآباد

این رستوران دقیقاً در ضلع غربی محمودآباد قرار گرفته و در منوی خود انواع غذایی ایرانی و محلی را با کیفیت بسیار بالا برای شما عزیزان سرو می‌کند. محیط رستوران به دو قسمت سرپوشیده و روباز تقسیم شده و شما در هر قسمتی بخواهید می‌توانید غذای خود را سرو کنید. قسمت داخلی دکوراسیون سنتی دارد به همین دلیل است برای مسافران جذابیت بیشتری را به ارمغان آورده است.

رستوران سنتی ماهور یکی از بهترین رستوران‌ های محمودآباد

اگر شما دوست دارید در یک فضای سنتی و بسیار زیبا غذای خود را سرو کنید، قطعاً رستوران ماهور برای شما ‌ایده‌آل خواهد بود. دکوراسیون بسیار زیبا با دیوار‌های آجری و نقاشی‌های جذاب، رومیزی‌های کاملاً سنتی و البته منوی غذایی ایرانی و سنتی از جمله مهمترین جاذبه‌های رستوران سنتی ماهور محمودآباد به حساب می‌آیند.

رستوران راه چوبی یکی از بهترین رستوران ‌های محمودآباد

رستوران راه چوبی در شرق محمودآباد قرار گرفته و یکی از رستوران‌ها با منوی کامل به حساب می‌آید. انواع غذا‌ها در سه وعده صبحانه، ناهار و شام برای شما عزیزان سرو خواهد شد. علاوه بر غذا‌های ایرانی و سنتی، شما در صورت تمایل می‌توانید فست‌فود‌ها و غذا‌های ایتالیایی را نیز در این رستوران سفارش دهید.


 بهترین رستوران های مازندران

رستوران البرز یکی از بهترین رستوران های محمود آباد

رستوران البرز یکی از بهترین رستوران ‌ها در محمودآباد است که غذا‌های محلی را برای شما عزیزان با کیفیت بسیار بالا سرو می‌کند. تازه‌ترین و بهترین مواد اولیه جهت پخت غذا مورد استفاده قرار گرفته و آشپزان حرفه‌ای رستوران را مدیریت می‌کنند. بنابراین به جرات می‌توان گفت اگر به فکر خوردن غذا‌های محلی و سنتی در شمال کشور هستید حتماً از رستوران البرز دیدن کنید.


 بهترین رستوران های مازندران

معرفی بهترین رستوران های آمل:

بعضی از افراد در طول سفر به استان مازندران علاقه‌مند هستند حتماً به آمل سفر کنند. اما برای برخی دیگر آمل حکم یک شهر بین راهی را دارد که آن‌ها برای اقامت کوتاه مدت جهت رسیدن به مقصد در آمل اتراق می‌کنند. در هر صورت اگر تصمیم گرفته‌اید که حداقل یک وعده غذایی خود را در بهترین رستوران‌ های آمل صرف کنید لازم است این رستوران‌ها را بشناسید. در این قسمت به معرفی بهترین رستوران‌ های آمل خواهیم پرداخت:

رستوران سنتی سامون آمل

همان‌گونه که متوجه شدید این رستوران از جمله رستوران‌های سنتی آمل به حساب می‌آید که نه تنها از نظر منوی غذایی بلکه از نظر طراحی دکوراسیون نیز شما فضای بسیار جذاب با تخت‌های سنتی و تزئیناتی که بیانگر تاریخ گذشته هستند را مشاهده خواهید کرد. در این رستوران انواع غذا‌های ایرانی و محلی با کیفیت بسیار بالا سرو می‌شود. همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید چای و قلیان نیز سفارش دهید.

رستوران رستمی آمل

یکی از معروفترین رستوران‌های آمل رستوران رستمی است که به دلیل بالا بودن کیفیت غذا و همچنین سرویس دهی عالی، حتی در روز‌های عادی هفته نیز شما شلوغی زیادی را در این رستوران مشاهده خواهید کرد. اگر از بیرون رستوران رستمی را نگاه کنید متوجه ظاهر لوکس آن خواهید شد. همچنین برای این رستوران فضای پارکینگ اختصاصی نیز در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید تمامی انواع غذا‌های ایرانی، محلی و... را در کنار دوستان و خانواده خود در حین رستوران میل نمایید. این رستوران دارای میز سلف سرویس نیز هست و انواع پیش غذا در آن سرو می‌شود.

رستوران فرنگی کوک آمل

اگر تصمیم گرفته‌اید به سراغ رستورانی بروید که در آن غذا‌های فرنگی با کیفیت بسیار بالا سرو می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم رستوران فرنگی کوک آمل را انتخاب نمایید. انواع غذا‌های ایتالیایی با کیفیت بالا و تحت نظر آشپزان مجرب برای شما عزیزان سرو خواهد شد. شاید شما دوست داشته باشید حداقل در طول سفر غذای ایرانی میل نکرده و تنوع در رژیم غذایی خود داشته باشید. به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های آمل رستوران فرنگی کوک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28129
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید