امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

همه چیز درباره فیلم ونوم 2


1401/07/27
کد خبر : 26783
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 21 نفر

پس از پیمودن تاخیرهایی که اساسا در حال حاضر برای همه فیلم های پرفروش در نظر گرفته شده است، فیلم Venom: Let There Be Carnage زودتر از آنچه پیش بینی می شد به نمایش درمی آید.

درباره فیلم ونوم 2 و بازی تام هاردی

تام هاردی نقش ادی براک را بازی می کند، یک خبرنگار که یک بیگانه فضایی که مانند انگل را کشف می کند که به بدن او حمله ور می شود. براک باید یاد بگیرد که با آن کنار آید تا خودش را نجات دهد و در نهایت تبدیل به ونوم می شود.
در اولین فیلم، ادی بروک، روزنامه نگار تحقیقی را دیدیم که پس از تبدیل شدن به میزبان بیگانه ای که گونه های آن قصد حمله به زمین را دارد، ابرقدرت هایی را به دست آورد.
اندی سرکیس، کارگردان فیلم، در مورد فیلم گفت که براک و ونوم در واقع در مرحله زوج عجیب و غریب رابطه خود قرار دارند. او گفت: در این فیلم آن ها از زمان آخرین داستان یک سال و نیم با هم هستند و در حال فهمیدن این هستند که چگونه با یکدیگر باشند و بتوانند در کنار هم دوام بیاورند. سرکیس توضیح داد که رابطه بین این دو بسیار تیره خواهد بود، زیرا بروک واقعا در تلاش است و قادر به تمرکز کرد نیست و ونوم احساس می کند به دام افتاده است، زیرا نمی تواند بدن ادی را ترک کند مگر اینکه او اجازه بدهد.


 
Venom: Let There Be Carnage شخصیت شرور پر سر و صدای جدیدی به نام Shriek را نشان می دهد و در حالی که خط داستانی او فاش نشده است، اگر خط اصلی فیلم همانند کمیک های آن باشد، ما شاهد او و معشوق اش به نام Cletus Kasady را خواهیم بود که مشغول یک قتل عام هستند.

تام هاردی بار دیگر به ایفای نقش ادی بروک، روزنامه نگار همراه با ونوم بیگانه باز می گردد. احتمالا هاردی را به عنوان آلفی سولومونز در Peaky Blinders، جیمز کزیا دلانی در تابو ، جان فیتزجرالد در The Revenant، مکس روکاتانسکی در Mad Max : Fury Road و Bane در نقش The Dark Knight Rises می شناسید. همچنین میشل ویلیامز (که در فیلم معروف Blue Valentine،   به ایفای نقش پرداخته است) در نقش همسر سابق بروک باز می گردد.
جمع بندی بقیه بازیگران به شرح زیر است:
•    وودی هارلسون (بازی در سریال معروف کارآگاه واقعی) در نقش قاتل کلتوس کسادی
•    نائومی هریس (بازی در فیلم  سومین روز، اسپکتر) در نقش شریک
•    استفان گراهام (شناخته شده در نقش  مرا نجات دهید) در نقش کارآگاه مالیگان
•    رید اسکات (ایفای نقش در چرا زنان می کشند، ویپ) در نقش دکتر دان لوئیس

سرکیس در مورد شریک، به IGN گفته است : او یک روح آسیب دیده است و در دوران کودکی خود رنج برده است، اما یک آسیب پذیری واقعی در مورد او وجود دارد و او درد زیادی دارد و سال ها در انزوا زندگی کرده است.

حقایقی درباره شخصیت ونوم

در دهه 80، سردبیر مارول، نامه ای از طرف یکی از طرفداران دریافت می کند که در آن مطرح شده بود تا شخصیت مرد عنکبوتی، یک لباس جدید بر تن کند. او این پیشنهاد را داده بود که مرد عنکبوتی در یکی از قسمت ها لباس جدیدی را به تن کند اما در انتهای داستان، دوباره لباس خود را به تن کند. سردبیر مارول نیز از این ایده خوشش آمد و مبلغ 220 دلار را به این فرد پرداخت کرد. در یکی از داستان های مرد عنکبوتی بالاخره این ایده را عملی کردند و به آن یک لباس سیاه رنگ دادند. اما در ادامه مشخص شد که این یک موجود زنده است و در ادامه با پیوند خوردن با شخصی به نام ادی براک به شخصیت ونوم تبدیل شد.

رده سنی فیلم

هیئت طبقه بندی فیلم بریتانیاBBFC)) به دنباله فیلم Venom امتیاز 12A اعطا کرده است، به این معنی که برای کودکان زیر 12 سال مناسب نیست. هیچ کس زیر 12 سال نمی تواند فیلم 12A را در سینما ببیند مگر اینکه توسط فرد بزرگسال همراه شود. این رده سنی پایین تر از فیلم اصلی Venom است که با 15 سال سن رتبه بندی شده است.
تهیه کننده آوی آراد به Collider گفته است: وقتی صدای Carnage را می شنوید، تنها چیزی که می توانید به آن فکر کنید درجه سنی R است.

زمان انتشار فیلم ونوم 2

این خبر خوبی برای طرفداران ونوم است زیرا تاریخ اکران فیلم به جلو پیش رفته است. این فیلم در ابتدا با تاخیر روبرو شد. در ابتدا قرار بود در 2 اکتبر سال 2020 اکران شود و سپس به 25 ژوئن 2021 و دوباره به 15 اکتبر منتقل شد.
با این حال، اخیرا تایید شده است که Venom: Let There Be Carnage در 1 اکتبر در ایالات متحده عرضه می شود.
متاسفانه این اطلاعیه فقط برای مخاطبان آمریکایی اعمال می شود و در مورد انگلستان، به نظر می رسد که در 15 اکتبر پخش می شود.

پس از پخش و اکران فیلم ونوم 2، به راحتی می توانید آن را از طریق سایت نایس مووی در کیفیت های مختلف با لینک های مستقیم دانلود کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26783
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید