امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

پیش از رزرو اینترنتی هتل این 5 کار را انجام دهید!


1401/07/27
کد خبر : 28243
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 7 نفر

به همین خاطر است که اکثر مسافران پیش از سفر خود ترجیح می‌دهند که اقدام به رزرو هتل از علی بابا کنند؛ اما پیش از رزرو هتل، حتماً باید نکاتی بسیار مهم را در نظر داشته باشید. می‌پرسید چه نکاتی؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا ببینید پیش از رزرو اینترنتی هتل چه کارهایی باید انجام دهید!

از اعتبار وبسایت مطمئن شوید

اولین کاری که پیش از رزرو اینترنتی هتل باید انجام دهید، اعتبارسنجی شرکتی است که قصد رزرو هتل از آن را دارید. برای مثال مجموعه علی بابا، از جمله معروف‌ترین مجموعه‌های توریستی و اینترنتی ایران به حساب می‌آید. دفتر اصلی این مجموعه در تهران قرار دارد.
این مجموعه کنار برخی دیگر مجموعه‌های توریستی، از جمله دفاتر بسیار معتبر به حساب می‌آید. این مجموعه اعتبار کافی دارد و می‌توانید از بابت رزرو خود آسوده‌خاطر باشید. همچنین به نماد اعتماد الکترونیکی، تاریخ اعتبار اعتماد الکترونیکی، درگاه پرداخت مطمئن بانکی و از این قبیل گواهینامه‌های امنیتی دقت کنید. به این ترتیب نه نگران کلاه‌برداری و نه مشکلاتی همانند فیشینگ خواهید بود.

تصاویر اتاق‌های هتل را به‌صورت کامل ببینید

وقتی که اقدام به رزرو هتل از علی بابا یا سایت‌های مشابه کنید، تصاویر هتل به‌صورت کامل نشان داده می‌شوند. بهتر است حتماً تصویر اتاقی که می‌خواهید آن را رزرو کنید نیز به دقت ببینید. معمولاً در بخش عنوان تصاویر، نام اتاق نیز به چشم می‌خورد.
پس بهتر است گول اتاق‌های گران‌قیمتی که برای عکس اصلی انتخاب می‌کنند را نخورید! این اتاق‌ها ظاهر شیکی دارند و وقتی که بعد رزرو وارد هتل می‌شوید، ناگهان کاخ آرزوهای شما نابود خواهد شد! پس حتماً تصاویر را به دقت بررسی کنید.


  رزرو هتل از علی بابا

نظرات کاربران را به دقت بررسی کنید

سومین قدم مهم که حتماً باید انجام دهید، بررسی نظرات کاربران است. در بخش توضیحات، همیشه نظرات مثبتی را می‌بینید که خود سایت‌ها آن را تدوین کرده‌اند. نظرات واقعی را از کسانی می‌توانید متوجه شوید که واقعاً در هتل اقامت داشتند. در یک وبسایت معتبر همانند علی بابا، نظرات مثبت و منفی در کنار هم منتشر می‌شوند.
به این ترتیب می‌توانید هر کدام از نقاط ضعف و نقاط قوت را روی یک کفه ترازو قرار دهید و سپس تصمیم بگیرید. به تاریخ نظرات نیز دقت کنید. برای مثال برخی نظرات ممکن است مربوط به چندین سال پیش باشند و هتل به آن موضوع رسیدگی کرده باشد. بهتر است نظراتی را که در سال جاری منتشر شده‌اند را مشاهده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که بهتر است بعد از اقامت، شما هم نظرات واقعی خود را درباره هتل بیان کنید. به این ترتیب به مسافران دیگر کمک می‌کنید تا آن‌ها هم تصمیم‌گیری مناسبی داشته باشند. این یک مزیت عالی رزرو اینترنتی هتل محسوب می‌شود.

قیمت هتل را در سایت‌های مختلف بررسی کنید

یک هتل را می‌توانید از وبسایت‌های مختلف توریستی رزرو کنید. پس بهتر است شما برنده باشید. برای تحقیق درباره بهترین قیمت، قرار نیست که لباس بپوشید و از این آژانس به آن آژانس بروید. فقط کافیست تا با چند جستجوی ساده در گوگل، قیمت رزرو همان هتل را در سایت‌های مختلف مقایسه کنید.
البته مراقب باشید که سرتان کلاه نرود. حتماً به امکانات هتل دقت داشته باشید. برای مثال ممکن است قیمت رزرو هتل در علی بابا کمی از یک سایت دیگر بالاتر باشد؛ اما این هتل به‌صورت فول بورد به این قیمت ارائه می‌شود، در حالی که سایت‌های دیگر به‌صورت هف بورد آن را ارائه می‌دهند. پس هم قیمت‌ها را مقایسه کنید و هم مراقب باشید تا از هول حلیم، داخل دیگ نیافتید!

محل قرارگیری هتل را روی نقشه گوگل ببینید

هرچه درباره محل قرارگیری هتل بگوییم، کم گفتیم. در آخرین مرحله، حتماً باید محل قرارگیری هتل را بررسی کنید. از گوگل مپ کمک بگیرید. نقشه گوگل را باز کنید و موقعیت هتل را ببینید. معمولاً به شهری که سفر می‌کنیم، اطلاعات خاصی درباره آن نداریم. هر شهر محله مرفه‌نشین و امن و محلات غیرامن و خطرناک دارد. با کمی جستجو در اینترنت، می‌توانید درباره محله‌های خوب و مناسب آن شهر اطلاع پیدا کنید. یک روش ساده برای یافتن محله‌های عالی، بررسی موقعیت هتل‌های 5 ستاره و لوکس هستند.


  رزرو هتل از علی بابا


این هتل‌ها معمولاً همیشه در محلات عالی قرار دارند. به این ترتیب می‌توانید محله‌های مرفه‌نشین را تشخیص دهید. همچنین باید جاهای دیدنی اطراف هتل را به‌خوبی نگاه کنید. ببینید که آیا ایستگاه مترو، اتوبوس یا تاکسی در نزدیکی هتل قرار دارد یا نه؟ آیا هتل پارکینگ دارد؟ آیا پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل وجود دارد؟ آیا در محدوده طرح ترافیک واقع شده است؟ تمامی این مسائل روی کیفیت سفرتان تأثیر می‌گذارد. پس حتماً موقعیت قرارگیری هتل را بررسی نمایید.
خب دوستان، حالا می‌دانید چه برای رزرو هتل از علی بابا چه از سایت‌های دیگر، چه مراحلی را باید ابتدا پشت سر بگذارید. با پشت سر گذاشتن این مراحل، از بابت رزرو خود آسوده‌خاطر خواهید بود و سفری خوش را تجربه می‌کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28243
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید