امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چرا شرکت های برجسته جهان طراحی سایت دات نت را انتخاب می کنند؟


1401/07/27
کد خبر : 26074
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 18 نفر


دات نت مایکروسافت با دارا بودن ویژگی های فراوان و عملکرد بی حد و حصر، این قدرت را در اختیار شرکت ها قرار می دهد تا بتوانند از پتانسیل وب استفاده کنند و سایت یا برنامه های قدرتمندی بسازند.
بنابراین اگر شما هم به دنبال یک راه حل مناسب جهت ساخت یک برنامه تحت وب یا ساخت سایت برای شرکت خود هستید، در این مقاله که توسط تیم دیجی تک تهیه شده چندین دلیل که شما را وادار به انتخاب خدمات وب دات نت می کند را مرور خواهیم کرد.


 طراحی سایت دات نت

1.    گستردگی

همیشه بهتر است زبان های برنامه نویسی را انتخاب کنید که به دلیل گستردگی آن ها، بتوانید به راحتی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.
امروزه طراحی سایت دات نت به عنوان یک پلت فرم منبع باز، در بسیاری از شرکت های خدمات طراحی سایت و توسعه وب سایت ارائه و پشتیبانی می شود. بنابراین شما می توانید با وجود گستردگی استفاده از این پلت فرم، به راحتی نیازهای خود را برطرف نمایید.

2.    کارایی

طراحی سایت با دات نت عملکرد بهتر همراه با خدمات ذخیره سازی و بهینه سازی بومی را برای شما تضمین می کند. علاوه بر این، طراحی سایت با ASP.Net شما را قادر می سازد تا یک مدل برنامه سرویس گیرنده هوشمند را اجرا کنید که می تواند بدون هیچ ارتباطی با سرور و شبکه اجرا شود. این منجر به تجربه کاربری پویا می شود.

3.    کاهش زمان تولید

کاهش زمان و هزینه ساخت سایت یکی از مهم ترین دلایل انتخاب شرکت ها برای استفاده از پلتفرم .Net است. زبان های شی گرا با ویژگی های اجزای قابل استفاده مجدد، زمان ساخت سایت .NET را کاهش می دهد.
علاوه بر دارا بودن مولفه های قابل استفاده مجدد، دات نت ضمن جلوگیری از دردسر طولانی بودن کد، یک تجربه رمزگذاری یکپارچه را به توسعه دهندگان ارائه می دهد.
اگر زمان صرف شده برای توسعه وب مشاغل کاهش یابد، تجارت زودتر رونق پیدا می کند و بنابراین طراحی سایت با ای اس پی دات نت می تواند در دستیابی سریع تر به اهداف کسب و کارها گزینه خوبی باشد.

4.    انعطاف پذیری

بستر دات نت مقیاس پذیری نامحدودی را ارائه می دهد و می تواند برای نیازهای تقریباً هر شرکت یا سازمان تجاری، صرف نظر از اندازه آن، اصلاح شود. پلتفرم دات نت با سازگار شدن با شرایط در حال تغییر، نیاز به سرمایه گذاری مجدد را حذف نموده و بنابراین یک گزینه مقرون به صرفه برای مشاغل و کسب و کارهای مختلف است.


 طراحی سایت دات نت

5.    سهولت توسعه و نگهداری

زبان های برنامه نویسی باید علاوه بر آسان بودن، امکان به روز شدن را نیز داشته باشند.
دلیل اصلی استفاده از دات نت برای توسعه وب، سهولت توسعه و نگهداری آن است. همچنین یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از .Net این است که به شما امکان می دهد تا چندین نسخه اصلی .Net را به طور موازی بر روی یک سیستم اجرا کنید تا از پروژه های مختلف پشتیبانی نمایید.

6.    امنیت

امروزه مشاغل بیش از هر چیزی برای امنیت وب سایت خود ارزش قائل هستند. دات نت چندین ویژگی امنیتی دارد که امکان طراحی سریع و کارآمد را به همراه ایمنی بالا برای شما فراهم می کند.
 امنیت دسترسی کد، پیکربندی، احراز هویت، مدیریت استثناها و امنیت ارتباطات برخی از ویژگی های امنیتی فعال این پلتفرم است.

7.    امکان استفاده از فضای ابری

هدف نهایی هر برنامه تحت وب سازمانی و طراحی سایت این است که کارهای مهم و مختلف تجاری را زیر یک سقف قرار دهد. با پشتیبانی .NET از Microsoft Azure، استقرار داده ها در فضای ابری، ذخیره سازی داده ها و ادغام پایگاه های داده بسیار آسان تر می شود.

8.    بررسی آسان خطا و تشخیص

توسعه دهندگان .Net با استفاده از Visual Studio IDE می توانند به مجموعه ای غنی از ابزارها برای شناسایی اشکالات دسترسی داشته باشند.

9.    در دسترس بودن کتابخانه ها

در سرویس های توسعه وب، تعداد کتابخانه های استاندارد عامل مهمی است که یک زبان برنامه نویسی خوب را از دیگران متمایز می کند.
دات نت با داشتن یک کتابخانه گسترده که توسط مایکروسافت ارائه می شود، یکی از بهترین چهارچوب ها برای طراحی سایت است.Bcrypt.Net-Core ، Smidge ، FluentEmail و Autocomplete نام برخی از کتابخانه های هسته .net است.

10.    پشتیبانی از انواع پلتفرم

هنگام توسعه یک وب سایت یا برنامه وب، باید بستری را انتخاب کنید که در تمام مرورگرها و دستگاه ها به طور یکسان عمل کند تا تجربه کاربری مطلوبی را ارائه دهد.
بستری دات نت به شما اجازه می دهد کد شما روی OS X ، Linux و Windows اجرا شود. تمام زبان های .Net مانند Visual Basic ، C # یا F # ، باعث می شوند تا کد شما روی هر یک از سیستم عامل های سازگار به خوبی عمل کند.

طراحی سایت Asp.net

سهولت توسعه، مقیاس پذیری، گستردگی، امنیت، انعطاف پذیری و ... از ویژگی های اصلی یک سایت یا برنامه تحت وب سازمانی است که دات نت به خوبی می تواند این معیارها را برآورده نماید. به دلیل ویژگی های گفته شده، طراحی وب سایت دات نت امروزه یکی از روش های معمول ساخت سایت برای مشاغل کوچک و بزرگ است. طراحی سایت در این بستر، می تواند تمام نیازهای شما را برطرف کرده و در رشد و پیشرفت کسب و کارتان نقش مهمی ایفا کند.

دیجی تک

دیجی تک یک شرکت مهندسی طراحی و سئو سایت است که با دارا بودن متخصصین این حوزه می تواند صفر تا صد پروژه های طراحی سایت با ای اس پی دات نت را انجام دهد. شما می توانید جهت داشتن یک وبسایت پویا، امن و کاربردی برای کسب و کار خود، همین حالا با ما تماس بگیرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26074
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید