امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن + (اهمیت خرید فالوور واقعی)


1401/07/27
کد خبر : 28287
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 16 نفر
خیلی از کاربران اینستاگرام بر این باور هستند که افزایش فالوور همیشه تنها با خرج کردن و دور زدن فعالیت طبیعی امکان پذیر است. اما این تصوری کاملا اشتباه می باشد. اینستاگرام فضایی را به وجود آورد تا علاوه بر فعالیتی آسان و دسترسی راحت، بتوانید فالوور های خود را هم افزایش دهید.

 این بسیار کار آسان و راحتی است. می توانید هر مخاطبی که در تلفن همراه خود شماره آن را دارید، بتوانید به صورت متقابل پیج تو را هم در اینستاگرام دنبال کنید. این کار تنها با پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن امکان پذیر است. لذا در ادامه به بررسی و آموزش آن می پردازیم.


اهمیت خرید فالوور واقعی

قبل از این که سراغ اهمیت و چگونگی پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن بروید، بهتر است تا نگاهی را بر اهمیت خرید فالوور واقعی داشته باشید. این روز ها وب سایت ها خدمات فالوور را در قالب انواع مختلفی ارائه می دهند. اما مطمئن ترین این نوع فالوور ها، فالوور واقعی است. فالوور های واقعی می توانند هدفمند خریداری شوند و به نوعی نرخ تعامل پیج را هم افزایش دهند.

خرید فالوور واقعی مای ممبر

همچنین دقت داشته باشید که فالوور های واقعی، بر روی افزایش لایک و بهینه سازی آمار پیج شما هم تاثیرگذار هستند. از طریق خریداری فالوور واقعی، می توان در ادامه به صورت زنجیره ای هم فالوور جذب کرد؛ اما توجه داشته باشید که ملیت فالوور هایی که به صورت واقعی خریداری می کنید، بسیار مهم است.

 

چگونگی همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام

بهتر است به اصل مطلب که پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن است بپردازیم. در هر شبکه اجتماعی که دسترسی ها راحت تر باشد، طبیعتا فعالیت کاربر راحت تر است. هر کدام از ما در گوشی خود احتمال دارد که شماره تعدادی مخاطب را ذخیره داشته باشیم. حال این تعداد برای برخی افراد زیاد است؛ لذا می توانند با پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن بر تعداد فالوور های واقعی خود بیفزایند. این کار بسیار ساده است؛ برای آن لازم است تا مراحل زیر را انجام دهید.

  • اولین قدمی که باید بردارید، این است که اقدام به لاگین در اکانت اصلی خود کنید.
  • در مرحله دوم به بخش پروفایل خود بروید.
  • حال بایستی تا بر روی آیکون منو در گوشه و بالای صفحه کلیک کنید.
  • بر روی آیکون چرخ دنده که همان بخش تنظیمات اینستاگرام می باشد کلیک کنید.
  • حال با گزینه های زیادی رو به رو خواهید شد؛ کافی است تا در بین گزینه های موجود، بر روی گزینه account کلیک کنید.
  • حال با تعدادی گزینه دیگر مواجه شده اید؛ در این بخش باید گزینه Contacts syncing را انتخاب کنید.
  • در این بخش اگر دقت کنید گزینه Connect Contacts غیر فعال است؛ برای همگام سازی لازم است تا آن را فعال کنید.

 

آموزش پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن

 

آموزش پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن

در بخش قبلی شما صرفا توانستید که مخاطبین گوشی را با اینستاگرام خود همگام سازی کنید؛ لذا پروسه ای را برای پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن هنوز انجام نداده اید. دقت داشته باشید که تا به این جای کار، مخاطبین صرفا با پیج شما همگام شده اند؛ اما همچنان آن ها نمی توانید ببیند. برای این کار لازم است تا دست به پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن بزنید. مراحل زیر را جهت سافتن مخاطبین مورد نظر انجام دهید.

  • اولین قدمی که باید بردارید، این است که اقدام به لاگین در اکانت اصلی خود کنید.
  • حال در بین گزینه های موجود بایستی گزینه، Discover people را انتخاب کنید.
  • در این بخش اگر همگام سازی را انجام نداده باشید، هیچ چیزی به شما نشان داده نمی شود؛ اما اگر همگام سازی را انجام داده باشید، می توانید در این صفحه با کلیک بر روی گزینه connect to contacts به مخاطبین گوشی خود متصل شوید و آن ها را پیدا کنید؛ همچنین با انتخاب گزینه connect to facebook می توانید به دنبال کنندگان فیسبوک خود نیز متصل شوید.

شما به همین راحتی توانستید که اقدام به پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن کنید؛ اما دقت داشته باشید که اگر این کار را برای اولین بار است که انجام می دهید، منوی پاپ آپی مانند یک پیغام به شما نشان داده می شود که لازم است گزینه Get started را انتخاب کنید.

اینستاگرام - پیدا کردن تلفن - مای ممبر

قطع همگام سازی مخاطبین گوشی در اینستاگرام

دانستید که پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن چگونه امکان پذیر است؛ حال امکان دارد پس از گذشت مدتی دیگر تمایل نداشته باشید که مخاطبین گوشی را در پیج خود داشته باشید و با آن ها ارتباط برقرار کنید. برای این کار باید همگام سازی را که در مراحل قبل انجام داده اید را قطع کنید. این کار بسیار ساده است؛ دقیقا به سادگی شروع همگام سازی می باشد. برای قطع همگام سازی مراحل زیر را دنبال کنید.

  • اولین قدمی که باید بردارید، این است که اقدام به لاگین در اکانت اصلی خود کنید.
  • در مرحله دوم به بخش پروفایل خود بروید.
  • حال بایستی تا بر روی آیکون منو در گوشه و بالای صفحه کلیک کنید.
  • بر روی آیکون چرخ دنده که همان بخش تنظیمات اینستاگرام می باشد کلیک کنید.
  • حال با گزینه های زیادی رو به رو خواهید شد؛ کافی است تا در بین گزینه های موجود، بر روی گزینه account کلیک کنید.
  • حال با تعدادی گزینه دیگر مواجه شده اید؛ در این بخش باید گزینه Contacts syncing را انتخاب کنید.
  • در این بخش اگر دقت کنید گزینه Connect Contacts فعال است؛ برای قطع ارتباط همگام سازی لازم است تا آن را غیر فعال کنید.

 

پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن چه مزیتی دارد؟

هر فعالیتی که در اینستاگرام انجام می دهید، باید دارای دلیل و مزیتی باشد؛ در غیر این صورت کار را بدون دلیل و بیهوده انجام داده اید. پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن به شما کمک می کند تا بتوانید ارتباطی آسان تر را داشته باشید. همچنین اینستاگرام این ویژگی را به وجود آورده تا مخاطبین بتوانند حریم شخصی بهتری را داشته باشند.

برخی از کاربران اینستاگرام تمایل دارند که تنها مخاطبین نزدیکی که دارای شماره تلفن آن ها هستند را دنبال کنند؛ از همین رو پیج خود را خصوصی می کنند و از ارتباط با هر مخاطب ناشناس دیگری نیز دور می باشند. این فعالیتی راحت تر را برای آن ها به وجود می آورد. همچنین همان طور که گفتیم، اینستاگرام با ارائه ویژگی پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن مزیت افزایش فالوور را برای کسانی که دارای مخاطبین زیادی هستند به وجود آورده است.

 

آیا مخاطب از یافتن پیج توسط شما مطلع می شود؟

 

یکی از سوالات رایج و مهمی که درباره پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن وجود دارد، این است که آیا مخاطب مورد نظر از این فعالیت آگاه می شود یا خیر؟ لازم است بدانید که اگر فرد را فالو کنید، طبیعتا او از این موضوع مطلع می شود؛ اما اگر صرفا بخواهید نام پیج مخاطب را پیدا کنید، او نیز از فعالیت شما مطلع نخواهد شد.

 

آیا مخاطبین در دیگر نسخه های اینستاگرام پیدا می شوند؟

اینستاگرام علاوه بر نسخه گوشی، دارای نسخه های مختلف دیگری هم است و برخی از افراد از آن ها استفاده می کنند؛ حال سوال این است که پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن در نسخه های دیگر نظیر وب هم امکان پذیر است؟ از آن جایی که شماره تلفن مخاطبین در گوشی شما است، لذا باید همگام سازی و پروسه پیدا کردن را هم در گوشی خود انجام دهید.

اما بعد از انجام مراحل اصلی در گوشی خود، می توانید آن ها را فالو کنید. سپس در نسخه هایی نظیر دسکتاپ و وب نیز می توانید به مخاطبین دسترسی داشته باشید.

 

آیا پیدا کردن اکانت با ایمیل هم امکان پذیر است؟

در اینستاگرام می توان علاوه بر شماره تلفن، اقدام به ثبت ایمیل هم کرد؛ حتی می توان هم شماره تلفن و هم ایمیل را در پیج اینستاگرام ثبت کرد. حال سوالی که برای مخاطبین پیش می آید، این است که آیا به مانند پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن امکان این کار، با آدرس ایمیل هم وجود دارد یا خیر؟ طبیعتا که ما دراای مخاطبانی در ایمیل خود هستیم.

اما نمی توان این کار را به صورت مراحلی که در بخش های قبلی گفتیم انجام داد. امکان بسیار زیاد وجود دارد که در آینده این امکان در اینستاگرام به وجود بیاید. لذا صرفا تنها پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن میسر است.

 

 

 

رویکرد اینستاگرام نسبت به پیدا کردن اکانت با شماره تلفن

 

اینستاگرام زمانی که به وجود آمده بودف خیلی راه تعاملی را برای یافتن مخاطبین جدید به وجود نیاورده بود. اما از آن جایی که افزایش نرخ تعامل در پیج ها هدف اصلی اینستاگرام است و لازمه این کار افزایش فالوور است، اینستاگرام رفته رفته بستر را برای کاربر راحت تر کرد. لذا اینستاگرام مشتاق این است که پیج ها همواره بر تعداد فالوور های خود با روش های مختلف اضافه کنند.

مخصوصا اگر این کار از طریق پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن انجام شود بسیار از دید اینستاگرام عالی است. حتی اینستاگرام تمایل دارد که پیج ها در حالت عمومی قرار داشته باشند تا سریع تر رشد و پیشرفت کنند.

 

آیا اکانت مقابل هم باید شماره تلفن ما را داشته باشد؟

همان طور که در بخش های قبلی دیدید، پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن بسیار کار ساده ای است. حا سوالی که برای کاربران پیش می آید، این است که برای پیدا کردن یک اکانت اینستاگرام با این روش، آن اکانت هم باید شماره ما را به صورت متقابل داشته باشد یا خیر؟ پاسخ ما در این باره خیر است و نیاز به هیچ نگرانی نیست.

در واقع هیچ نیازی نیست که هر دو طرف شماره تلفن همدیگر را داشته باشند. همچین که شما شماره آن شخص را داشته باشید، می توانید پیج او را با روش گفته شده پیدا کنید؛ البته اگر در پیج آن شخصريال شماره تماس ثبت شده باشد. سپس با فالو پیج پیدا شده، می توانید آن فرد را از پیدا شدن توسط شما آگاه کنید.

 

تاثیر پیدا کردن اکانت با شماره بر روی حریم خصوصی

یکی از مسائلی که همیشه به آن باید در اینستاگرام توجه شود، امنیت و حفظ حریم خصوصی است. هیچ نگرانی از این بابت برای پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن وجود ندارد. حتی اگر شخص مقابل شماره تمایس شما را نداشته باشد، بعد از انجام این پروسه باز هم از شماره شما آگاهه نخواهد شد. لذا اصلا نگران امنیت پیج خود در این مسیر نباشید.

 

سخن نهایی درباره پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن

سعی کنید از هر راهی برای افزایش فالوور های خود استفاده کنید. هر چند که پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن صرفا راهی برای ارتباط راحت تر است؛ اما با فالو کردن مخاطبین خود سعی کنید به تعداد فالوور های خود هم اضافه کنید. همچنین به آموزش های این کار پرداختیم. امیدواریم این مطلب آموزشی برای شما مفید بوده باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28287
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید