امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

چرا شادمهر عقیلی دچار حاشیه شد؟


1401/07/27
کد خبر : 27534
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 18 نفر

همه شادمهر عقیلی خواننده سرشناس موسیقی پاپ ایران را می شناسند. زندگی این خواننده بزرگ در سال اخیر دست خوش تغییراتی شد. البته که حضور او در ایران نیز کم حاشیه نبود اما در سال گذشته با حضور ریحانه پارسا در یک ویدئو کلیپ این خواننده باعث شد تا بار دیگر در خبرگذاری ها ترند شود. بای گفت خواننده خوش صدای آهنگ های تقدیر و ستاره جنجال های زیادی دارد که در این مقاله قصد داری بصورت کاملا کوتاه به مختصری از زندگی او بپردازیم و سپس به این سوال پاسخ دهیم که چرا شادمهر عقیلی دچار حاشیه شد؟ شاید برای شما هم سوال باشد و ما در این مقاله بصورت کامل به آن توضیح می دهیم.

خانواده و تولد

شادمهر عقیلی در تهران به دنیا آمد. تاریخ تولد او 7 بهمن سال 1351 می باشد. او در یک خانواده که پرجمعیت بود در کنار 2 برادر و یک خواهرش بزرگ شد. هر چند دو برادر خود را در سانحه از دست داد و تک پسر خانواده شد اما با خواهرش همچنان رابطه خوبی دارد. خانواده شادمهر از قشر متوسط جامعه بود و برای همین او توانست با توجه به علاقه خود مسیر زندگی اش را تعیین کند. شادمهر از کودکی به موسیقی علاقه داشت و ساز دهنی برادرش باعث شد تا او نیز به سمت موسیقی کشیده شود. در ابتدا او ساعت ها به ساز زدن برادرش گوش می داد تا آن را یاد بگیرد و این شروعی برایش در یادگیری موسیقی بود.
 

آغاز فعالیت شادمهر عقیلی در موسیقی

همانطور که گفته شد شادمهر توسط برادرش به موسیقی علاقه مند شد و سپس با ادامه دادن این مسیر در هنرستان موسیقی توانست به یک هنرمند تبدیل شود. اولین اجراهای موسیقی توسط شادمهر آهنگ های بی کلام بود. او در آهنگ های بی کلام بسیار خوب عمل کرد. این مسیر برای او توسط پدر و برادرش هموار شد. زیرا که خانواده عقیلی بسیار به موسیقی علاقه داشتند.

حاشیه

حضور ریحانه پارسا در ویدئو کلیپ یکی از ترانه های شادمهر جنجال زیادی به پا کرد. این بدان خاطر بود که ریحانه پارسا بازیگر سینمای ایران از ایران رفته و کشف حجاب نمود. بسیاری این کار او را شواف می دانند و طرفدارانش نیز این کارش را تایید می کنند. شادمهر عقیلی خواننده سر شناس ایرانی در یک میوزیک ویدئو با ریحانه پارسا همکاری کرده بود و این باعث شهرت و ترند شدن ریحانه پارسا در خبر گذاری ها شد.
بعد از مدتی یک کلیپ از شادمهر عقیلی منتشر شد که در آن خودش به معرفی یک سایت شرط بندی به نام بت مجیک می پردازد. این کلیپ خیلی زود در فضای اینستاگرام وایرال شد و خیلی ها آن را دیدند. بعد از مدتی منتقدان زیادی این حرکت شادمهر را دنباله روی از شاخ های اینستاگرامی برای بالا کشیدن پول مردم قلمداد کردند و آن را ناپسند دانستند.

اولین اثر موسیقی شادمهر عقیلی

قطعات بی کلام شادمهر عقیلی اولین آثار او در عرصه موسیقی هستند. این قطعات با نام های معبود ، فصل آشنایی و گل گندم بهترین آثار بی کلام شادمهر در قالب موسیقی اجرا شده توسط او می باشد. شادمهر این قطعات و چند تای دیگر را بعد ها در آلبومی با نام بهار من منتشر کرد و به شرکت ترانه طنین فروخت.

شروع به خوانندگی شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی خواننده سرشناس ایرانی که ترانه های زیبایی را به زبان فارسی خوانده است اولین بار با همکاری علیرضا عصار پا به عرصه خوانندگی گذاشت. او توسط علیرضا عصار به خوانندگ دعوت شد و این باعث شد تا بتوانند در اولین آلبوم خود با نام مسافر ، همکاری خوبی داشته باشند. این اولین آلبوم خوانندگی شادمهر بود که در سال 1377  در سن 26 سالگی اش منتشر شد.
دیگر اثر مشهور و بیاد ماندنی شادمهر آلبوم دهاتی بود که رکوردار تاریخ موسیقی شد. این آلبوم که دقیقا یک سال بعد از آلبوم مسافر منتشر شد به عنوان پرفروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی ایران پس از انقلاب لقب گرفت. این موفقیت او را به یک چهره معروف در ایران تبدیل کرد.

فیلم پر پرواز و داستان مهاجرت

شادمهر قبل از آن که از ایران مهاجرت کند در فیلمی زیبا با نام پر پرواز حضور داشت. داستان آن مربوط به فرزند شهیدی بود که آرزوی خوانندگی داشت ولی مجوز آن داده نمی شد. در نهایت او در پایان فیلم تهدید کرد که اگر مجوز نگیرد از ایران می رود. در این فیلم ترانه پر پرواز منتشر شد و پس از آن شادمهر با چند قطعه دیگر یک آلبوم از آن به همین نام منتشر کرد. داستان فیلم شادمهر عقیلی به واقعیت تبدیل شد و او در سال 1381 از ایران به مقصد کانادا پرواز کرد. شادمهر پس از مهاجرت به کانادا چندی بعد عازم آمریکا شد و در آنجا با همکاری خوانندگان دیگر ایرانی آهنگ های زیادی منتشر کرد. آهنگ خیالی نیست اولین اثر شادمهر بعد از مهاجرت است.

ازدواج شادمهر عقیلی با ملیسا میا

شادمهر در کالیفرنیا با ملیسا میا اشنا شد. این دو بر سر فیلم برداری یک موزیک ویدئو با هم دوست شدند و بعد از آن با هم ازدواج کردند. حاصل این ازدواج دختری به نام ملینا است که بسیار با هوش می باشد. ملیسا فلیپینی الاصل است و آنها یکدیگر را بسیار دوست دارند.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27534
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید