امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

پت سزار کندی ارائه دهنده کلیه محصولات و خدمات نگهداری حیوانات خانگی


1401/07/27
کد خبر : 28352
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 11 نفر

گربه ها یکی از حیوانات خانگی بسیار بازیگوش ، جذاب ،بانمک هستند و نیاز به مراقب های ویژه چه از نظر تغذیه ایی و چه از نظر ظاهری و جسمانی هستند.فروشگاه پت سزار کندی در این مسیر تمام امکانات و نیاز های حیوان خانگی شما را بر طرف خواهد کرد .

عوامل موثر بر قیمت غذای گربه

طبیعی است که غذاهای آماده و به اصطلاح تجارتی که به منظور تغذیه گربه ها و نیز سایر حیوانات خانگی تولید و عرضه شده اند از جنبه کیفیت، ترکیبات و به طبع آن قیمت های گوناگونی هم برخوردار هستند. در ادامه برخی از فاکتور های مهم در تعیین نهایی قیمت غذای گربه را شرح داده ایم.

– نوع غذای گربه

غذای آماده یا تجاری برای انواع گربه معمولا در نوع مرطوب، نیمه مرطوب و خشک تولید و عرضه می شوند.

قاعدتا غذای خشک گربه به نسبت دیگر انواع غذا های گربه اعم از غذای کنسروی و یا خانگی از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار است.

زیرا غذای خشک گربه معمولا تمام گروه های غذایی مورد نیاز بدن گربه اعم از پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین، امگا، چربی و… را شامل می شود.


 خرید غذای گربه


البته توجه داشته باشید که غذا های کنسروی گربه ها هم مواد تغذیه ای ضروری برای گربه ها را دارند اما به خاطر برخی از مزیت های غذای خشک گربه نسبت به غذای کنسروی آن مانند ماندگاری بیشتر و نیز قیمت کمتر طبیعتا غذاهای خشک گربه بیشتر مورد استقبال صاحبان گربه قرار می گیرند.

– سن و نژاد گربه ها

نژاد های مختلف گربه ها در سنین متفاوت نیاز های تغذیه ای متفاوتی هم دارند. بر همین اساس غذای مناسب گربه ها برای نژاد ها و گونه های مختلف آن ها و هم چنین گربه های بالغ و توله گربه ها و حتی گربه های نر و ماده با یکدیگر تفاوت بسیار دارند.

لازم به ذکر است زمانی که قصد دارید غذای مورد نیاز برای گربه تان تهیه کنید نژاد کوچک یا نژاد بزرگ بودن گربه و نیز توله یا بالغ بودن آن در تعیین نیاز های تغذیه ای گربه و به طبع قیمت غذای گربه بسیار تاثیر گذار است.

بر همین اساس می توان گفت که به طور کلی قیمت غذای گربه برای انواع نژاد های گربه ها متفاوت است.

– کیفیت غذای گربه

کیفیت غذای گربه یکی دیگر از فاکتور های مهم و ضروری در تعیین قیمت غذای گربه است.
قیمت غذای گربه خارجی
غذای گربه خارجی هم جزء کالا های وارداتی است که نسبت به غذای گربه ایرانی از قیمت بالاتری برخوردار است. به این دلیل که هزینه هایی مانند هزینه مربوط به واردات، گمرک و… هم به آن اضافه می شوند.

از نظر کیفیت غذای گربه، غذای گربه خارجی ممکن است بیشتر با نژاد های مختلف گربه های خارجی سازگار باشد اما غذای گربه ساخت ایران هم می تواند نیاز های تغذیه ای گربه شما را بر طرف کند.

البته به شرطی که از شرکت تولید کننده غذای گربه معتبری خریداری کنید. لازم به ذکر است که بسیاری از شرکت های تولید کننده غذای گربه ایرانی توانسته ‌اند با استفاده از فرمولاسیون تغذیه ای معتبر غذای گربه با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید کنند.

قیمت غذای گربه خانگی

تهیه غذای مناسب برای گربه نیاز به داشتن تخصص و اطلاعات کافی در این زمینه دارد و باید با توجه به شرایط کلی گربه مانند سن، نژاد و… تهیه شود.

طبیعتاً افراد تصور می کنند که دادن غذای خانگی به گربه هزینه نگهداری این حیوان را کاهش می دهد.

اما باید توجه داشته باشید که گربه ها نمی توانند مانند انسان ها همه انواع غذا های خانگی را بخورند و باید از خوراندن برخی از مواد غذایی به گربه ها خودداری کنید تا گربه تان دچار مشکلات روده و.. نشود.

به همین دلیل هر اندازه که کیفیت غذای گربه از لحاظ دارا بودن مواد مغذی با ارزش تر و حتی داشتن مکمل های غذایی و دارویی بیشتر باشد، مسلما قیمت غذای گربه هم بالاتر خواهد بود.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که غذا هایی که حاوی گوشت و دیگر مواد گران قیمت تری هستند، قیمت بالاتری نسبت به دیگر غذاهای گربه دارند.


 خرید غذای گربه

خرید غذای گربه خارجی

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که خرید غذای گربه چقدر می تواند آسان و راحت باشد.

به طوری که با چندین ماده ی غذای در دسترس خود، به راحتی می توانید غذای گربه ی خود را تامین کنید.

همچنین اگر بدانید که چکونه خرید غذای گربه خارجی خود را انجام دهید دیگر خیالتان از بابت غذای گربه خود تامین خواهد بود.

چرا که در این باره خوب تحقیق کرده اید و اطلاعات مناسبی در رابطه با نحوه ی درست کردن غذای گربه و طرز تهیه ی آن بدست آورده اید!

در اینجا به چند مورد از غذاهای گربه خارجی که می توانید آن ها را از پت شاپ ها و فروشگاه های غذای حیوانات خانگی تامین کنید اشاره می شود:
غذای خشک گربه ی رویال کنین
غذای خشک گربه ی بابین
غذای خشک بچه گربه بابین با طعم تخم مرغ
غذای خشک بچه گربه رفلکس
غذای خشک گربه مادر و نوزاد رفلکس پلاس
غذای خشک میکس جوسرا و فیدار
البته توجه داشته باشید که هر کدام از این مارک ها که ذکر شده، انواع و مدل های خاص خودرا دارند.

همچنین در بسته های مختلفی طبقه بندی می شوند. در وزن بسته های ۲ کیلوگرمی، ۳ کیلوگرمی، ۵ کیلوگرمی و بسته های این چنینی به بازار عرضه خواهد شد!

بهترین مارک غذای گربه

شاید پاسخ به این سوال که دقیقا بهترین مارک خرید غذای گربه چه نوع مدل و مارکی است کمی سخت به نظر برسد.

چرا که مارک خرید غذای گربه به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال یکی از این عوامل نوع غذایی است که بچه گربه یا گربه شما به خوردن آن تمایل نشان می دهد.

مواد تشکیل دهنده ی هر کدام از غذاهای گربه ای که می خرید کاملا با یکدیگر متفاوت هستند.

برای مثال برخی از این غذا ها به صورت کنسروی به بازار عرضه می شوند.

برخی غذاهای خشک هستند و همچنین غذاهای تر نیز جزء مواردی هستند که برای غذای گربه به کار می روند.

از طرفی انتخاب اینکه بخواهید کدام مارک را انتخاب کنید به سلیقه خودتان بستگی دارد.

با توجه به نوع غذای گربه، مواد تشکیل دهنده ی آن، وزن هر بسته و قیمتی که دارد خودتان می توانید بهترین مارک خرید غذای گربه را انتخاب کنید!



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28352
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید