امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

پیامک تبلیغاتی چیست؟


1401/07/27
کد خبر : 28660
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 11 نفر

چقدر با جدیدترین شیوه‌‎های بازاریابی روز دنیا آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید پیامک تبلیغاتی چیست و چه مزایایی برای کسب‌و‌کارها دارد؟ امروزه بازاریابی پیامکی به یکی از بهترین روش‌های جذب و نگه‌داری مشتریان تبدیل شده است. طبق آمارها ۹۸‌٪ اس‌ام‌اس‌های انبوه تبلیغاتی توسط مخاطبان دیده می‌شوند؛ بنابراین ارسال پیامک‌های کوتاه تبلیغاتی از مؤثرترین روش‌ها برای بازاریابی است. با توجه به اهمیت این موضوع، در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی درباره sms marketing در اختیار شما قرار دهیم. به شما قول می‌دهیم که با مطالعه این مطلب کوتاه قادر خواهید بود کسب‌و‌کارتان را زیر‌ و رو کنید.

پیامک تبلیغاتی؛ سکوی پرتاب کسب‌و‌کارهای مختلف به‌سوی موفقیت


پیامک انبوه چیست؟ اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی، پیام‌های کوتاه انبوهی هستند که کسب‌و‌کارهای مختلف برای تبلیغات و بازاریابی به مخاطبان هدف خود ارسال می‌کنند. این پیامک‌ها که از طریق یک سامانه پیامکی پیشرفته ارسال می‌شوند، سکوی پرتابی مناسب به‌سوی موفقیت و رونق اقتصادی کسب‌و‌کارهای امروزی هستند. به‌جرأت می‌توان گفت که این‌روزها همه بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ دنیا از خدمات بازاریابی پیامکی نیز در کنار دیگر روش‌های مارکتینگ استفاده می‌کنند.


هدف اصلی از ارسال اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی، جذب مخاطبان جدید و افزایش رضایت مشتریان فعلی است. از این روش جذاب بازاریابی می‌توان برای معرفی یک برند یا محصول جدید، ایجاد کمپین‌های بازاریابی، اطلاع‌رسانی اخبار روز و رویدادهای کسب‌و‌کار، ارسال کدهای تخفیف یا موارد دیگری استفاده کرد.



چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟ مزیت‌های بازاریابی پیامکی


گفته می‌شود که امروزه بیش از ۵‌میلیارد نفر در سراسر جهان از تلفن‌‌همراه استفاده می‌کنند. گسترش استفاده از این ابزار کاربردی فرصت‌های بی‌شماری را برای کسب‌و‌کارهای مختلف فراهم کرده است. طبق آمارهای رسمی حدود ۹۸‌درصد کاربران پیامک‌های تبلیغاتی را می‌بینند. این آمار جذاب به‌خوبی اهمیت استفاده از سامانه پیامکی در کنار یک افزونه پنل کاربری که جزء افزونه های وردپرسی است این موضوع را نشان می‌دهد.  بازاریابی پیامکی در مقایسه با ایمیل‌مارکتینگ راحت‌تر بوده و مزیت‌های بیشتری دارد. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:


          *   نیاز نداشتن به اینترنت و گوشی‌های هوشمند

          *   کاربری راحت استفاده از سامانه‌های ارسال اس‌ام‌اس

          *  سرعت بالای دریافت و ارسال پیامک

          *   روشی مقرون‌به‌صرفه در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی

          *  قابلیت شخصی‌سازی پیامک‌های تبلیغاتی


حال که متوجه شدیم پیامک تبلیغاتی چیست، باید با مهم‌ترین مزیت ارسال پیامک‌های انبوه آشنا شویم. مهم‌ترین مزیت این روش تبلیغات، امکان شخصی‌سازی و ارسال هدفمند پیامک برای مخاطبان هدف هر کسب‌و‌کار است. این کار از طریق بانک شماره پیامک تبلیغاتی موجود در پنل‌ها انجام خواهد شد.

آشنایی با انواع پیامک تبلیغاتی


در یک دسته‌بندی کلی پیامک‌های تبلیغاتی به دو دسته پیام‌های متنی تبلیغاتی (commercial sms) و اس‌ام‌اس‌های شخصی‌سازی‌شده یا تعاملی (transactional sms) تقسیم می‌شوند. در ادامه بیشتر با این موارد آشنا می‌شویم.

الف) پیامک متنی تبلیغاتی؛‌ بهترین روش برای افزایش آگاهی از برند


اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی متون کوتاهی هستند که از آن‌ها برای معرفی یک محصول جدید یا افزایش آگاهی مخاطبان از یک برند استفاده می‌شود. از طریق این پیامک‌ها می‌توانید نسب به معرفی محصولات، اشتراک‌گذاری اطلاعیه‌ها، اطلاع دادن تخفیف‌ها یا موارد دیگر اقدام کنید. پیامک انبوه تبلیغاتی ابزاری مناسب برای معرفی برند به مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی است.

ب)‌ پیامک‌های تعاملی؛ ارسال پیامک‌های هدفمند و خاص


اس‌ام‌اس‌های تعاملی اطلاعات و نکاتی را درون خود دارند که مشتریان برای تکمیل خرید به آن‌ها نیاز خواهند داشت. به‌عنوان‌مثال، پیام‌های تأیید سفارش، خوش‌آمد‌گویی، اطلاع‌رسانی مرحله سفارش، یادآوری قرارهای ملاقات و حتی پیامک تبریک تولد جزئی از پیامک‌های تعاملی محسوب می‌شوند. با استفاده از این ابزار، بدون‌شک رضایت و وفاداری مشتریان افزایش خواهد یافت.

چگونه برای کسب‌و‌کار خود اس ام اس تبلیغاتی بفرستیم؟ نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی


بسیاری از کارفرماها به اشتباه تصور می‌کنند که برای دریافت پنل پیامکی باید به اداره مخابرات مراجعه کنند. اما برای تهیه یک سامانه پیشرفته پیامکی و ارسال پیامک انبوه نیازی به مراجعه به مخابرات نیست. در‌واقع تنها کاری که مدیران کسب‌و‌کارهای مختلف باید انجام دهند، تهیه یک سامانه پیامکی پیشرفته است. امروزه شرکت‌های معتبری مانند فراز اس ام اس به‌راحتی این خدمات را در اختیار بنگاه‌های اقتصادی قرار می‌دهند.

سامانه پیامکی یک نرم‌افزار تحت وب و اینترنتی است که امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند. یکی از مهم‌ترین وظایف یک پنل اس‌ام‌اس حرفه‌ای، تهیه بانک شماره موبایل برای کسب‌و‌کارهای مختلف است.



بانک شماره پیامک تبلیغاتی؛ اولین پیش‌نیاز برای ارسال پیامک انبوه


بانک پیامک تبلیغاتی چیست؟ تهیه یک بانک شماره موبایل، پیش‌نیاز ارسال اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی است. این بانک به‌صورت طبقه‌بندی‌شده در سامانه‌های پیشرفته وجود دارد. با استفاده از این بانک مدیران قادر خواهند بود اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی خود را به تفکیک استان، منطقه یا حتی جنسیت برای مخاطبان هدف خود ارسال کنند.


تبلیغات شخصی‌سازی شده موجبات ارتباط مؤثر با مشتری و افزایش رضایت و وفاداری آن‌ها را فراهم می‌کند. نکته بسیار مهم اینجاست که حتماً سامانه پیامکی مورد نظرتان را از مکانی معتبر و با‌سابقه در این حوزه خریداری کنید تا خیالتان بابت کیفیت خدمات و همچنین خدمات جانبی و پس از فروش راحت باشد.

با خرید پنل پیامکی فراز اس ام اس کسب‌و‌کارتان را زیر و رو کنید!


در این مقاله کاربردی بررسی کردیم که پیامک تبلیغاتی چیست و چه مزیت‌ها و امکاناتی را در اختیارمان قرار می‌دهد. فرقی نمی‌کند که حوزه فعالیت کسب‌و‌کارتان چیست؛ چه مدیر یک فروشگاه آنلاین باشید و چه مالک یک شرکت یا سازمان، به سامانه پیامکی نیاز خواهید داشت. فراز اس ام اس بهترین سامانه‌های پیامکی را برای کسب‌و‌کارهای مختلف کشور عرضه می‌کند.


با خرید سامانه پیامکی فراز اس ام اس، امکان دسترسی به بانک شماره موبایل مشتریان هدف خود به تفکیک استان، منطقه و جنسیت را کسب خواهید کرد. این پنل بدون نیاز به سفته به‌سرعت فعال شده و موجبات رضایت و وفاداری مشتریانتان را فراهم می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم که برای برای مشاهده سایر خدمات پنل‌های پیامکی فراز اس ام اس همین حالا وارد سایت farazsms.com شوید. همچنین برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس بگیرید تا کارشناسان خبره فراز اس‌ام‌اس شما را برای خریدی مطمئن راهنمایی کنند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28660
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید