امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

پت سزار کندی تولید کننده بهترین غذای سگ


1401/07/27
کد خبر : 28136
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 12 نفر

 به همین منظور این افراد دائما به دنبال پیدا کردن غذای مناسب ، با کیفیت و البته با قیمت به صرفه برای سگ های خود هستند . در ادامه قصد داریم تا به معرفی فروشگاه پت سزار و مزایای تهیه غذا از این فروشگاه بپردازیم.

لیست انواع غذای سگ هاسکی

انواع متنوعی از غذای سگ هاسکی به صورت آماده وجود دارند که با توجه به معیار های مختلفی مانند خشک یا کنسروی بودن و مواد تشکیل دهنده یا گونه ها و نژاد های متفاوت سگ های هاسکی طبقه بندی می شوند.

ما در این جا یک نمونه لیست محصولات غذای سگ را ارائه دادیم.

– غذای سگ هاسکی بالغ
– غذای توله سگ هاسکی
– غذای سگ هاسکی شیرده
– غذای سگ هاسکی نژاد سیبری
– غذای سگ هاسکی نژاد مینیاتوری

غذای مناسب سگ هاسکی خشک

غذای خشک برای همه سگ ها از محبوب ترین و به صرفه ترین انواع غذای سگ است.
غذای خشک هاسکی هم از این قاعده مستثنی نیست، غذای خشک سگ هاسکی بسته به سن و جنسیت سگ و باردار یا شیرده بودن حیوان ترکیبات متفاوتی دارد.
در تهیه غذا یک هاسکی متناسب با انواع رژیم های غذایی این سگ مواد اولیه متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد و طعم دهنده های متفاوتی برای انواع سلایق به این غذاها اضافه می شوند.


بهترین غذای سگ

همه چیز درباره غذای سگ هاسکی

یک سگ هاسکی به جز مواد غذایی پر از پروتئین و چربی، باید رژیم غذایی مختص خودش را حفظ کند که این رژیم غذایی باید شامل مواد غذایی با کیفیت همچون گوشت، سبزیجات و میوه باشد.
البته در حالت ایده آل، شما باید به دنبال غذای مخصوص سگ هاسکی خود باشید که مشخصات زیر را داشته باشد:
– دارای دو یا سه پروتئین گوشت: گوشت مرغ، گوشت گاو، گوشت ماهی و گوشت بره. توجه داشته باشید که این‌ مورد باید در چندین وعده اول مواد غذایی سگ گنجانده شود.
– رژیم دارای چربی: چربی مرغ، روغن کانولا و دانه کتان که همه این موارد منابع سالم چربی ها هستند.
– رژیم دارای امگا ۳: این نوع ماده به سلامت پوست هاسکی و پوشش خارجی سگ هاسکی کمک می کند.
– رژیم دارای انواع کربوهیدرات: غذای مناسب سگ هاسکی  برای ثابت نگه داشتن قند خون هاسکی ها، باید دارای مقدار کمی کربوهیدرات باشد و نیز شامل یک شکل جایگزین و یا کمی قند خون از کربوهیدرات ها مثل سیب زمینی شیرین باشد.
– رژیم دارای غذاهای کم کالری: سگ های هاسکی تمایل به صرف نظر کردن از وعده های غذایی را دارند؛ بنابراین اگر می توانید، سگ ها را با غذاهای سگ هاسکی با کالری متراکم و غنی از مواد مغذی تغذیه کنید، در این صورت اطمینان پیدا می کنید که سگتان مواد غذایی مورد نیاز بدن خود را به خوبی دریافت می کند.
– رژیم دارای کلسیم بیشتر به نسبت فسفر: توجه داشته باشید که غذا های توله سگ هاسکی باید نسبت کلسیم به فسفر آن در حدود نصف کلسیم به یک فسفر در حالت کلی باشد.
نکته حائز اهمیت اینجا است که کمبود کلسیم و یا کلسیم بیش از حد در رژیم غذایی سگ هاسکی شما می تواند منجر به مشکلات جدی ارتوپدی برا آن مانند چرخش استخوان دردناک شود

محبوب ترین غذای سگ هاسکی

غذا برای سگ هاسکی که بتوان آن را مورد علاقه تمام سگ‌ های هاسکی این نژاد در نظر گرفت و پیشنهاد کرد، وجود ندارد؛ زیرا سگ‌ های هاسکی نیز سلایق متفاوت غذایی دارند و هر کدام از آن ها به نوعی از غذا ها علاقه بیشتری نشان می ‌دهند؛
اما لازم به ذکر است که به صورت کلی سگ های هاسکی‌ به شدت از رژیم‌ های غذایی تکراری بیزار اند و حتی اگر در رژیم غذای سگ هاسکی، دو نوع غذا های خانگی و غذا های خشک یا تجاری در کنار هم وجود داشته باشد،
برای آن‌ها خیلی بهتر است؛ اما به شما توصیه می‌ شود که غذای خانگی و غذای خشک را هم زمان در یک وعده به سگ هاسکی ندهید، بلکه غذا ها را در طول روز و در طی دو وعده تقسیم بندی کرده و به آن ‌ها بدهید.

غذای مناسب سگ هاسکی دو ماهه

بهتر است توله سگ هاسکی تا قبل سه ماه نزد مادرش بماند و از شیر مادر تغذیه کند اما اگر مادر هاسکی به هر دلیل نمی تواند نیازهای غذایی توله را برطرف کند تا دو ماهگی از شیرخشک مخصوص توله سگ برای تغذیه هاسکی نوزاد استفاده کنید.
بعد از دو ماهگی می توانید از غذای مخصوص توله هاسکی هم برای تغذیه این حیوان استفاده کنید. به طور کلی توله‌سگ‌ های هاسکی تا قبل از یک سالگی به حداقل ۲۲٪ پروتئین و ۸٪ چربی در کنار مواد غذایی دیگر در رژیم خود نیاز دارند.
بنابراین بهترین غذا برای توله هاسکی دو ماهه غذایی است که میزان پروتیین، چربی، کربوهیدرات و ویتامین های لازم برای بدن او را فراهم کند.
دقت کنید تا قبل سه ماهگی باید حداقل روزی سه وعده هاسکی را تغذیه کنید

غذای مناسب سگ خانگی

به عنوان یک دوستدار حیوانات شاید برایتان جای سوال باشد که بدانید غذای سگ خانگی چگونه درست می شود.
برای افرادی که حیوانات خانگی مثل سگ نگهداری می کنند تهیه ی غذای خانگی برای سگ یا گربه هایشان از اهمیت زیادی برخوردار است.

برای مثال باید تولیدکنندگان سگ خانگی را بشناسند و با طرز تهیه غذای سگ خانگی آشنا شوند.
یا بدانند بهترین برند غذا برای سگ خانگی کدام است. در این مقاله در رابطه با تمامی این موارد و جزئیاتی از این دست پرداخته می شود. با ما همراه باشید.
غذای سگ خانگی، با توجه به نوع نژاد، سبک زندگی و فعالیت های روزانه ی سگ می تواند متفاوت باشد.
برای مثال غذای سگ شیتزو با با غذای سگ ژرمن شپرد کاملا متفاوت خواهد بود!


بهترین غذای سگ

 تولید کنندگان غذا برای سگ خانگی

از آنجایی که امروزه حمایت از حیوانات و نگهداری حیوانات خانگی خیلی باب شده، تولید غذای حیوانات خانگی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
به طوری که کارخانه های تولید کننده ی غذاهای سگ خانگی، انواع و اقسام محصولات غذایی را برای حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه به بازار عرضه می کنند.
ایالات متحده ی آمریکا با توجه به آمار بالایی که در رابطه با حیوانات خانگی دارد جزء بزرگترین تولیدکنندگان غذای سگ خانگی به حساب می آید.
جالب است بدانید که امروزه بیش از ۳۰۰۰ نوع غذای حیوانات خانگی مانند غذای های خشک سگ و گربه، کنسرو شده و نیمه مرطوب به بازار عرضه می شود!

طرز تهیه غذای برای سگ در خانه چگونه است؟

براي اين کار ابتدا بايد در يک تابه بزرگ ۳ ليوان آب بريزيد. بعد از آن با اضافه کردن برنج قهوه اي و روغن زيتون، قابلمه را گرم کرده و آن را روي شعله ملايم قرار دهيد.
بوقلمون پخته، هويج، کدو سبز، هويج، اسفناج و نخود را با يکديگر مخلوط کرده و به تركيبات روغن زيتون و برنج قهوه اي اضافه كنيد.
پس از چند دقيقه غذاي سگ خانگي شما آماده خواهد بود. قبل از غذا دادن به سگ توجه داشته باشيد که غذاي سگ به خوبي خنک شده باشد.

نحوه مصرف غذای سگ خانگی

برای آنکه به سگ خانگی خود غذا دهید می توانید از غذاهای سگ آماده استفاده کنید که معمولا در فروشگاه ها موجود هستند.
اما توجه داشته باشید که این غذا ها عموما خشک هستند و سگ ها تا وقتی که توله اند تمایلی به خوردن غذاهای خشک ندارند.
به همین دلیل می توانید غذای سگ را به کمی آب مخلوط کرده سپس به سگ بخورانید.
پس از آنکه سن توله سگ و سگ ها بیشتر شد می توانید مقدار آب غذای او را کمتر کرده و کم کم او را به خوردن غذاهای خشک عادت دهید!


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28136
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید