امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

چرا تو اینستا نمیتونم درخواست بدم؟


1401/07/27
کد خبر : 28818
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 12 نفر

به منظور بررسی این مسئله با سایت ربات پک همراه باشید تا در مورد این مسئله اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

مشکل فالو نکردن در اینستاگرام

اگر نمی توانید کاربران را در اینستاگرام دنبال و فالو کنید، به احتمال زیاد حساب شما به مشکل خورده و اینستاگرام اکانت شما را محدود کرده است. ممکن است به دلیل استفاده از یک ربات اینستاگرام یا سرویس های جانبی برای فالو، لایک، اشتراک گذاری، کامنت گذاری و... خودکار اینستاگرام متوجه این مسئله شده و اکانت شما را مسدود کرده است.

از سوی دیگر ممکن است حساب های زیادی را در مدت زمان کوتاهی فالو و یا آنفالو کرده باشید. علاوه بر این باید به این نکته توجه داشته باشید که شما نمی توانید بیش از 7500 نفر را از طریق یک حساب دنبال کنید، بنابراین اگر به این محدودیت رسیده باشید، نمی توانید در اینستاگرام درخواست بدهید.

اگر بخواهیم به این سوال مهم پاسخ دهیم که چگونه متوجه بروز این مشکل در اینستاگرام شویم باید گفت که اگر در اکانتی دکمه فالو کردن را زدید و فقط برای یک ثانیه این دکمه سفید می شود اما دوباره به آبی تبدیل می شود، این مسئله بیانگر بروز این مشکل در اینستاگرام است و همچنین ممکن است پیامی با مضمون Action Blocked دریافت کنید. نکته مهمی که باید بدانید این است که این ممنوعیت معمولاً موقتی بوده و احتمالاً پس از گذشت مدت زمانی محدودیت حساب شما برداشته می شود.

دلایل محدودیت ثبت درخواست اینستاگرام

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اینستاگرام، به دنبال بروزرسانی های اخیر خود همیشه مراقب فعالیت های ربات گونه حساب های کاربری هستند. هر حسابی که به نظر می رسد به صورت اتوماتیک اقدام به ارسال هرزنامه کرده یا هر فعالیت مشکوک دیگری داشته باشد، علامت گذاری شده و آن حساب از انجام برخی اقدامات منع می شود.

در چنین شرایطی اگر بخواهید اقدام به فالو کردن یک حساب کاربری کنید با خطای Action Blocked مواجه می شوید. در همین راستا اگر بخواهیم دلایل احتمالی مسدود شدن حساب را به شما ارائه دهیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حساب های زیادی را خیلی سریع دنبال کردید

فالو کردن تعداد زیادی حساب در عرض یک یا چند ساعت چه به صورت دستی یا با استفاده از ربات اینستاگرام یکی از اصلی ترین دلایلی است که اینستاگرام شما را از دنبال کردن دیگران منع می کند. علاوه بر این، اگر برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام اقدام به فالو و آنفالو افراد زیادی کنید، به احتمال زیاد اینستاگرام شما را محدود می کند. در این لینک راجع به بحث افزایش فالوور واقعی اینستاگرام نیز توضیحات دقیق تری داده شده است.

استفاده از ربات اینستاگرام

اینستاگرام استفاده از ربات ها و سرویس های شخص ثالث را برای خودکار کردن کارهای روزمره مانند لایک کردن پست های دیگران، نظر دادن روی آن ها و... ممنوع می کند. بنابراین اگر از ربات یا سرویسی استفاده کرده اید که چنین کاری انجام می دهد، احتمال زیادی وجود دارد که اینستاگرام شما را از دنبال کردن دیگران به این دلیل منع کرده باشد. نکته مهم این است که اگر قصد دارید تا از ربات اینستاگرام استفاده کنید، لازم است تا به سراغ ربات های حرفه ای بروید که الگوریتم آن به نحوی است که توسط اینستاگرام شناسایی نمی شود.

به حداکثر حد فالو اینستاگرام رسیده اید

نکته مهمی که باید بدانید این است که شما نمی توانید بیش از 7500 نفر را در حساب اینستاگرام خود فالو کنید. اگر چه بعید است که به این حد رسیده باشید، اما باید این مسئله را نیز در نظر داشته باشید و اگر به این حد رسیده اید، باید برخی از حساب ها را آنفالو کنید تا بتوانید افراد جدید را دنبال کنید.

حساب شما در چندین دستگاه استفاده می شود

این مسئله طبیعی است که اینستاگرام خود را بر روی بیش از یک دستگاه نصب کنید. اگر اینستاگرام تشخیص دهد که حساب شما به طور مداوم در چندین دستگاه با مکان های مختلف نصب شده است، حساب شما را مسدود می کند.

حل مشکل ثبت درخواست اینستا

اگر اکانت شما با مشکل مواجه شده است و نمی توانید در اینستاگرام درخواست بدهید، لازم است تا برای حل این مشکل به چند مسئله توجه داشته باشید. در وهله اول باید بدانید که این مسئله به صورت اتوماتیک و پس از گذشت مدت زمانی برطرف می شود. با این حال پیشنهاد ما این است که از یک شبکه اینترنتی متفاوت استفاده کنید و همچنین می توانید با دستگاه دیگری وارد حساب خود شوید و دوباره فالو کردن را امتحان کنید.

اگر پس از گذشت چند روز و با انجام تمامی این نکات، همچنان با مشکل مواجه هستید، پیشنهاد ما این است که حتما مشکل را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش دهید. درخواست پشتیبانی شما به سرعت پردازش شده و نتیجه آن نیز به شما اطلاع داده خواهد شد. اگر می خواهید در رابطه با اینستاگرام اطلاعات بیشتری به دست آورید پیشنهاد می کنیم صفحه وبلاگ ربات پک را حتما مطالعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28818
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید