امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

چرا سایت پزشکی یکی راه‌های موفقیت بیشتر پزشکان شده است؟


1401/07/27
کد خبر : 27800
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 19 نفر

برخی از هتل‌ها، به صورتی طراحی شدند که شما نمی‌توانید بدون رزرو آنلاین، وارد آن مکان شوید. به طور کلی، مردم با اینترنت همگام هستند.
پزشکان و بیمارستان‌ها نیز، از این قاعده مستثنی نیستند. عمده افرادی که به یک پزشک مراجعه می‌کنند، قبل از گرفتن یک ویزیت پزشکی، در اینترنت نام آن پزشک را جستجو می‌کنند و در سایت پزشکی، به دنبال نام آن و همچنین شهرت پزشک هستند.
در ادامه، برای شما جزئیات بیشتری از ساخت سایت پزشکی ارائه می‌دهیم.

چرا سایت پزشکی یکی راه‌های موفقیت بیشتر پزشکان شده است؟


طراحی سایت پزشکی، می‌تواند یک اتوماسیون کامل را برای پزشک به ارمغان آورد. با توجه به شیوع بیماری کرونا، جمع شدن بیماران در مطب، کار درستی نیست. حتی ممکن است بهداشت نیز با این مسئله برخورد جدی داشته باشد.
پس از ثبت سفارش طراحی سایت پزشکی، دیگر نیازی به مراجعه حضوری بیماران به مطب نیست. بلکه، افرادی که تمایل دارند با پزشک ملاقات داشته باشند، می‌توانند به صورت آنلاین وقتی را رزرو کنند.
این یک بازی برد-برد برای بیمار و پزشک است. از این جهت که بیماران و یا افرادی که تمایل دارند با پزشک ملاقات کنند، نیاز نیست تا در صف طولانی منتظر باشند. از جهتی دیگر، پزشک می‌تواند تمرکز بیشتری بر روی بیمار داشته باشد و نگران اعتراض مردم بر سر نوبت دهی پزشکی و دیگر مسائل نیست.


 طراحی سایت پزشکی


در واقع، شما به عنوان یک پزشک، با طراحی سایت پزشکی قادر خواهید بود تا امکانات بیشماری را در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهید. به راحتی بخش ویزیت آنلاین پزشکی، بخش وبلاگ و آپدیت بیماری‌های جدید، مشاهده نتیجه آزمایش، تحلیل آزمایش و... را ایجاد کنید.
در ادامه، از فواید طراحی سایت پزشکی خواهیم گفت و دلیل اینکه پزشکان باید وب سایت پزشکی داشته باشند را، شرح خواهیم داد.

مهمترین دلایلی که یک پزشک را ترغیب به داشتن سایت پزشکی می‌کند چیست؟

همانطور که در بخش قبلی ذکر شد، یک پزشک با داشتن سایت پزشکی، می‌تواند از امکانات بسیار زیادی بهره‌مند شود.
•    اگر تمایل دارید تا مطب شما رونق داشته باشد، باید به فکر رضایت بازدیدکنندگان و بیماران باشید.
•    تسریع روند کار به صورت آنلاین، باعث جذب مخاطب بیشتر خواهد شد. از طرفی دیگر، منشی هم دیگر نیاز نیست تا با مخاطبین صحبت کند و آنها را برای یک مسئله خاص مانند صف طولانی متقاعد کند.
•    یکی از مهمترین دلایل وجود سایت پزشکی، این است که نام پزشک در سراسر اینترنت پخش خواهد شد و همچنین پزشک به شهرت خاصی دست پیدا می‌کند.
•    شما می‌توانید با تولید محتوای پزشکی برای سایت خود، اقدام به جذب مخاطب بیشتر کنید و در نهایت میزان مشتریان شما افزایش پیدا خواهد کرد.
ممکن است تا به امروز برای شما نیز اتفاق افتاده است که یک مشکل پزشکی داشته اید و آن مشکل را در گوگل جستجو کردید، بلافاصله وارد یک سایت پزشک شدید و در آن محل، درباره مشکل پزشکی به طور کامل شرح داده شده است. این می‌تواند نام پزشک را خوش نام کند و از طرفی دیگر، افرادی تمایل داشته باشند تا حضوری با دکتر ملاقات کنند.
بنابراین، اگر شما به عنوان یک پزشک قصد دارید تا به شهرت دست پیدا کنید، در وهله اول نیاز به وبسایت پزشکی دارید.


 ساخت سایت پزشکی حرفه‌ای

وب سایت پزشکی چه امکاناتی در اختیار پزشکان قرار می‌دهد؟

وب سایت پزشکی، امکانات بیشماری را در اختیار پزشک قرار می‌دهد.
برخی از امکاناتی که با سایت پزشکی را می‌توان به دست آورد را، در زیر برای شما لیست کردیم:
1.    گرفتن وقت مطب به صورت آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری
2.    گرفتن وقت پزشک و مراجعه به پزشک به صورت اینترنتی (متنی، صوتی، تصویری)
3.    رزرو وقت به صورت فوری
4.    پشتیبانی زنده از کاربران و مخاطبین سایت در رابطه با رزرو وقت و همچنین کنسل کردن وقت مطب
5.    ایجاد بخش وبلاگ سایت جهت اطلاع رسانی درباره بیماری‌های مختلف
6.    ایجاد بخش مشاهده نتایج آزمایش به صورت آنلاین
7.    ایجاد بخش تحلیل نتایج آزمایش
8.    ایجاد کاربر با عنوان پزشک و حتی چندین پزشک، دستیار پزشک، منشی و...؛
و... امکانات بیشماری که شما می‌توانید با طراحی سایت پزشکی به دست آورید.
همانطور که در این بخش ذکر شد، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به مطب نیست و شما می‌توانید اعلام کنید که افراد می‌توانند به صورت آنلاین، وقت بگیرند و با شما ملاقات داشته باشند.
ممکن است شما در روزهای پنجشنبه و جمعه به مطب نروید و قصد ماندن در خانه داشته باشید. بنابراین شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و از افرادی که تمایل دارند تا شما را در آخر هفته‌ها ملاقات کنند، به صورت اینترنتی یک وقتی را رزرو کنند و به صورت چت تصویری، صوتی و یا حتی متنی، با شما ارتباط بگیرند و مشکلات خود را مطرح کنند.

مهمترین مواردی که نشان می‌دهد یک سایت پزشکی به درستی طراحی و راه اندازی شده است، چیست؟

کسی که به دنبال طراحی سایت پزشکی برای مطب است، نباید صرفا به داشتن یک سایت ساده و بدون امکانات، بسنده کند. در واقع، شما باید از برخی از ویژگی‌های سایت پزشکی مطلع باشید و از این جهت، بدانید که وب سایت پزشکی باید چه امکاناتی داشته باشد.


 سایت پزشکی باید چه امکاناتی داشته باشد؟

• رابط کاربری مناسب

طراحی سایت پزشکی، نباید همانند سایت تفریحی و یا شبکه اجتماعی باشد. بنابراین، در وهله اول، باید طراحی رابط کاربری مناسب داشته باشد تا کاربر بتواند به راحتی در سایت کاوش کند.

• سئو سایت پزشکی

پس از آن، مسئله سئو سایت پزشکی است، که بسیار اهمیت دارد. نام سایت شما و همچنین نام پزشک، باید در گوگل به ثبت برسد. و همچنین جزو اولین نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجو باشد.
در واقع، پس از اینکه چهار الی شش ماه از راه اندازی سایت پزشکی گذشت، باید بتوان نام پزشک را در نتایج صفحه اول گوگل مشاهده کرد.

• درگاه پرداخت

پس از آن، مسئله پرداخت مراجعه کنندگان است. تمام قسمت‌های سایت شما باید به درستی طراحی و برنامه نویسی شده باشند، تا به هنگامی که یک شخص قصد پرداخت حق ویزیت را دارد، پول مستقیما به حساب پزشک واریز شود و به حساب مراجعه کننده بازگشت نخورد.

• برنامه نویسی اصولی

در سایت پزشکی، مسئله گرفتن وقت ویزیت بسیار اهمیت دارد! به هنگام طراحی سایت پزشکی، به این مسئله توجه داشته باشید که نباید وقت دو شخص، با همدیگر تداخل داشته باشد و همچنین تاریخ و زمان به درستی تنظیم شود.
در واقع، شما باید به تمامی قسمت‌های مورد نیاز توجه داشته باشید، تا همه چیز به خوبی پیش برود.

• ریسپانسیو بودن سایت

از آنجایی که امروزه افراد با گوش های مختلف، تبلت و لپ تاپ وارد اینترنتی می شوندف بسیار مهم است که صفخات سایت به گونه ای طراحی شوند که کاربر هنگام بازدید از سایت نیاز به اسکرول های بی جا و زوم نداشته باشد . در واقع طراحی ریسپانسیو سایت یا واکنشگرا سبب می شود تا صفحات وبسایت به خوبی بر روی انواع دستگاه ها نمایش داده شوند . همانند تصویر زیر!


 
طراحی سایت پزشکی

سخن پایانی با شما

اگر شما پزشک هستید و یا اینکه صاحب یک مجتمع پزشکی هستید و قصد دارید تا کسب و کار خود را گسترش دهید، نیاز به ورود به دنیای آنلاین و ساخت سایت پزشکی دارید.
با ساخت سایت پزشکی، قادر خواهید بود تا مراجعه کنندگان خود را افزایش دهید و با ارائه سرویس نوبت دهی آسان، رضایت مشتریان خود را به حداکثر برسانید.
با در اختیار داشتن وب سایت ، می‌توانید کلینیک خود را بهتر مدیریت کنید و همچنین درآمد خود را در مدت زمان کوتاهی، افزایش دهید.
شرکت طراحی سایت برکه، یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی است که می‌تواند سایت پزشکی با تمامی امکانات را طراحی کند. تیم برکه، می‌تواند سایت شما را به صفحه اول گوگل بیاورد و تمام کارهای سئو سایت شما را انجام دهد. کار طراحی سایت و همچنین ارائه خدمات سئو، تخصص اصلی شرکت برکه است.
برای دریافت خدمات طراحی سایت از شرکت برکه می توانید به سایت این شرکت با نشانی https://berkehtech.com مراجعه بفرمایید و از مشاوره رایگان متخصصین این شرکت بهره مند شوید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27800
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید