امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

پرفروش ترین بازی های دیجیتال PS5 + راهنمای خرید گیفت کارت


1401/07/27
کد خبر : 26475
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 22 نفر
مدت زیادی از رونمایی کنسول PS5 توسط شرکت سونی نمی‌گذرد، اما این کنسول بازی در همین مدت کوتاه توانسته همه را مجذوب خود کند! قدرت پردازش گرافیکی کنسول پلی استیشن ۵ با ۱۰.۲۸ ترافلاپس، بالاترین قدرت پردازشی است که تا به امروز برای یک پلی استیشن طراحی شده، در واقع PS5 در مقایسه با PS4 حدود 5.5 برابر قدرتمند تر، و از نظر گرافیکی و سرعت بازی بهتر است. PS5 در دو مدل اصلی و دیجیتال راهی بازار شده است. تنها تفاوت این دو مدل در این است که برای استفاده از نسخه دیجیتال به خرید گیفت کارت نیاز دارید. با توجه به محبوبیت پلی استیشن 5 در میان کاربران ایرانی، در این مطلب قصد داریم مجموعه ای از بهترین بازی های PS5 در سال 2021 را به شما معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

 

معرفی بهترین و پرهیجان ترین بازی های پلی استیشن 5

تاکنون انتشار عناوین زیادی برای بازی های PS5 تایید شده، و تعداد بازی هایی که به صورت اختصاصی برای پلتفرم PS5 منتشر خواهد شد، قابل توجه است، از این رو قصد داریم بهترین و پرهیجان ترین بازی های پلی استیشن 5 را که براساس رده بندی متاکریتیک، جزو رتبه های برتر معرفی شده اند، تحلیل و بررسی کنیم؛ جالب است بدانید نسخه دیجیتال همه این بازی ها فقط از طریق خرید گیفت کارت پلی استیشن قابل اجراست، و نسخه فیزیکی آنها هنوز رونمایی نشده است!

 

1- بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

این بازی قسمت ششم از سری Black Ops و قسمت هفتم از سری Call of Duty است. داستان بازی اکشن، ماجرایی و تک نفره است. تجربه بازی به لطف ویژگی های جذاب دوال سنس حس جذاب تری پیدا کرده و به معنی واقعی کلمه می توانید معنای یک شوتر نسل نهمی را با این بازی حس کنید. نقطه قوت Call of Duty: Black Ops Cold War بخش داستانی آن است، که خلاقیت و نوآوری در جریان مراحلش بخوبی دیده می‌شود، بخش مولتی پلیر بازی هم بد نیست، و بعید نیست با آپدیت های محتوایی جذابی که اکتیویژن وعده انتشارشان را داده، این بخش نیز قوی تر شود.

 

2- بازی Cyberpunk 2077

بدون شک سایبرپانک ۲۰۷۷، یکی از مهم ترین بازی های چند سال اخیر محسوب می شود. شروع بازی واقعا عالی است؛ آنقدر عالی که بگوییم بله سایبرپانک ۲۰۷۷ دقیقا همان اثری است که انتظارش را داشتیم! بازی آنقدر آزادی‌ عمل و قدرت اختیار به شما می دهد، تا بتوانید داستان را به شکلی که دوست دارید، رقم بزنید و از طرفِ خودش نیز، آنقدر کارش را در ابعاد مختلف روایت داستان خوب و درجه یک انجام می‌دهد، تا فارغ از هر انتخابی که داشتید، بتوانید واقعا از روایت بازی لذت ببرید.

 

3- بازی Sack boy: A Big Adventure

Sack boy: A Big Adventure یک پلتفرمینگ رنگارنگ و هوشمند ایت، که لحظاتی سرگرم کننده خلق می کند. بازی آرام آغاز می‌شود، اما ناگهان دیوانه وار می‌شود، و ترکیب دلچسبی از موسیقی، هنر و چالش را ارائه می‌ کند، که برای گروه مخاطب خودش خارق العاده است. اگر به دنبال یک بازی خانوادگی خوب برای پلی‌استیشن ۵ هستید، نباید این بازی را از دست بدهید.

 

4- بازی Destruction All-stars

این بازی از بزرگترین آثار استودیو Lucid Games، و یک اثر رقابتی چند نفره است. اگر به نبرد با ماشین ها علاقه دارید، این بازی که منحصرا برای پلی استیشن 5 طراحی شده، می تواند حسابی شما را هیجان زده کند. گیم پلی Destruction All-stars اتومبیل رانی پر جنب و جوش و اکشن، با هدف آسیب رساندن و خراب کردن اتومبیل سایر رقبا و جان سالم به در بردن از یک مسابقه هیجان انگیز است.

 

5- بازی Horizon Forbidden West

هاریزون فوربیدن وست، یک بازی اکشن، هیجان انگیز و ماورایی است که توسط شرکت بازی سازی Guitar Games طراحی شده است. این بازی از لحاظ گرافیکی یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 5 است. گیم پلی بازی، جهانی باز و سراسر سواحل و کوه است، و بازی با یک ماجراجویی هیجان انگیز بر می گردد، تا جنگجوی آینده شاهد دایناسورهای رباتیک در آینده آمریکا باشد.

 

6- بازی Spider-Man: Miles Morales

مرد عنکبوتی مایلز مورالس یک بازی اکشن و پرماجرا است، که به صورت اختصاصی برای PS5 عرضه شده است. گره خوردن دو زندگی شخصی و ابرقهرمانی اسپایدرمن به یکدیگر، یکی از مهمترین عناصر داستا‌ن های این ابرقهرمان است و به خوبی در بازی جدید اینسامنیاک گیمز پیاده می‌شود. این بازی شاید دنباله بازی مرد عنکبوتی باشد، ولی از بازی قبلی توسعه یافته تر و شبیه بازی Uncharted: Lost Legacy است.

 

7- بازی Watch Dogs: Legion

این بازی توسط کمپانی Ubisoft Toronto ساخته شده، و به گیمر این امکان را می دهد که از طریق جمعیت لندن، جوخه خود را بسازد. تبدیل شدن شهروندان لندن به قهرمانان بازی، نه تنها گیم‌پلی و داستان بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، و از هر دو جهت توجیه می‌شود؛ بلکه مفهوم NPC (کاراکتر غیر قابل بازی) را هم دست خوش تغییر می کند. تناسب رعایت شده میان حجم نقشه، تعداد و تنوع موقعیت ها، به ایجاد روندی سرگرم کننده  و مفرح، در بازی منجر شده است.

 

خرید گیفت کارت پلی استیشن برای کاربران ایرانی

مدتی است که هم زمان با تحریم های اقتصادی ایران، دسترسی کاربران ایرانی به نسخه آنلاین بازی ها محدود شده، و فقط از طریق خرید گیفیت کارت امکان پذیر است، حتی در مورد ورژن موبایلی بازی ها هم، جز با خرید گیفیت کارت گوگل پلی امکان استفاد از بازی ها وجود ندارد. در واقع اگر کنسول PS5 در اختیار دارید، و می خواهید بازی های مختلف و جدید را به صورت قانونی خریداری کنید، یا باید بازی ها را به صورت فیزیکی خریداری کنید، یا نسخه دیجیتالی آن ها را تهیه کنید. خرید نسخه دیجیتال بازی ها با توجه به محدودیت های پرداخت اینترنتی، فقط از طریق شارژ اکانت PS5 با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن ممکن است. مجموعه های متعددی برای ارائه خدمات گیفت کارت وجود دارند، اما ما افراگیفت را برای تهیه گیفت کارت معتبر و مطمئن به شما معرفی می کنیم. تمامی گیفت کارت های این مجموعه از استورها و نمایندگی های طرف قرارداد امریکا خریداری شده و کد ها کاملا قانونی و معتبر می باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26475
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید