امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چرا شهزاد دانا روی پروژه ttomoon خود تمرکز کرده است؟


1401/07/27
کد خبر : 26218
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 18 نفر
همین الان هم برخی مناطق گرمسیری و بیابانی در جای جای دنیا به دلیل گرمای بالا غیر قابل سکونت شده است . کمبود آب و ذخایر جهانی این ماده پر ارزش را هم به آن اضافه کنید .فعالیت های مخرب بشری را هم فراموش نکنید . مشکل پلاستک ها ، گازهای گلخانه ای و ...
بیابید کمی بی تعارف تر صحبت کنیم . شهزاد دانا که با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید کمی بیشتر با او آشنا شده و از نظریات و تحقیقاتش در مورد موضوعات مختلف آگاهی یابید ، اخیرا در کنفرانسی که به صورت مجازی برگزار کرده بود ، ادعا کرد که در 100 سال آینده زمین دیگر جایی مناسب برای سکونت ما انسانها نیست و ما باید آماده یک کوچ قریب الوقوع به سیارات دیگر باشیم.
 سیاراتی که شرایط سکونت ما انسانها را نیز داراست و تحقیقات وجود منابع مورد نیاز برای ادامه حیات بشر را در آنها اثبات کرده است . یکی از این سیارات و شاید بهترین انتخاب از بین آنها کره ماه باشد. سیاره ای که نه تنها میتواند جایگزین زمین برای ادامه حیات از طریق منابع و شرایط جوی قابل تحمل باشد ، بلکه به دلیل انرژی های غیرمتمرکز (برای فهم بهتر موضوع انرژی غیرمتمرکز به سایت ttomoon.com مراجعه کنید) ، زندگی در این سیاره باعث ارتقای سلامتی و طول عمر بشر نیز خواهد شد.
به دلیل همین شرایط نامساعد و از طرفی میل ذاتی انسان به حفظ و ادامه بقاست که شهزاد دانا و تیمش به سرعت روی ایده سفر انسان به کره ماه برای زندگی کردن یعنی همان پروژه ttomoon تمرکز کرده است . تحقیقاتی که از به زودی از مرحله تئوری به مرحله عملی جهش خواهد کرد و از نتایج آن مطلع میشوید. پس ما را دنبال کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26218
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید