امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

چرا طراحی سایت حرفه ای و فوری مهم است؟


1401/07/27
کد خبر : 27794
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 20 نفر

در دنیای امروز و با در نظر گرفتن شرایط کسب و کار های امروزی، همین طور نیاز مشتریان و نحوه رفع نیاز آن ها، طراحی سایت فروشگاهی و داشتن یک وب سایت در بستر گوگل، یک امر ضروری به شمار می آید.
قطعا شما هم دوست دارید به کسب و کار سنتی خود را جامه مدرن و امروزی تن کنید. از این رو طراحی سایت حرفه ای، برای شما گزینه ای مناسب به شمار می آید.
در این مطلب تصمیم داریم به صورت تخصصی در مورد طراحی سایت صحبت کنیم تا در صورتی که نیاز به این خدمات دارید، بتوانید ‌با اطلاعات کافی از آن استفاده نمایید.


 طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای چیست؟

طراحی سایت یا همان وب دیزاین، به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی گفته می شود که به منظور اطلاع رسانی، معرفی شرکت و ارائه محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.
طراحی وب سایت یک پروسه می باشد که از لایه سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است.

طراحی وب سایت شامل چه مراحلی می شود؟

همان طور که پیش تر گفته شد، طراحی سایت حرفه ای به معنی طراحی، ساخت و راه اندازی یک وب سایت یا بهینه سازی یک سایت قدیمی در بستر اینترنت می باشد. وب دیزاین (Web Design) شامل 4 مرحله اصلی می شود که در ادامه هر کدام را به صورت مجزا شرح خواهیم داد.

1. طراحی وایر فریم

در شروع طراحی سایت ، با توجه به نوع سایت و نیاز مشتری، یک نمای کلی از سایت طراحی می کنیم. این نما شامل یک نقشه کلی از صفحات سایت و تعیین جایگاه و چیدمان المان ها و عناصر مختلف می شود.

2. طراحی گرافیک سایت

پس از تعیین جایگاه المان های مختلف سایت، حال باید طراحی سایت حرفه ای را آغاز کنیم. در این مرحله با در نظر گرفتن کسب و کار اینترنتی و با بهره گیری از نرم افزار های مخصوص رنگبندی و گرافیک سایت طراحی می گردد.

3. کد نویسی و برنامه نویسی

با در نظر گرفتن سایت طراحی شده و نیاز مشتری، در این مرحله می توانیم از روش های مختلف برای مدیریت سایت استفاده کنیم. سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و یا طراحی فریم ورک اختصاصی برنامه نویسی. لازم به ذکر است که تصمیم گیری در این مرحله بر اساس هزینه ها و نیاز مشتری صورت می پذیرد.

4. راه اندازی سایت

پس از به اتمام رساندن مرحله سوم، به راه اندازی سایت در بستر جهانی اینترنت می پردازیم. در این مرحله پس از تهیه یک هاست و نام دامنه مناسب و مرتبط با کسب و کار مشتری، سایت را پیکر بندی نموده و در دسترس عموم قرار می دهیم.


 طراحی سایت حرفه ای

چرا باید از خدمات طراحی سایت استفاده کنیم؟

امروزه کسب و کار های سنتی، بسته به نوع و شیوه رفع نیاز مشتری، تصمیم گرفته اند شیوه ارائه محصولات و خدمات خود را به روز کنند. این به روز کردن به معنی طراحی سایت حرفه ای و حضور در شبکه های اجتماعی می باشد.
در واقع کسب و کار های سنتی، با طراحی سایت حرفه ای، بدون محدودیت مکانی و زمانی، محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهند.
تصور کنید آخر هفته، در کنار خانواده خود وقت می گذرانید. اما فروشگاه اینترنتی شما فعال بوده و خدمات و محصولات را با چند کلیک ساده به فروش می رساند. در صورتی که کسب و کار های سنتی چنین مزیتی نداشته و صاحب بیزینس مجبور بود برای کسب درآمد، در فروشگاه و یا حجره حاضر شود و محصولات و خدمات خود را به مشتری ارائه دهد.
البته نا گفته نماند که در دنیای امروز که هر چیزی وابسته به اینترنت و فضای مجازی است، مشتریان و مصرف کنندگان نیز از این شیوه خرید راضی هستند. خیلی از افراد زمان کافی برای مراجعه به فروشگاه حضوری و فیزیکی را ندارند. از این رو در اوقات بیکاری خود مانند پشت چراغ قرمز، مدت زمان استراحت در محل کار و... به سراغ فروشگاه های اینترنتی می روند و محصولات و خدماتی که نیاز دارند را اینترنتی خریداری می کنند.

آشنایی با مزایای استفاده از خدمات طراحی سایت

داشتن یک ویترین مناسب و‌ همین طور دسته بندی محصولات مختلف، یکی از مواردی است که در زمان طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کنید.
تصور کنید یک مغازه آنلاین دارید، باید چیدمان محصولات مختلف را به گونه ای انجام دهید تا در غیاب شما و بدون هیچ گونه توضیحاتی، مشتری خرید خود را انجام دهد. حال که با ظاهر سایت فروشگاه آشنا شدید بهتر است بدانید که استفاده از خدمات طراحی سایت فروشگاهی، این ویترین آنلاین را برای شما مهیا می کند.
در واقع شما یک مغازه آنلاین خواهید داشت که مشتری با دیدن عکس و توضیحات محصولات در صورت نیاز آن را خریداری خواهد کرد. بدون هیچ گونه محدودیت مکانی و زمانی!
این که مصرف کننده چه زمانی اقدام به خرید محصول شما می کند، تفاوتی ندارد. مهم داشتن یک مغازه و یا آنلاین شاپ ایده آل و اصطلاحا مشتری پسند است.
از مزایای طراحی سایت فوری می توانیم به این اشاره کنیم که در کم ترین زمان ممکن می توانید از دانش و هنر ما استفاده کنید و مالک یک سایت حرفه ای شوید. این فروشگاه در واقع مانند یک ماشین پولساز برای شما کسب درآمد می کند.
شما به هر شکل و به هر طریقی که دوست دارید، می توانید زمان خود را بگذرانید. چرا که فروشگاه آنلاین شما در بستر اینترنت در حال فروش محصولات و خدمات شما است!
طراحی سایت کامل و حرفه ای ، به بهتر دیده شدن کسب و کار شما و جذب مشتری بیش تر کمک خواهد کرد. چرا که دیگر مشتریان صرفا از یک محله یا شهر که در آن فعالیت دارید نیستند و در کل کشور تنها با یک سرچ ساده، دیده خواهید شد. این مسئله می تواند بر روی کسب درآمد شما نیز تاثیر چشم گیری بگذارد.


 طراحی سایت حرفه ای

نحوه استفاده از خدمات طراحی سایت حرفه ای

در صورتی که تصمیم خود را گرفته اید تا کسب و کار سنتی خود را به شیوه امروزی به مشتری ارائه دهید، به شما توصیه می کنیم که پس از بررسی های لازم و مشخص نمودن محصولات و نیاز های خود، با مشاورین هیرا وب تماس بگیرید و از خدمات مختلفی که در زمینه طراحی سایت فوری و ارزان می دهند، استفاده نمایید.
شما می توانید از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید و بهترین انتخاب را برای فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید. هیرا وب از ابتدای ورود شما به کسب و کار های نوین همراه شما خواهد بود.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27794
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید