امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

پر فروش ترین تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۰


1401/07/27
کد خبر : 28305
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 31 نفر

با توجه به شیوع بیماری حاد تنفسی و کرونا در سرتاسر جهان و درگیری تمام کشورهای جهان به این بیماری خطرناک و کشنده، نیاز اکثر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به کپسول اکسیژن بسیار افزایش یافت به طوریکه شاهد آن هستیم در سال 1399 و 1400 خرید و فروش کپسول های اکسیژن و تجهیزات تنفسی با افزایش 10 برابری روبرو شده است. به همین دلیل این وسیله لازم و ضروری در صدر بازار فروش قرار گرفته است.

چرا بیماران تنفسی از کپسول های اکسیژن استفاده می کنند؟

بیشتر بیماران مبتلا به کووید نوزده با شرایط بحرانی و سخت روبه رو شده و ریه آنها درگیر این ویروس کشنده گردیده و با پیشرفت بیماری، بیمار قادر به نفس کشیدن نمی باشد و پرسنل بیمارستان با تشخیص پزشک متخصص، دستگاه اکسیژن را به بیمار وصل می کنند تا  میزان اکسیژن مورد نیاز بیمار توسط دستگاه تامین گردد. این دستگاه در سال ۱۴۰۰ به عنوان پر فروش ترین تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۰ در راس قرار گرفت و نیاز بیمارستان ها به طرز چشمگیری افزایش یافت.
این دستگاه برای رسانیدن اکسیژن به ریه بیمار، نیاز به وسایل کمکی دیگری مانند مانومتردارند، این دستگاه  به عنوان رگلاتور و تنظیم کننده میزان اکسیژن مورد نیاز عمل کرده تا فرد بیمار برای تنفس خویش به سختی نیفتد.

انواع کپسول اکسیژن مورد استفاده جهت درمان بیماران

دستگاه های اکسیژن دارای اندازه های متفاوتی هستند که نوع بزرگ و بیمارستانی آن کامل‌تر بوده و نوع خانگی و کوچک آن مخصوص منازل تولید شده و به فروش می‌رسد و افردی که دارای آسم یا حساسیت فصلی شدید هستند، می توانند از آن استفاده کنند. هر کپسول اکسیژن دارای مانومتر مخصوصی بوده و چنانچه درجه اکسیژن کم و یا زیاد باشد، بیمار در آرامش نخواهد بود و مانومتر این کار حساس را انجام می‌دهد.

موارد استفاده از کپسول های اکسیژن

در سال ۱۴۰۰ انواع سیلندر اکسیژن و مانومتر به علت نیاز سراسر کشور به این کالای اساسی بیشترین و بهترین فروش را داشته و تمام مراکز درمانی کوچک و بزرگ برای خرید این وسیله ضروری اقدام نموده اند. در سال ۱۴۰۰ به علت ورود سویه های مختلفی ازکرونا یا کووید مانند اومیکرون و دلتا میزان مصرف این دستگاه‌ها در مراکز خصوصی هم افزایش یافته و تمامی شهرهای کوچک و بزرگ و روستاها و خانه های بهداشت هم موظف شدند تا دستگاه اکسیژن را همراه مانومترتهیه کنند تا هیچ بیماری به دردسر نیفتد که شاید این عامل یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش فروش انواع سیلندر اکسیژن و قیمت مانومتر اکسیژن برای بیماران گردید.
از دیگر عوامل قطعی و ضروری که افراد و مراکز دولتی و بیمارستانی را مجبور به تهیه کپسول اکسیژن و مانومتر در اندازه های مختلف می نمود، خطرآلودگی هوا برای بیماران قلبی و تنفسی بود. آلودگی هوا در بیماران تنفسی ایجاد تنگی نفس و سردرد نموده و حال عمومی بیمار را به وخامت می‌گذارد، چنانچه فرد در هر شرایط نیاز به اکسیژن کمکی داشته باشد و به نزدیکترین مرکز درمانی مراجعه کند و یا با فوریت‌های پزشکی تماس بگیرد، دستگاه اکسیژن به این بیمار وصل شده و تنفس راحت‌تر می‌گردد. این یکی دیگر از دلایل افزایش مصرف و قیمت کپسول اکسیژن و مانومتر می باشد.
با افزایش نیاز جامعه به انواع کپسول اکسیژن، بسیاری از مردم به صورت خودجوش و به عنوان امر انسان دوستانه اقدام به خرید دستگاه برای نیازمندان و یا مراکزی که فاقد دستگاه بودند، نمودند. این افراد خیر با هدف نجات افراد بیماری که بر اثر این اپیدمی درکنج بیمارستان بودند، دست به کار شدند. یکی از مهم ترین دلایل افزایش قیمت کپسول اکسیژن ، تقاضای زیاد و خرید در سطح بالا توسط عموم مردم بوده است.
برای مشاهده محصولات پزشکی و درمانی می توانید از سایت ابزار اکسیژن امیر به آدرس اینترنتی www.oxygenamir.com دیدن فرمایید و از تخفیفات و قیمت های مناسب آنها بهره مند شوید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28305
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید