امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

ویژگی های یک دوربین مدار بسته عالی


1401/07/27
کد خبر : 26536
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 16 نفر

ویژگی های دوربین مدار بسته

در مدل های مختلف دوربین مدار بسته و انبوهی آن ها اینکه کدام یک دارای ویژگی ها و مزیت هایی است که سبب می گردد به آن بهترین دوربین مداربسته گفته شود، ممکن نیست
به همین جهت می بایست گفت برای این که بتوان به یک دوربین مداربسته لقب بهترین را داد می بایست برخی ویژگی های خاصی را داشته باشد.
اولین موردی که بسیاری از افراد نیز به آن آگاه هستند این است که بهترین دوربین مداربسته می بایست از یک برند معتبر و جهانی که دارای تاییدیه های مختلف و همچنین اسم و آوازه ی بلند بالایی است، باشد.
امروزه برند های مختلفی در زمینه ی ساخت و تولید دوربین های مدار بسته ی بسیار با کیفیت فعالیت دارند و افراد می توانند از این برند ها نسبت به خرید دوربین مدار بسته ی مورد نظر خود استفاده نمایند.

مورد بعدی که می بایست در انتخاب بهترین دوربین مدار بسته به آن توجه شود انتخاب اندازه ی لنز است که موضوع بسیار مهمی می باشد. برای این که بیش تر متوجه این موضوع شوید می بایست آن را با یک مثال توضیح دهیم. برای مثال در صورتی که شما می خواهید هدف دوربین های مدار بسته یک انسان در چهار متری دوربین مدار بسته باشد استفاده از یک لنز 4 میلی متری می تواند به خوبی به نیاز های شما پاسخ دهد.
نوع فناوری که برای ساخت دوربین مداربسته به کار رفته است نیز بسیار مهم است. در صورتی که می خواهید از دوربین های نسل اولی استفاده کنید به احتمال بسیار بالا فناوری آن از نوع آنالوگ خواهد بود که در کشورمان دارای محبوبیت های بسیار زیادی می باشد و همچنین این نوع دوربین ها دارای قیمت بسیار ارزانی نیز هستند. فناوری های به روز تری هم در ساخت دوربین های مدار بسته به کار رفته است که HD و IP نام دارند که نسبت به مدل های آنالوگ به روز تر هستند.

پکیج دوربین مداربسته چیست؟

در صورتی که بخواهید تمامی وسیله هایی که مربوط به دوربین مدار بسته می باشد را به صورت یک جا و تمام و کمال در اختیار داشته باشد می توانید از پکیج دوربین مداربسته استفاده نمایید. پکیج دوربین مداربسته دارای تعدادی دوربین مدار بسته می باشد که معمولا حداقل آن 2 عدد می باشد، همچنین در کنار دوربین های مدار بسته دستگاه DVR نیز در داخل این پکیج ها موجود است.
استفاده از پکیج های دوربین مدار بسته به دلیل این که صرفه ی اقتصادی دارد میان افراد دارای محبوبیت بیش تری می باشد. گفتنی هستیم که در داخل برخی از این پکیج ها مانیتور نیز موجود می باشد و در برخی ها مانیتور وجود ندارد. افراد بسته به نیاز خود می توانند پکیج مد نظر با خواسته هایشان را انتخاب و نسبت به خریداری آن اقدام کنند.
مورد بسیار مهمی که وجود دارد این است که برای خرید این پکیج ها بهتر است به فروشگاه ها و نمایندگی ها معتبر مراجعه کنید تا علاوه بر دریافت جنس اورجینال، هزینه های کاملا معقول و مناسبی را برای خرید این پکیج ها ارائه کنید.

انواع دوربین مداربسته

دوربین های مدار بسته امروزه در مدل های مختلف در بازار موجود است و افراد می توانند نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند. دوربین های مدار بسته را در کل به چند نوع مختلف تقسیم بندی می کنند.
 پارامتر اول تقسیم بندی دوربین های مدار بسته نوع بدنه ای است که در ساختار انواع دوربین مدار بسته به کار رفته است و برای بسیاری از افراد این مورد بسیار حائز اهمیت می باشد.
پارامتر دومی هم که در تقسیم بندی انواع دوربین مدار بسته وجود دارد کیفیت تصویری است که این دوربین ها برای کاربران و مصرف کننده های خود ارائه می کنند.
پارامتر سوم هم مدل ساخت آن بر اساس تکنولوژی به کار رفته می باشد و پارامتر چهارم هم در تقسیم بندی انواع دوربین مدار بسته، لنز دوربین به کار رفته برای آن ها می باشد که مورد بسیار مهمی می باشد.
 برای مثال می توانیم بگوییم که دوربینی که ساختار بدنه ی آن بسیار منحصر به فرد می باشد و یکی از بهترین ها در این مورد می باشد دوربین بولت نام دارد که جز بهترین دوربین های مدار بسته در دنیای امروز می باشد. شکل و ساختار دوربین مدار بسته ی  با کیفیت فوق مانند یک گلوله می باشد و می تواند به راحتی از دید عموم افراد در خفا باشد.
همه ی مواردی که برای تقسیم بندی دوربین های مدار بسته ذکر گردید برای افراد مختلف اهمیت کم و زیادی را دارا می باشد و بسته به نیاز افراد دوربین هایی با ویژگی های مورد نیاز ارائه می گردد تا بتوانند برای خود استفاده های بسیار بهینه ای داشته باشد.

انواع دوربین مدار بسته کوچک

دوربین های مدار بسته ی کوچک کاربرد های بسیار زیادی در مکان های مختلف از جمله پارکینگ ها اداره ها و همچنین فروشگاه ها را دارا می باشند و افراد معمولا از انواع دوربین مدار بسته کوچک برای مکان های مختلف استفاده می کنند.
دوربین های مدار بسته ی کوچک اکثرا دارای کیفیت بسیار مناسب و همچنین قابلیت چرخش در اندازه ی بسیار شگفت انگیز را دارا می باشند.
یکی از انواع دوربین مدار بسته کوچک موجود در بازار دوربین اسپید دام می باشد که نام دیگر آن دوربین چرخشی است. این نوع از دوربین ها می توانند به حالت افقی 360 درجه چرخش را داشته باشند و در حالت عمودی 180 درجه چرخش داشته باشند.
دوربین اسپید دام از بدنه ی فلزی تشکیل شده است و می توانند با بزرگنمایی و همچنین ارائه ی تصاویر با کیفیت بسیار بالا کاربران را شیفته ی خود کنند

از جمله انواع دوربین مدار بسته ای که بسیار با کیفیت می باشد و دارای اندازه ی کوچکی است دوربینی با نام چشم ماهی می باشد. دوربین چشم ماهی قابلیت چرخش با اندازه ی زاویه 180 درجه تا 360 درجه را برای کاربران خود فراهم می کند. لنز این مدل از دوربین های مدار بسته ثابت می باشد و برای استفاده ی بهینه از آن باید آن را در ارتفاع 3 متری از سطح زمین نصب کنید.
از جمله دیگر انواع دوربین مدار بسته ای که دارای اندازه ی کوچکی است دوربین بولت می باشد. دوربین مدار بسته ی بولت همان طور که ذکر گردید دارای شکل و شمایل گلوله مانند و کوچکی است و می تواند برای افراد بسیار کاربردی باشد چرا که دارای بدنه ی فلزی بوده و می تواند در مکان هایی با شرایط جوی غیر مساعد نیز کارایی داشته باشد.

انواع رزولوشن دوربین مدار بسته

از جمله ویژگی هایی که سبب می گردد تا انواع دوربین مدار بسته از یک دیگر تفکیک شوند کیفیت تصاویر ارائه شده توسط آن ها و یا رزولوشن تصویر آن ها می باشد. افراد معمولا در هنگام خرید دوربین مدار بسته از جمله ویژگی هایی که برای خرید مد نظرشان قرار می دهندکیفیت تصویر و یا رزولوشن تصویر دوربین مدار بسته می باشد و اهمیت زیادی برای این مورد قائل هستند.
دوربین های مدار بسته امروز در بازار با رزولوشن های یک مگاپیکسلی، دو مگاپیکسلی، سه مگاپیکسلی، چهار مگاپیکسلی، پنج مگاپیکسلی و همچنین هشت مگاپیکسلی موجود می باشند و با توجه به نیاز های افراد به فروش می رسند.
توصیه ای که داریم این است که برای خرید انواع دوربین مدار بسته بهتر است به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر در سراسر کشور مراجعه کنید و جنس با کیفیت و اصل را با قیمت کاملا مناسب دریافت کنید و بدون نگرانی خاصی نسبت به نصب و استفاده از انواع دوربین مدار بسته خود اقدام کنید
کیفیت دوربین های مدار بسته با توجه به نیاز افراد در مدل های مختلف موجود می باشد و افراد می توانند با توجه به نیاز و تصمیمی که گرفته اند نسبت به انتخاب  انواع رزولوشن دوربین مدار بسته ی خود با ویژگی های مد نظر خود اقدام کرده و از مزیت های خارق العاده ی این دوربین بهره مند شوید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26536
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید