امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

چرخ خیاطی کاچیران را از کجا بخرم؟


1401/07/27
کد خبر : 26998
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر

کاچیران از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی در صنعت تولید چرخ خیاطی است که کیفیت و تنوع محصولات آن زبان‌زد خیاط‌های حرفه‌ای است. با توجه به اینکه تأمین کنندگان مختلفی محصولات این برند را می‌فروشند، و قیمت‌ها و تنوع محصولات موجود در هر فروشگاه نسبت به دیگری متفاوت است، قصد داریم ضمن معرفی این برند اصیل داخلی، بهترین فروشگاه‌هایی که می‌توانید برای خرید چرخ خیاطی کاچیران به آنجا مراجعه کنید، به شما معرفی کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دنبال کنید.

معرفی شرکت کاچیران

شرکت کاچیران یک برند معتبر و معروف داخلی و تولیدکننده چرخ خیاطی در ایران است، که تنها کارخانه تولیدکننده چرخ خیاطی در ایران نیز محسوب می‌شود. شرکت کاچیران کار خود را از سال ۱۳۰۵ در اهواز شروع کرد، و پس از سپری کردن سختی‌های بسیار زیاد توانست به یک برند معتبر ایرانی در زمینه تولید چرخ خیاطی تبدیل شود. این شرکت به مرور زمان توانسته محصولات خود را به کشورهای مختلف اروپایی هم صادر کند؛ جالب است بدانید تعداد این کشورها بیش از ۳۵ کشور در اقصی‌ نقاط جهان است. از نکات مثبت این شرکت به خدمات پس از فروش ویژه آن می‌توان اشاره کرد؛ در حال حاضر بیشتر از ۳۰۰ مرکز خدمات پس از فروش کاچیران در سطح حال کشور فعال هستند، که می‌تواند نیاز اغلب مشتریان را برطرف کند. محصولات شرکت کاچیران به طور کلی در ۴ گروه نیولایف، یاسمین، رز و نیولایف کیش تولید می‌شوند که شامل دسته بندی زیر هستند:

  • چرخ خیاطی کاچیران دسته نیولایف:
  1. چرخ خیاطی کاچیران مدل نیولایف ۵۰۰۰D
  2. چرخ خیاطی کاچیران مدل نیولایف D 6060
  3. چرخ خیاطی نیو لایف مدل D 4084
  4. چرخ خیاطی نیو لایف مدل D 1139
  5. چرخ خیاطی کاچیران مدل نیو لایف ۱۱۲۹

 

  • چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین:
  1. چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین ۵۰۱
  2. چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین ۵۹۲ پلاس

 

  • چرخ خیاطی‌های کاچیران مدل رز:
  1. چرخ خیاطی کاچیران مدل Rose210
  2. چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 2050
  3. چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230 پلاس

 

 

ویژگیهای محصولات کاچیران

چرخ خیاطی‌های هر برندی دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که آنها را نسبت به سایر چرخ خیاطی‌ها متمایز می‌سازد. در مورد محصولات کاچیران نیز می‌توان از ویژگی‌های زیر به‌عنوان نقاط قوت این برند نام برد:

  1. میزان بودجه؛ محصولات کاچیران قیمت بسیار مناسبی دارد، و هر شخص با هر رقم بودجه‌ای که در دست دارد، می‌تواند یکی از بهترین محصولات این برند را خریداری کنید.
  2. سبک و قابل حمل بودن؛ چرخ خیاطی‌های کاچیران به خاطر وزن سبک و قابل حمل بودن طرفداران زیادی بین خانم‌ها پیدا کرده است.
  3. تنوع مدل‌های دوخت؛ چرخ خیاطی کاچیران دارای برنامه‌های دوخت متنوعی است که قابلیت دوخت‌های زیگزاگ با طول و عرض متفاوت، دوخت دکمه، کوک چپ و راست برای آغاز و پایان درز را داشته باشد.
  4. تعدد نمایندگی مجاز؛ امکان تعمیر چرخ خیاطی در نمایندگی‌های مجاز، نکته‌ی بسیار مهمی است که حتماً باید هنگام خرید به آن توجه کنید، ولی در مورد کاچیران نگران این موضوع نباشید.
  5. به روز بودن؛ چرخ خیاطی‌های کاچیران نسبت به چرخ‌های قدیمی، دارای امکانات به روز و پیشرفته‌ای هستند.

بهترین فروشگاههای اینترنتی و حضوری محصولات کاچیران

محصولات کاچیران، با بهترین قیمت در بین تمامی نمایندگی‌های معتبر فروش اینترنتی و حضوری کاچیران با گارانتی اصلی عرضه می‌گردد. اگر قصد خرید چرخ خیاطی کاچیران را دارید و نمی‌دانید که از کدامین مراکز حضوری و اینترنتی چرخ خیاطی مورد نظرتان را تهیه کنید، به فهرستی که برای شما آماده کرده‌ایم دقت کنید و با توجه موقعیت مکانی و زمان مورد نیاز برای خرید، یکی از نمایندگی‌ها را انتخاب کنید.

  • بهترین فروشگاههای اینترنتی کاچیران
  1. فروشگاه اینترنتی چرخ خیاطی تیکمیش؛ این شرکت نماینده فروش تمامی محصولات برند کاچیران با بهترین قیمت، ضمانت کیفیت، ضمانت سلامت کالا و خدمات پس از فروش است.
  2. فروشگاه اینترنتی زنبیل؛ قیمت محصولات کاچیران در این فروشگاه نسبت به سایر نمایندگی‌های کاچیران در سراسر کشور بهتر و مناسب‌تر است. به علاوه شما می‌توانید با خیال راحت هر نوع مدلی را انتخاب و خرید کنید.
  3. فروشگاه آنلاین نمایشگاه مرکزی کاچیران؛ شما با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی می‌توانید بدون دردسر مراجعه حضوری و براحتی محصول مورد نظرتان را به‌صورت اینترنتی ثبت کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.
  4. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا؛ تمامی شما با فروشگاه دیجی کالا بخوبی آشنا هستید، این فروشگاه با گارانتی معتبر چرخ خیاطی شما را درب منزل تحویل می‌دهد. تنوع، تعداد و قیمت محصولات کاچیران موجود در دیجی کالا به قدری هست که شما دست خالی از وب سایت این مجموعه خارج نشوید.
  5. فروشگاه اینترنتی کاچیران الیزابت؛ این فروشگاه کلیه مدل‌های چرخ خیاطی کاچیران را موجود دارد و برای انتخاب کاملاً دستتان باز است.

 

  • بهترین نمایندگیهای فروش حضوری کاچیران
  1. نمایندگی شماره 1 شرکت کاچیران؛ خیابان جمهوری اسلامی، چهار راه دانشگاه، پلاك 1146، نمایندگی شماره یک تهران، نمایشگاه مرکزی کاچیران
  2. نمایندگی شماره 2 شرکت کاچیران؛ خیابان توحید، روبروی سوانح سوختگی
  3. نمایندگی شماره 3 شرکت کاچیران؛ خیابان شریعتی، نرسیده به پل صدر شماره 1788، ساختمان احسان
  4. نمایندگی 24 تهران؛ تهران، خیابان خیام، روبروی شركت شیمیایی رازی پلاك 789، نمایندگی شرکت کاچیران
  5. کاچیران شماره 16؛ تهران محله انقلاب، جمهوری، بین خیابان 12 فروردین و منیری جاوید (اردیبهشت)، پلاک 1055

 

تیکمیش؛ بهترین فروشگاه اینترنتی چرخ خیاطی

فروشگاه اینترنتی چرخ خیاطی تیکیمش، بهترین عرضه کننده انواع چرخ خیاطی‌های خانگی، صنعتی و تخصصی است، که همه محصولات خود را در مدل‌های مختلف به کاربران عرضه می‌کند. با خرید از فروشگاه اینترنتی تیکمیش، می‌توانید انواع مدل‌های چرخ خیاطی کاچیران را به راحتی و هوشمندانه با یکدیگر مقایسه کنید، و در نهایت بهترین انتخاب و خرید را تجربه کنید. اگر قصد خرید چرخ خیاطی کاچیران را دارید، می‌توانید لیست قیمت چرخ خیاطی کاچیران در فروشگاه اینترنتی تیکمیش را نیز ببینید. تیکمیش، تقریباً همه مدل محصولات کاچیران را موجود دارد، اعم از؛ یاسمین، نیولایف، نیو لایف کیش، زیگزاگ و رز. تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش هستند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26998
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید