امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

چراغ خطی چیست و انواع آن


1401/07/27
کد خبر : 27702
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 23 نفر

چراغ خطی چیست؟

چراغ های خطی به چه صورتی کار می کنند؟ مهمترین مزیت چراغ خطی چیست؟ قیمت پیشنهادی برای خرید این نوع از سیستم های روشنایی چقدر است؟ از کجا می توانیم مرغوب ترین چراغ خطی را خریداری کنیم؟ انواع چراغ های  نور خطی شامل کدام است؟ در ادامه در نظر داریم اطلاعات مفیدی در مورد انواع این چراغ ها در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

چراغ خطی

چراغ های خطی به عنوان سیستم های مدرن توانسته اند توجه بسیاری به دست آوردند این نوع از چراغ ها با استفاده از نور خطی کار می کنند و روشنایی زیادی را در محیط به وجود می آورند. به همین دلیل می توان از آنها در محیط های مختلف استفاده کرد. امروزه چراغ های خطی در ساختمان های مسکونی و تجاری به مقدار قابل ملاحظه کاربرد دارند. به همین دلیل شرکت های مختلفی در حوزه ی تولید این نوع از چراغ ها فعالیت دارند. از مهمترین مزیت نورپردازی خطی می توان موارد زیر را نام برد:

  • انعطاف پذیرند
  • عملکرد عالی دارند
  • زیبایی ظاهری
  • طیف گسترده ای از دمای رنگ دارند
  • مقرون به صرفه هستند

نورپردازی خطی برای محیط های باری ک یک گزینه ی ایده آل است. از آنها می توان هم در محیط های سنتی و هم در مکان های مدرن استفاده کرد. شما می توانید متناسب با دکوراسیون منزل خود این نوع از چراغ ها را سفارش دهید. در ادامه در نظر داریم به یک مرکز معتبر برای خرید انواع چراغ های خطی اشاره کرده و راهنمای خرید آنلاین را در اختیار شما قرار دهیم.  

 

کاربرد چراغ های خطی

استفاده از چراغ خطی نه تنها می تواند در مصرف انرژی مقرون به صرفه باشد بلکه به کارگیری آنها فضای مد نظر را نیز باشکوه تر خواهد ساخت. این نوع از چراغ ها طول عمر بالایی دارند. با انتخاب این نوع از چراغ ها می توانید هم از خرید چراغ های اضافی صرفه جویی کنید و هم برای مدت زمان طولانی از کارایی آنها بهره مند شوید. از مهمترین کاربد این نوع از چراغ های نور خطی می توان موارد زیر را نام برد:

  • ساختمان های مسکونی
  • ساختمان های تجاری

تنوع رنگ و طرحی آنها زیاد است به همین دلیل به راحتی متناسب با سلیقه ی خود و بودجه ای که برای این منظور در نظر گرفته اید، بهترین گزینه را سفارش دهید. حتما برای خرید چراغ خطی مراکزی را انتخاب کنید که گارانتی و تعهد لازم برای فروش کالا را در اختیار شما قرار داده اند.

انواع چراغ خطی

چراغ های خطی دارای انواع مختلفی هستند و کارایی هر یک از آنها متفاوت است. در صورتی می توانید از مزیت چراغ خطی انتخاب شده راضی باشید که متناسب با نیازهای موجود آن را خریداری کنید. این نوع از چراغ ها باید توسط افراد کاربلد در این حوزه نصب گرددند در غیر این صورت نمی توان از مزیت آنها استفاده کرد. از انواع چراغ خطی می توان موارد زیر را نام برد:

  • چراغ آویز
  • چراغ پنلی توکار

اگر چه هزینه ی خرید این نوع از چراغ ها در مقایسه با چراغ های قدیمی بیشتر است ولی ارزش آن را دارد زیرا  طول عمر آنها زیاد است  و می توان از آنها برای مدت زمان طولانی با کارایی مطلوب استفاده کرد. در ادامه در نظر داریم به طور کلی به برخی از مهمترین مزیت این نوع از چراغ های خطی بپردازیم.

چراغ آویز

چراغ های آویز قابل استفاده در مکان هایی هستند که ارتفاع سقف زیاد است. این نوع از چراغ ها در طرح های گوناگونی موجود هستند. استفاده از آنها می تواند هزینه ی برق مصرفی را کاهش دهد. ناگفته نماند نصب این نوع از چراغ ها بسیار آسان است و هزینه ی کمتری برای خرید درخواست می کند. قبل از خرید چراغ های آویز حتما ابعاد اتاق مد نظر خود را بررسی کنید. چراغ های آویز نه تنها زیبایی خاصی دارند بلکه در بسیاری از محیط ها مانند مکان های باریک با ارتفاع زیاد گزینه ی ایده آل هستند. برای اینکه بتوانید از انواع چراغ های خطی بهترین گزینه را سفارش دهید، ابتدا از خود بپرسید به چه نوع نورپردازی نیاز دارید.

چراغ پنلی توکار

چراغ پنلی توکار از دیگر انواع چراغ های خطی هستند که زیبایی خاصی دارند و می توان از آنها برای تزیین محیط نیز استفاده کرد. اگر به دنبال نورپردازی شیک هستید از مزیت چراغ های توکار یا چراغ روکار غافل نباشید. با خرید چراغ های توکار می توانید محیطی با روشنایی کافی و لوکس داشته باشید. اگر چه فرایند نصب انها نیازمند تخصص ویژه ای است ولی ارزش آن را دارد. تنوع این نوع از چراغ ها نیز زیاد است. در صورتی که اقدامات نصب به خوبی انجام شود، قادر خواهید بود از آنها برای مدت زمان طولانی استفاده کنید.

چراغ پنلی توکار

سفارش آنلاین چراغ های خطی

برای خرید انواع چراغ خطی به صورت آنلاین می توانید از خدمات نیسا لایت بهره مند شوید. نیسا لایت به عنوان بزرگترین نمایندگی فروش انواع سیستم های روشنایی مفتخر آن است که توانسته در همه ی این سال ها با ارائه ی خدمات مطلوب، رضایت شما عزیزان را به دست آورد. این فروشگاه آنلاین گزینه ی خرید اینترنتی را برای شما فعال کرده است تا بتوانید در هر جا که هستید به راحتی ثبت سفارش خود را برای خرید چراغ های خطی تکمیل کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با کارشناسان بخش فروش نیسا لایت در تماس باشید. از مهمترین مزیت انتخاب این مرکز برای خرید انواع چراغ های خطی می توان موارد زیر را نام برد:

  • گارانتی کالا
  • ارسال به موقع
  • امکان پرداخت درب محل
  • کیفیت عالی
  • قیمت مناسب
  • دریافت مشاوره ی رایگان

قیمت پیشنهادی برای خرید چراغ آویز و چراغ پنلی توکار با توجه به نوع و برند تولید کننده ی آنها متفاوت است. به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت برای خرید در نظر گرفت. جهت استعلام قیمت چراغ خطی می توانید با شماره های موجود در    https://nisalighting.com/   در تماس باشید. هرگاه هزینه ی بسیار کمتری برای فروش چراغ های خطی به شما پیشنهاد شد به کیفیت آنها مشکوک باشید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27702
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید