امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

پرایس اکشن یک استراتژی پولساز و کم ریسک در بازار فارکس


1401/07/27
کد خبر : 28656
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 15 نفر

مثل سایر بازارهای مالی، تحلیل در این بازار هم بر اساس تکنیکال یا فاندامنتال یا ترکیب هر دو انجام می­گیرد. اما افراد حرفه ای در این بازار به دنبال بهترین و ساده ­ترین نوع معاملات هستند که پیش­بینی روند بازار بر اساس حرکت قیمتی (پرایس اکشن) هست.



تیم زدبورس



این سبک از معاملات بیشتر میل به سادگی در انجام تحلیل بر روی نمودار دارد و با توجه به عناصر موجود در خود و بازدهی بالایی که دارد افراد زیادی را به خود جذب کرده و به نوعی می­توان گفت این سبک تحلیل به جذاب­ترین نوع تحلیل در بین معامله­ گران بازار فارکس تبدیل شده است.

پرایس اکشن چیست؟


پرایس اکشن (Price Action) تغییرات و حرکات قیمت در بازارهای مالی و پیش‌بینی کندل‌های بعدی جهت گرفتن بهترین تصمیم و سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی است. تحلیل بازارهای مالی به روش پرایس اکشن به تریدرها امکان انجام معاملات بر اساس حرکات واقعی قیمت را می‌دهد.

در این شیوه از معامله گری، تریدر برمبنای داده‌های قیمتی که از نمودار استنباط می­کنند و الگوی کندل‌ها ، اقدام به معامله می‌کند . در این روش بر خلاف سایر سبک های معاملاتی توجه به اخبار فاندامنتال و استفاده از اندیکاتورهایی با داده‌های ورودی قیمت و حجم معاملات نیاز نیست.

معاملات به سبک پرایس اکشن چگونه انجام می­شود؟


برای انجام معاملات به سبک پرایس اکشن ابتدا لازم است تا تریدر با مفاهیم ابتدایی مثل شناخت کندل­ها ، نمودار کندلی و الگوهای کندلی آشنا شود. تسلط به این موارد گام اول در رابطه با معامله­گری به این سبک می­باشد چرا که پرایس اکشن را به نوعی می­توان "شناخت زبان کندل­ها " معنا کرد. در مرحله بعدی نوبت به شناخت درست روندها و رسم آنها می­رسد. با یادگیری درست و اصولی دو موردی که ذکر شد ، ابتدایی­ترین و به نوعی اصلی­ترین امر در رابطه با آموزش فارکس به سبک پرایس اکشن انجام شده است. نکته مهم این است که شما به آزمون و خطا بپردازید و هرچه بیشتر به کسب تجربه در این زمینه بپردازید چرا که تجربه کردن در این زمینه یک اصل مهمی است که به نوعی یک پل به سمت موفقیت شماست.

در آخر هم نوبت به روانشناسی معامله­ گری می­رسد که خود یکی از اصلی­ترین موارد در رابطه با انجام معاملات به سبک پرایس اکشن است. نکته مهم در مورد روانشناسی معامله­گری داشتن مدیریت ریسک و سرمایه است که تریدر باید ریسک انجام شده در هر معامله را به درستی مدیریت کند . همچنین کنترل احساسات هم باید به درستی رعایت شود تا معامله گر پرایس اکشن بالاترین درصد موفقیت را داشته باشد.

با یادگیری کامل مواردی که دربالا ذکر شد یک معامله گر می­تواند به راحتی به وسیله پرایس اکشن به کسب سود از بازار برسد اما باید توجه داشت که ترید کردن به همین سادگی نیست و همانطور که ذکر شد تجربه کردن و آزمون و خطا در کنار آموزش، شما را به موفقیت می­رساند.

آموزش تحلیل فارکس به سبک پرایس اکشن


برای آموزش فارکس به سبک پرایس اکشن منابع زیادی وجود دارند اما انتخاب یک منبع خوب کار دشواری است. افراد زیادی هستند که با انتخاب منابع اشتباه و صرف هزینه های گزاف امید داشتند تا این سبک از معاملات را یاد بگیرند اما با آموزش­های بی پایه و اساس و غیر اصولی نه تنها به موفقیتی در این بازار نرسیدند بلکه با متحمل شدن ضررهای بزرگ از این بازار کنار رفتند .

اما اگر شما هم به دنبال یک منبع خوب بریا آموزش اصولی معاملات به سبک پرایس اکشن هستید ، دوره سوپر وی آی پی زدبورس یکی از بهترین منابع در رابطه با آموزش فارکس به سبک پرایس اکشن هست که کلیت آن هم براساس تجربه یک تیم کاربلد در زمینه بازار فارکس است . با مشاهده این دوره شما در کمترین زمان و به بهترین شکل تحلیل در بازار فارکس را فرا گرفته و به یک حرفه­ای در بازار تبدیل می­شوید.

سیگنال­های طلایی فارکس به سبک پرایس اکشن


همچنین مجموعه زدبورس یکی از بهترین مراجع در زمینه ارائه سیگنال فارکس به سبک پرایس اکشن می باشد. سیگنال هایی با برایند های عالی که توسط یک تیم باتجربه و کاربلد در زمینه فارکس ارائه می شوند . با تهیه اشتراک سیگنال زدبورس ، شما می توانید به راحتی در زمینه فارکس فعالیت کنید و به سکب سود مستمر بپردازید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28656
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید