امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

پرورش خلاقیت با گروه طراحی گرافیک کاریزما!


1401/07/27
کد خبر : 27240
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 22 نفر

اگر تا کنون گروهی را برای انجام این کار انتخاب نکرده اید احتمالا می توان گفت، گروه طراحی گرافیک کاریزما گزینه مناسبی برای شماست!

خدمات گروه طراحی گرافیک کاریزما

گروه طراحی گرافیک کاریزما آماده ارائه خدماتی از قبیل طراحی UIUX، بسته بندی محصول، طراحی هویت بصری (لوگو، تایپوگرافی و ...)، تصویر سازی، گرافیک چاپ (تراکت، کارت ویزیت، بنر و ...)، موشن گرافیک و انیمیشن سازی، گرافیک محیطی  و طراحی تبلیغات می باشد. در ادامه به تشریح این فعالیت ها خواهیم پرداخت.


طراحی گرافیک

• طراحی رابط کاربری UIUX

آیا تاکنون برای شما پیش آمده است که به دلیل پیچیده بودن کار با یک سایت یا یک اپلیکیشن از کار کردن با آن کلافه و خسته شوید و به ناچار از آن خارج شوید؟
پیش از اینکه یک وب سایت یا اپلیکیشنی طراحی شود، لازم است تا با یک متخصص طراحی UIUX مشورت کرده و طرح  کلی آن توسط متخصص مربوطه طراحی شود. به دلیل تجربه ای که این طراح در زمینه رابط کاربری UIUX دارد می توان گفت بسیاری از مشکلاتی که یک کاربر هنگام کار با سایت یا اپلیکیشن دارد را شناخته و برطرف کرده است. پس با طراحی رابط کاربری مناسب برای سایت یا اپلیکیشن خود می توانیم حس خوب کار با آن را  به کاربران خود هدیه کنیم. در نتیجه خشنودی کاربران هم قطعا میزان فروش یا ارائه خدماتمان بیشتر و بیشتر خواهد شد!
عبارت UIUX تشکیل شده از دو بخش UI (User Interface Design) طراحی رابط کاربری و UX (User Experience Design)  طراحی تجربه کاربری  است که به عبارتی می توان گفت این دو مکمل یک دیگر بوده و باعث خواهند شد تا سایت یا اپلیکیشن شما کاربر پسند تر شود.
به طور کلی به عنوان مثال هایی از UI می توان به رنگ و ظاهر منو و دکمه ها و همچنین به عنوان مثال هایی از UX به مکان قرارگیری منوها و بنر ها اشاره کرد. پس UI زیبایی سایت یا اپلیکیشن شما و UX تجربه کار راحت کاربر با سایت و اپلیکیشن شماست!

• بسته بندی محصول

برای خرید یک محصول، اولین چیزی که می تواند نظر مشتری را جلب کند، بسته بندی آن است. بسته ای زیبا در طرح و رنگ های چشم نواز می تواند بیننده را به انتخاب محصول شما ترغیب کند. این طراحی بسته بندی محصول توسط یک طراح گرافیک انجام میگیرد.

• هویت بصری (لوگو، تایپوگرافی)

هر انسانی مجموعه ای از ویژگی های ظاهری و رفتاریست که به آن هویت می گویند که به وسیله آن، فرد شناسایی می شود. محصول یا کسب و کار شما هم می تواند هویتی داشته باشد که بین مخاطبان و مشتریانش شناخته شود و رونق یابد که به آن هویت بصری می گویند.
به عنوان مثال هایی از هویت بصری می توان به لوگو، سربرگ ها، بروشورها، پاکت ها، کارت های ویزیت و ... اشاره کرد. یکی از مهم ترین موارد عنوان شده لوگو است. لوگو معرف برند و نشان دهنده شخصیت کار شماست. این لوگو می تواند تصویر، متن یا ترکیبی از این دو باشد و البته حتما دارای مفهوم بوده و ارتباطی با حیطه کاری شما داشته باشد که یک طراح گرافیک خلاق می تواند نمادی ماندگار و مشهور را برای شما خلق کند.


طراحی گرافیک

• تصویر سازی

همانطور که از اسمش  پیداست به تصویر کشیدن هر مفهومی از قبیل شعر، مقاله، تبلیغات تجاری و ... را تصویر سازی می گویند. در گذشته این تصویر سازی با استفاده از لوازمی مثل مداد و سایر ابزار های ترسیم انجام می شد اما امروزه با روش های دیجیتالی  و با نرم افزار های مختلف این کار صورت می گیرد. یک طراح گرافیک قادر است تا با شناخت نیاز شما تصویر گری خود را آغاز کند.

• گرافیک چاپ

اغلب اوقات نیازمند ارائه طرح های گرافیکی به طور ملموس هستیم که برای این منظور طرح روی انواع کاغذ چاپ می شود. تراکت را می توان یکی از معروف ترین کار های گرافیک چاپ دانست. برای دیدن نمونه های متنوع از انواع خدمات گرافیک چاپ ارائه شده توسط گروه طراحی کاریزما می توانید به وب سایت گروه طراحی گرافیک کاریزما مراجعه کنید.

• موشن گرافیک و انیمیشن سازی

موشن به معنای حرکت است و موشن گرافیک، گرافیکیست که متحرک و پویا باشد. یکی از جذاب ترین روش های ارائه مطالب به مخاطب با تاثیر بیشتر استفاده از موشن گرافیک است. موشن گرافیک می تواند از چند ثانیه تا چند دقیقه باشد. توجه داشته باشید که هر چه کیفیت کار موشن گرافیک بالاتر باشد، جذابیت بیشتری برای بیننده خواهد داشت.
انیمیشن سازی هم می تواند گزینه مناسبی برای جلب توجه بیننده باشد. البته شرط آن ادامه دار بودن و سریالی بودن آن است. انیمیشن ساز باید بتواند برای هر قسمت طراحی شده موضوع جدیدی را انتخاب کرده و در هر قسمت نکات مورد نظر را به کاربر ارائه دهد.

• گرافیک محیطی

گرافیک محیطی استفاده از رنگ ها و ایده های هنرمندانه در هر محیطی اعم از محیط های کاری، محیط های آموزشی، فروشگاه ها و ... بوده که باعث زیبا شدن آن محیط و ارتباط بهتر و ایجاد هویت بصری می گردد. توصیه می کنیم برای لذت بردن از محیط اطرافتان از یک طراح گرافیک برای فضای دلخواهتان کمک بگیرید. مجموعه طراحی گرافیک کاریزما با داشتن طراحان گرافیک خلاق و با سابقه احتمالا می تواند گزینه خوبی برای این انتخاب باشد.

• طراحی تبلیغات

تبلیغات امری اجتناب ناپذیر در هر کسب و کار است. پس از اینکه کسب و کار خود را راه اندازی کردید نیاز دارید تا آن را به مخاطبان خود معرفی کنید و البته برای برند سازی و پیشرفت در تبلیغات خود نیاز به تداوم این تبلیغات خواهید داشت. تبلیغ شما باید توجه مخاطب را به خود جلب کند و این مهم به کمک گرافیک تسهیل خواهد شد. هر گاه چشم مشتری مجذوب یک ویدیو یا تصویر تبلیغاتی شود به جزئیات آن توجه خواهد کرد.


 طراحی گرافیک


گروه طراحی گرافیک کاریزما با سابقه انجام طرح های مختلف آماده همکاری با کسب و کار های کوچک و بزرگ بوده تا بتواند با مشاوره صحیح توسط کارشناسان این حوزه به پیشرفت و توسعه این کسب و کار ها کمک کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27240
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید