امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

چرا اپلیکیشن روبیکا جایگزینی مناسب برای اپلیکشن‌های خارجی است؟


1401/07/27
کد خبر : 28092
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 14 نفر
قطعا شما هم درباره طرح صیانت شنیده‌اید و می‌دانید که با اجرایی شدن آن قطعا، تغییراتی دستخوش فضای وب و فضای مجازی خواهد شد. به احتمال زیاد این اتفاق می‌تواند کاربران ایرانی را بسیار شوکه و سردرگم کند. چیزی که بسیاری از افراد نگران آن هستند، دسترسی به وبسایت‌ها و شبکه‌‌های اجتماعی خارجی است. 

قطعا نمی‌توان اپلیکیشن‌های ایرانی و فعال این حوزه را با نمونه‌های خارجی آن یکی دانست، اما در صورتی که طرح صیانت اجرایی شود، قطعا لازم است تا یک جایگزین مناسب برای آن‌ها در نظر گرفت. در بین برنامه‌های ایرانی شما باید یک شبکه‌ی اجتماعی را انتخاب و جایگزین نرم افزارهای خارجی کنید. در حال حاضر هم تنها برنامه‌ای که آمادگی و پتانسیل یک شبکه اجتماعی را در ایران دارد، برنامه روبیکا برای آیفون و اندروید است. این برنامه امکانات و ویژگی‌های بسیاری دارد و به نوعی یک سوپر اپلیکیشن به حساب می‌آید که شما در آن هم می‌توانید به تماشای فیلم و سریال‌ها بپردازید هم در شبکه‌ی اجتماعی آن فعالیت داشته باشید.

اپلیکیشن روبیکا

استفاده از شبکه اجتماعی روبیکا

قطعا امید است که احتمال اجرایی طرح صیانت کاهش پیدا کند و تغییرات گسترده‌ی آن موجب سردرگمی کاربران ایرانی نشود. باز هم بهتر است به جای ناامیدی و استرس گرفتن درباره چنین اتفاقی به دنبال یک راه چاره باشیم. در حال حاضر هم شما به جای شبکه‌های اجتماعی خارجی می‌توانید با دانلود برنامه‌ی روبیکا برای آیفون و اندروید، فعالیت‌های خود و دیگران را در آن‌جا دنبال کنید. قطعا ممکن است با خود فکر کنید که کاربران موجود در این نرم افزار بسیار کمتر از سوشال مدیاهای خارجی هستند، اما باید این را هم در نظر داشته باشید که قطعا اگر چنین اتفاقی بیفتد کاربران زیادی به آن می‌پیوندند و در عین حال قطعا روبیکا هم سعی می‌کند بتواند خدمات خود را به بهترین نحو ارائه دهد و پاسخگوی کاربران ایرانی باشد. با وجود همه‌ی این‌ها باید این را در نظر داشته باشید که ویژگی‌ها و امکانات روبیکا برای آیفون و اندروید، بسیار مشابه با نمونه‌های خارجی آن است و شما می‌توانید تقریبا همه‌ی آن امکانات را به راحتی در کنار هم داشته باشید و فعالیت‌های خود را پیش ببرید.

امکانات و ویژگی‌های دیگر سوپر اپلیکیشن روبیکا 

البته برنامه روبیکا برای آیفون و اندروید، در ابتدا با هدف ایجاد بستری برای تماشای فیلم و سریال ایجاد شد. به این صورت که شما با نصب آن می‌توانید به صورت مستقیم تلویزیون ببینید و از تماشای فیلم، سریال و برنامه‌های موردعلاقه خود لذت ببرید. با نصب این نرم افزار شما باز هم امکانات دیگری را در اختیار خواهید داشت، قابلیت‌هایی که در کمتر اپلیکیشنی می‌توان آن را پیدا کرد. 

ویژگی‌های برنامه‌ی روبیکا:

  • خرید شارژ و بسته‌ی اینترنت 
  • تماشای فیلم و سریال و برنامه کودک
  • پرداخت قبوض
  • ایجاد و مدیریت کیف پول
  • اطلاع از اوقات شرعی
  • نیکوکاری 
  • خواندن اخبار روزانه 
  • پیام رسان 
  • مشاهده‌ی محتوای بارگذاری شده توسط کاربران دیگر
  • به اشتراک گذاری محتوا در قالب پست
  • فعالیت در شبکه اجتماعی آن 
  • لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر پست و مطالب دیگران 

نحوه‌ی دانلود روبیکا برای آیفون و اندروید

همانطور که می‌دانید اپل در این چند سال اخیر با تحریم ایران و حذف برنامه‌های ایرانی از استور خود، کاربران را دچار چالش کرده، اما جای نگرانی نیست، چراکه شما می‌توانید از اپ استورهای ایرانی آن را دریافت و نصب کنید. هم اکنون شما می‌توانید به جای App Store از آی اپس، جهت دانلود روبیکا برای آیفون استفاده کنید. البته اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید است، کافیست وارد استور بازار شوید و با جستجوی اسم اپلیکیشن، آن را پیدا و دانلود کنید. 

دانلود روبیکا برای آیفون و اندروید

البته اگر شما دوست دارید تنها از یک برنامه برای تماشای فیلم و سریال استفاده کنید، نرم افزار اختصاصی دیگری هم وجود دارد که با خواندن این مطلب می‌توانید با آن آشنا شوید. در انتها امیدواریم که تغییر و تحولاتی که ممکن است در صورت اجرایی شدن طرح صیانت برای فضای وب اتفاق بیفتد، کمترین چالش را برای کاربران ایرانی ایجاد کند و همه بتوانند به فعالیت‌های روزانه و کاری خود در فضای اینترنت ادامه دهند. 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28092
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید