امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟ نکات طلایی تبلیغ


1401/07/27
کد خبر : 28744
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 13 نفر
هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟ معیار تعیین قیمت تبلیغات در اینستاگرام چیست؟ آیا انجام تبلیغات در اینستاگرام ارزشی برابر با هزینه آن دارد؟ اینستاگرام کم هزینه ترین بستر برای انجام تبلیغات به شمار می رود. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در پیج خود به انجام تبلیغات اینستاگرامی بپردازید یا پیج خود را تبلیغ کنید، بدون شک این دسته از سوالات به ذهنتان خطور خواهد کرد.

اگر می خواهید با تمامی نکات مورد نیاز برای انجام تبلیغ و هزینه های آن آشنا شده و بازدهی خوبی را از تبلیغات اینستاگرامی کسب کنید، این مجموعه در این مقاله هر آنچه را که لازم است به طور رایگان در اختیارتان قرار خواهد داد.

نگاهی کلی به تبلیغات در اینستاگرم

انجام هرگونه تبلیغ در اینستاگرام به طور حتم هزینه کمتری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد، اما این موضوع دلیل بر آن نیست که بدون بررسی پارامترهای موجود برای انجام تبلیغات، به این کار بپردازید. پیش از آن که به انجام تبلیغ پیج کاری خود بپردازید، باید در نظر داشته باشید که عدم کیفیت بالای محتوا یا بنر تبلیغاتی، میزان تعامل و رغبت مخاطبان هدف را برای دنبال کردن پیجتان به طور چشمگیر کاهش خواهد داد. از این رو باید برای تبلیغ از محتواهایی باکیفیت و مورد نیاز مخاطبان خود استفاده کنید.


چه عواملی در تعیین میزان هزینه تبلغیات در اینستاگرام موثر هستند؟

در این بخش از مطلب مجموعه شویراد به بررسی عواملی می پردازد که در تعیین میزان هزینه تبلیغ در بستر اینستاگرام دخالت دارند. در نخستین نگاه به نظر می رسد که تعرفه های تبلیغاتی در اینستاگرام به صورت سلیقه ای انجام می شود، اما تعیین میزان هزینه های تبلیغاتی به فاکتورهای ذکر شده در زیر وابسته است:

  • تعداد دنبال کنندگان اینفلوئنسر مدنظر
  • حوزه فعالیتی اینفوئنسر مدنظر
  • متمایز بودن و به کارگیری خلاقیت در تولید محتوای پیج اینفلوئنسر
  • نحوه انتشار تبلیغ از نظر پست، استوری یا سایر موارد مشابه
  • نوع کسب و کار و حوزه فعالیتی پیج خودتان
  • زمان، مناسبت ها و روند تبلیغاتی
  • کیفیت محتواهای تولید و منتشر شده در پیج اینفلوئنسر
  • نوع بنر تولید شده برای تبلیغ در اینستاگرام ( آیا محتوای تبلیغاتی توسط اینفلوئنسر تولید شده است یا خود تبلیغ دهنده )
  • تعداد تبلیغات انجام شده توسط اینفلوئنسر در یک روز
  • میزان نرخ تعاملی اینفلوئنسرهای مدنظر

بررسی روش های محاسبه میزان هزینه تبلیغات در اینستاگرام

اگر خواهید به انجام تبلیغ کسب و کار و ارائه خدمات خود در بستر اینستاگرام بپردازید، باید برای بررسی میزان هزینه های لازم برای انجام آن از بین لیست اینفلوئنسرهای مدنظر و پیشنهادات پیش رو موارد ذکر شده در ادامه را مورد بررسی قرار دهید. احتمال دارد قیمت ساختارهای تبلیغاتی در پیج های مختلف، متفاوت بوده و باعث سردرگمی شما شوند. از این رو می توانید برای پیشگیری از این مورد به ادامه این بخش توجه کنید.

در پیج های پیشنهادی برای تبلیغ، به دنبال نقاط اشتراک در ساختار آنها  باشید.

این مورد به این معناست که شما برای آن که بتوانید مناسب ترین اینفلوئنسر را با مناسب ترین هزینه برای تبلیغ انتخاب کنید، باید ساختارهای مشابه موارد پیشنهادی را اعم از نوع و نرخ تک استوری، رشته استوری، پست وسایر موارد را مورد بررسی قرار دهید. این کار باعث می شود تا باکیفیت ترین اینفلوئنسر را متناسب با هزینه های معقول انتخاب کنید.

پکیج های پیشنهاد شده توسط اینفلوئنسر ها را بررسی کنید.

در برخی موارد احتمال دارد آن دسته از پکیج هایی که تبلیغاتی اینفلوئنسرها پیشنهاد می کنند، بازدهی بالاتر و بهتری برای پیج کاری شما داشته باشند. از این رو بهتر است پیش از تصمیم گیری تمامی موارد را مورد بررسی قرار دهید.

تبلیغات نحوه انجام آن را بررسی کنید.

در این مورد می توانید آن دسته از تبلیغاتی را که مشابه تبلیغ شماست و اینفلوئنسر مدنظرتان آن را در پیج خود تبلیغ کرده است، مورد بررسی قرار دهید. همچنین می توانید نسبت هزینه ای را که باید در قبال انجام تبلیغ بپردازید را با شاخص های به کار رفته در آن سنجیده و تصمیم خود را نهایی کنید.

از متخصصانی که در این حوزه فعالیت دارند، کمک بگیرید.

برخی از پلتفرم ها، اطلاعاتی جامع و کامل را در رابطه با انواع تبلیغات و هزینه تبلیغات در اینستاگرام مورد بررسی قرار داده و اطلاعاتی جدید را در اختیار مخاطبان قرار می دهند. از این رو می توانید با بهره گیری از اطلاعات درج شده در پلتفرم های مختلف به پاسخ سوال هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟ دست پیدا کنید.

مهم ترین موارد پیش از انجام تبلیغات در اینستاگرام

تمامی اینفلوئنسرها و کمپین های تبلیغاتی طبق یک برنامه ریزی اصولی و دقیق عمل می کنند. اگر می خواهید با روند کار آن ها آشنا شوید و تبلیغی موفق داشته باشید، به ادامه این بخش توجه کرده و سوالات ذکر شده را مورد بررسی قرار دهید.

چه کسانی مخاطبان هدف شما هستند؟

شناخت مخاطب یکی از اصلی ترین و مهم ترین اهداف در انجام تبلیغات به شمار می رود. چرا که بررسی و آشنایی با علایق، سلایق، نیازها، شیوه انتخاب و دغدغه های مخاطبان هدف می تواند به شما کمک کند تا جذب و خدمات دهی بهتری داشته باشید.

شناخت مخاطب هدف این امکان را به شما می دهد که بدانید در کدام رسانه اجتماعی می توانید بیشترین جذب مخاطب را داشته باشید.

کدام مورد از تبلیغات برای پیج شما مفید خواهد بود؟

هزینه تبلیغات در اینستاگرام بنا بر سه نوع پیج های پر بازدید، اینفلوئنسرها و سلبریتی ها متفاوت است. از این رو پیش از آن که به انجام تبلیغات بپردازید، بررسی کنید که کدام نوع پیج برای تبلیغ شما مناسب خواهد بود.


هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

در این بخش به میزان هزینه تبلیغات در اینستاگرام پرداخته شده است. می توانید برای آگاهی بیشتر نسبت به هزینه تبلیغ پیج خود برای افزایش فروش محصول یا ارائه خدمات از نرخ های ذکر شده در ادامه استفاده کنید.

  • سرگرمی، طنز و ویدیو

اگر محصولات یا خدماتی که در پیج اینستاگرامی خود ارائه می کنید در حوزه سرگرمی، طنز و ویدیو است، باید به اینفلوئنسرهایی مراجعه کنید که در این حوزه فعالیت می کنند. هزینه تبلیغات این نوع از محتواها حدود 100 هزارتومان به بالا خواهد بود.

  • اطلاعات عمومی

اگر در پیج خود به ارائه اطلاعات عمومی می پردازید و می خواهید مخاطبان زیادی را جذب کنید، می توانید با پرداخت هزینه ای حدود 50 هزار تومان تا 7 میلیون تومان به اینفلوئنسرهای فعال در این حوزه، پیج خود را تبلیغ کرده و مخاطبان هدف خود را جذب کنید.

  • تکنولوژی

ارائه محصولات و خدمات در حوزه تکنولوژی از آن دسته مواردی است که کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. از این رو می توانید با پرداخت هزینه تبلغات در اینستاگرام بالغ بر 200 هزار تومان تا 60 میلیون تومان به تبلیغ پیج خود بپردازید.

  • خبر و ورزش

هزنیه تبلیغات پیج های محصولات یا اطلاعات ورزشی توسط اینفلوئنسرهای پر مخاطب و فعال در این حوزه هزینه ای حدود 50 هزار تومان تا 5 میلیون تومان را در بر می گیرد.

  • سفر وگردشگری

شما می توانید پیج و کسب و کار خود را با پرداخت هزینه ای حدود 100 هزار تومان تا 30 میلیون تومان در بستر اینستاگرام تبلیغ کنید.

  • بازی

اگر به ارائه خدمات بازی و سرگرمی می پردازید، باید برای انجام تبلیغات پیج خود هزینه ای بالغ بر 200 هزارتومان تا 100 میلیون تومان به اینفلوئنسرهای مطرح بپردازید.

غذا و آشپزی

غذا و آشپزی نیز از پرطرفدارترین حوزه های فعالیتی در اینستاگرام هستند که می توانید با هزینه ای حدود 30 هزارتومان تا 20 میلیون تومان پیج خود را تبلیغ کرده و به تعداد فالوورهای خود بیفزایید.

  • کسب و کار و بازاریابی

اگر می خواهید نتیجه بهتری از تبلیغات را داشته باشید، می توانید پیج خود را توسط ایفلوئنسرهای فعال در حوزه کسب و کار و بازاریابی با پرداخت هزینه ای حدود 100 هزارتومان به بالا تبلیغ کنید.

  • زیبایی و آرایشی

اگر در حوزه زیبایی و آرایشی فعالیت دارید، می توانید پیج خود با پرداخت هزینه ای حدود 200 هزار تومان به بالا در پیج های مطرح و پرمخاطب تبلیغ کنید.

کلام آخر

در این محتوا به بررسی سوال هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است و چه فاکتورهایی برای تعیین میزان هزینه تبلیغ پیج در اینستاگرام وجود دارند، پرداخته شد. همچنین در این باره توصیه میکنیم مقاله https://shoyrad.com/advertisements-on-instagram را نیز مطالعه کنید. اگر این محتوا را کامل مطالعه کرده باشید، به طور حتم با میزان هزینه تبلیغات در اینستاگرام آشنا شده اید. از این رو می توانید به راحتی با بررسی پارامترهای موجود برای تبلیغ، بهترین اینفلوئنسر را با مناسب ترین هزینه برای انجام تبلیغات انتخاب کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28744
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید