امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

پیروزی در رقابت رتبه یک گوگل رمز موفقیت شماست


1401/07/27
کد خبر : 25926
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 23 نفر

در گذشته که فضای اینترنت به این میزان گسترش نیافته بود، همه مشاغل برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز داشتند به صورت فیزیکی مکانی را اجاره کنند و بعد از تهیه اسباب و لوازم، تجهیزات مختلف و حتی استخدام کارمند برای سمت های مختلف، کار خود را شروع می کردند و برای معرفی خودشان به دیگران از روش های قدیمی تبلیغات مثل چاپ تراکت، استفاده از جراید و مجله ها، بازاریابی تلفنی و حضوری و غیره. استفاده می کرند و بعد از این منتظر می مانند تا دفتر کار یا مغازه آنها بین مراجعه کنندگانشان جای خود را باز کند تا آنها به سود برسند.
حالا با راه پیدا کردن کسب و کارها به فضاهای آنلاین مراحل راه اندازی کارها و تبلیغات آن دچار تغییراتی شده است در اینجا ما یک سری از مشاغل را برای شما مثال می زنیم تا بهتر متوجه تغییراتی که از آن سخن می گوییم بشوید.

چند مثال از مشاغل مختلف که به صورت آنلاین فعالیت می کنند.

برای مثال یک وکیل به جای مهیا کردن یک دفتر کار می تواند با راه اندازی یک سایت دفتر کار خود را به فضای وب منتقل کند و با ارائه وکالت آنلاین به مراجعه کنندگان خود کمک کند.
 البته او باید با دریافت خدمات مشاوره سئو که در واقع به نوعی جایگزین تبلیغات قدیمی می باشد، سایت خود را طوری بهینه کند تا رتبه های بالایی در گوگل کسب کند تا افراد بیشتری سایت او را ببینند و مراجعه کنندگان بیشتری برای دریافت وکالت آنلاین به سایت او مراجعه کنند.
حتی جراحان و پزشکان و کلینیک زیبایی آنیل در رشته ها و تخصص های مختلف، برای معرفی خود باید در فضاهای اینترنت فعالیت کنند. برای مثال فردی که قصد انجام عمل رینوپلاستی دارد قطعا اولین کاری که می کند جستجو در اینترنت می باشد تا با پزشکان مختلف و کارنامه آنها آشنا شود و نمونه هایی از جراحی های رینوپلاستی او را ببیند. بنابراین پزشکی می تواند در این زمینه شناخته شود و تعداد مراجعه کنندگان خود را زیاد کند که از روش های نوین استفاده کند و با طراحی یک سایت و دریافت خدمات مشاوره سئو، سایت خود را بهینه کند.
مثال دیگری که احتمالا خیلی زیاد دیده باشید فروشگاه های آنلاین می باشد. در این زمینه روز به روز رقابت گسترش پیدا می کند و مشاغل مختلف برای فروش محصولات مختلف خود اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین می کنند.
یکی از پر رقابت ترین فروشگاه های آنلاین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی می باشد. این روزها خانم های زیادی برای خرید لوازم آرایشی مختلف مثل رژلب مغذی در میان انواع فروشگاه های آنلاین شروع به جستجو می کنند. در این میان فروشگاه آنلاینی موفق می شود که با کمک مشاوره سئو بتواند کلمه رژلب مغذی را در صفحه نتایج گوگل بالا بیاورد تا مشتری های بیشتری جذب کند.
 

جمع بندی

با توجه به مطالب بیان شده در این مقاله متوجه اهمیت آنلاین شدن کسب و کارها و بالا بردن کیفیت سئو سایت ها برای معرفی خود به دیگران شدیم. شرکت سئو اینجا متخصصان این امر را گرد هم آورده است تا با برای ارائه مشاوره سئو تا رسیدن به رتبه یک گوگل در کنار کسب و کار ها باشد.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25926
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید