امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

چطور با آموزش تعمیرات برد الکترونیکی صاحب درآمد 50 میلیونی شویم؟


1401/07/27
کد خبر : 27985
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 13 نفر
آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی یکی از دوره های آموزشی آینده دار و درآمدزا در کشور است که با یادگیری آن می توانید شغلی دائمی و پولساز داشته باشید. در واقع این رشته از این جهت حائز اهمیت است که جامعه بشری به وسایل الکترونیکی متصل است و در تمامی این وسایل قسمت مهمی به نام برد الکترونیکی وجود دارد که کارکرد صحیح قطعات به سلامت این قطعه وابسته است. حساس و پیچیده بودن ساختار بردهای الکترونیکی تعمیرات این قطعه را بسیار تخصصی نموده است، در نتیجه تنها افرادی که آموزش تعمیر برد الکترونیکی را به صورت حرفه ای یاد گرفته باشند می توانند از پس تعمیر آن برآیند. همه این موارد به خوبی نشان از بازار کار عالی شغل تعمیرات برد الکترونیکی می دهد. بنابراین اگر به دنبال شغلی آینده دار و همیشگی هستید با یک برنامه ریزی صحیح برای آموزش تعمیرات برد الکترونیکی اقدام کرده و خود را برای ورود به بازار کار این حرفه آماده کنید.

بررسی بازار کار و درآمد تعمیرات بردهای الکترونیکی

اجازه دهید ابتدا بازار کار این حرفه را بررسی کنیم. با پیشرفت تکنولوژی رفته رفته شاهد ظهور لوازم الکترونیکی جدید و پیچیده تری هستیم، برد الکترونیکی یکی از مهم ترین قطعات در این لوازم بوده و از قطعات ریز و حساسی تشکیل شده است. پیچیدگی های بردهای الکترونیکی تعمیرات آن را بسیار تخصصی کرده است.

با توجه به اهمیت و نقش مهمی که بردهای الکترونیکی در لوازم برقی و الکترونیک دارند بروز هر گونه مشکل در آنها عملکرد صحیح این لوازم را با مشکل روبه رو می کند. بنابراین تعمیر سریع برد موضوع مهمی است که افراد به دنبال آن هستند.

تخصصی بودن کار عیب یابی و تعمیر برد همچنین اهمیت این قطعه در لوازم برقی تعمیر آن را بسیار تخصصی و بازار کار را برای تعمیرکاران حرفه ای برد بسیار عالی کرده است. با آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی از طریق شرکت در یک دوره حرفه ای شما هم می توانید از یک شغل تخصصی و درآمد عالی بهره مند شوید.

در حال حاضر تعمیرکاران برد درآمدی بین 20 تا  50 میلیون تومان از طریق تعمیر این قطعه به دست می آورند.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی را از کجا آغاز کنیم؟

شرکت در دوره تعمیرات برد الکترونیکی یکی از بهترین روش ها برای یادگیری مهارت های این حرفه است. امروزه با توجه به بازار کار خوبی که این رشته دارد آموزشگاه های بسیاری در حال برگزاری این دوره آموزشی  هستند. اگر می خواهید به صورت حرفه ای تعمیرات برد را یاد بگیرید و از آن کسب درآمد داشته باشید تنها کافیست در انتخاب آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی دقت نظر داشته و این دوره را در یک آموزشگاه معتبر و تخصصی سپری کنید.

معمولا در یک آموزشگاه حرفه ای، تعمیرات برد به صورت عملی آموزش داده می شود، استاد دوره از مهارت و تخصص بالایی برخوردار است،  سرفصل ها کامل بوده و شامل آموزش صفر تا صد تعمیرات برد می باشد همچنین در پایان دوره یک مدرک معتبر فنی حرفه ای به شما ارائه می شود.

توجه داشته باشید اگر هنگام انتخاب دوره توجهی به این فاکتورها نداشته باشید زمان و هزینه شما به هدر رفته و در بازار کار حرفی برای گفتن نخواهید داشت.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در آموزشگاه فنی پارس

دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی فنی پارس یکی از بهترین و کامل ترین دوره های آموزشی در این زمینه است که از طریق آن می توانید از پایه تعمیرات برد را یاد بگیرید. برد الکترونیکی قطعه مهمی است که از قطعات گوناگونی از قبیل خازن، دیود، مقاومت و . . . تشکیل شده است. این قطعات از طریق اتصالات کوچکی به هم متصل شده و بنا به دلایل گوناگونی آسیب می بینند.

تعمیر بردهای الکترونیکی امری حساس و تخصصی است بنابراین برای یادگیری مهارت های این شغل آموزش کافی نیست و لازم است به صورت عملی بر روی برد کار کرده و کسب تجربه کنید.

در آموزشگاه فنی پارس این فرصت برای شما عزیزان فراهم شده است و می توانید طی دوره به صورت عملی بر روی سرفصل های آموزشی را زیر نظر استاد دوره تمرین کرده و رفع اشکال نمایید. این موضوع باعث می شود تا حضور موفق تری در بازار کار داشته باشید و بتوانید به نیازهای مشتریان در زمینه تعمیرات برد پاسخ دهید.

علاوه بر این موارد، در این آموزشگاه پشتیبانی نامحدودی به کارآموزان ارائه شده و می توانید پس از پایان دوره و در زمان ورود به بازار کار با آموزشگاه در ارتباط باشید. بازآموزیی رایگان از دیگر مزایای شرکت در دوره تعمیرات برد فنی پارس است.

همچنین در پایان دوره یک مدرک معتبر فنی حرفه ای به شما عزیزان ارائه شده و از طریق آن می توانید کسب به بازار کار ورود پیدا کنید.

مجتمع آموزشی فنی پارس، علاوه بر برگزاری دوره فوق کلاس های آموزشی متعدد دیگری برگزار می نماید. در ادامه به معرفی دو رشته پرطرفدار دیگر در این آموزشگاه می پردازیم.

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی پارس

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی پارس شامل صفر تا صد تعمیر و عیب یابی انواع موبایل اندروید و آیفون جدید و قدیمی از قبیل تعمیرات گوشی آیفون، سامسونگ، شیائومی، هوآوی و . . . می باشد. موبایل از دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل شده است و شما به عنوان تعمیرکار موبایل بایستی با نحوه عیب یابی و تعمیر هر دو بخش آشنا باشید. در کلاس تعمیرات موبایل این آموزشگاه این دو بخش به طور کامل و از پایه به شما آموزش داده می شود.

با شرکت در این دوره شناخت کاملی از انواع مدارها و قطعات موبایل به دست آورده و می توانید مشکلات ایجاد شده در آنها را عیب یابی کنید. همچنین در صورت خرابی آنها را تعمیر یا تعویض کنید. علاوه بر این با نحوه فلش، روت، بوت، ترمیم سریال، آنلاک شبکه و دیگر موضوعات که مربوط به نرم افزار گوشی است آشنا می شوید و می توانید آن را در انواع گوشی پیاده سازی کنید.

آموزش برق صنعتی در آموزشگاه فنی پارس

آموزش برق صنعتی از دیگر دوره های پردرآمد در آموزشگاه فنی پارس است که به دلیل نقش مهم تابلوهای برق صنعتی می تواند آینده بسیار عالی داشته باشد. این دوره همانند دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه به صورت عملی برگزار می شود. سرفصل های این دوره آموزشی به گونه ای تدوین شده است که پس از اتمام آن بتوانید انواع تابلو برق صنعتی را طراحی و پیاده سازی کنید.

آموزش الکتریسیته پایه، معرفی انواع شبکه های توزیع، آموزش عیب یابی انواع مدارات صنعتی، آشنایی با  اصول طراحی مدارات فرمان و قدرت تابلو برق، طراحی، رسم و سیم بندی انواع تابلو برق صنعتی، آشنایی با نحوه اتصال و محاسبات مدارات ستاره و مثلث و  .. . برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام میتوانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین میتوانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۹۳۷۱۵۷ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27985
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید