امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

هر کجا و هر زمان با سفیر، زبان را آنلاین بیاموزید


1401/07/27
کد خبر : 26014
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 19 نفر
در روز‎‌های کرونایی که توصیه تمامی پزشکان به قرنطینه و در خانه ماندن است بهتر است این موقعیت را به نفع خود رقم بزنید و با استفاده‌ی آموزش زبان انگلیسی آنلاین بر دایره معلومات خود بیافزایید.

آموزشگاه زبان سفیر

اگرچه داشتن هدف‎‌هایی از قبیل مسافرت به خارج، دریافت ویزای کشور دیگر و یا مهاجرت تحصیلی و شغلی و... در سرعت یادگیری زبان بسیار تاثیرگذار است ولی یادگیری زبان دیگر آنقدر اهمیت دارد که بدون در نظر گرفتن چنین اهدافی باز هم به آموزش زبان انگلیسی آنلاین تاکید می‌شود. در واقع آموزش زبان‌‎های دیگر به دلیل تاثیری که بر حافظه و رشد مغز دارند سبب عملکر سریع‌تر مغز می‌شوند و در زمان پیری روند آلزایمر را کند می‌کنند. اما این تنها نکته مثبت یادگیری زبان نیست بلکه با تسلط یافتن به زبان انگلیسی می‌توانید برای خود فرصت شغلی ایجاد کرده و از این مهارت خود کسب درآمد کنید. همانطور که می‌دانید در فرم استخدام بسیاری از شرکت‎‌ها گزینه مبنی بر داشتن یا نداشتن تسلط بر زبان انگلیسی درج می‌شود که در صورت وجود چنین تسلطی می‌توان شانس استخدام خود را در شرکت‎‌های مربوطه افزایش داده و از میزان حقوق بالاتری برای مهارت خود برخوردار شوید. گاهی اوقات نیاز است تا مطلبی از مقاله‎‌ای اصل و معتبر با زبان بین‎‌المللی برداشته شود. در این زمان تنها مهارت زبان انگلیسی است که کمک می‌کند تا در زمانی بسیار کوتاه به مطلب مورد نیاز دسترسی پیدا کنید. یادگیری زبان انگلیسی علاوه بر تمام تاثیرات و مزایایی که ذکر کردیم، در جهت ایجاد یک سرگرمی نیز تاثیرگذار هستند. همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌ها تماشای فیلم و سریال است و از آنجایی که فیلم‎‌های هالیوود از برترین فیلم‎‌ها محسوب می‌شوند برای تماشای آن‎‌ها به زبان اصلی‎‌شان و درک کامل فیلم نیاز است تا با این زبان آشنایی کامل را داشته باشید. البته خود فیلم‎‌ها نیز در روند آموزش زبان انگلیسی بسیار تاثیرگذار هستند. نکته‎‌ای که وجود دارد در خصوص تاثیر مستقیم یادگیری زبان بر افزایش سطح اعتماد به نفس است یعنی داشتن مهارت زبان به داشتن حس بسیار مثبت نسبت به خود و توانایی‌‎هایمان کمک می‌کند. با وجود اینکه در سال‎‌های اخیر شاهد روند افزایش تقاضا در یادگیری زبان بودیم ولی باز هم تعداد بسیار کمی از افراد هستند که بر زبان انگلیسی تسلط کافی دارند. این موضوع ممکن است به دلیل عدم توانایی خود فرد یا آموزش از طریق روش غیراصولی و نادرست باشد. با فرصتی که از طریق آموزش زبان انگلیسی آنلاین از بهترین مراکز، فراهم شده بهتر است به جای صرف هزینه و وقت  در کلاس‎‌ها، از طریق مراکز معتبر آموزش ببینید.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین

روش‎‌های تاثیرگذار در یادگیری زبانهای خارجی

خوب است بدانید میزان تمرکز، تلاش و وقتی که برای یادگیری یک زبان جدید می‌گذارید تاثیر بسیار زیادی در روند یادگیری و سرعت آن دارد. بنابراین به هیچ عنوان توقع نداشته باشید که در فرصت محدود با تلاش اندک به نتیجه دلخواه برسید. اگرچه افراد مستعد در این زمینه می‌توانند سریع‌تر از سایر افراد به تسلط کافی برسند ولی باز هم نیاز به تلاش و تمرین در یادگیری آن است.

  • تقویت مهارت شنیداری، یکی از عواملی که باعث می‌شود تا ما بتوانیم در هنگام کودکی صحبت کردن را بیاموزیم مهارت شنیداری است. برای تقویت و تاثیر هر چه بیشتر یادگیری زبان بهتر است مهارت شنیداری خود را تقویت نمایید. تقویت مهارت شنیداری یا همان لیسنینگ از روش‌‎های مختلفی چون گوش دادن به موسیقی زبان انگلیسی و یا دیدن فیلم‌‎‌های زبان دیگر و گوش دادن به کتاب‌‎های صوتی زبان انگلیسی و... تقویت می‌شود.توانایی مهارت نوشتاری، مهارت رایتینگ یکی از مهارت‎‌هایی است که در هنگام آموزش زبان دیگر می‌بایست به آن توجه شود. در واقع با کمک این مهارت علاوه بر آشنایی با طریقه نوشتن کتاب یا نامه می‌توانید از شکل صحیح املای کلمات و اصول جمله‌بندی آن آشنا شوید. برای افزایش مهارت نوشتاری سعی کنید تمرین روزانه را فراموش نکرده و هر روز حداقل چند خط جمله‌‎های دلخواه خود را به زبان انگلیسی بنویسید. در صورتی که متوجه شدید از لحاظ گرامری نوشته‎‌ها دارای مشکل هستند حتما با مدرس یا افراد مسلط مشورت کنید تا شیوه صحیح آن را بیاموزید. خواندن و مطالعه دیگر رایتینگ‎‌ها در افزایش تسلط شما تاثیرگذار است. پس با دقت و وسواس گرامرها و شیوه نوشتن رایتینگ‎‌ها را بررسی کنید تا بتوانید همانند آن جملات درستی به کار ببرید.


  • مهارت صحبت کردن، یکی از پرطرفدارترین بخش‎‌ها در آموزش زبان انگلیسی آنلاین مهارت اسپکینگ است. در واقع خیلی از افراد تنها به دلیل افزایش مهارت در صحبت کردن به سراغ یادگیری زبان انگلیسی می‌روند. اما تقویت تمامی مهارت‎‌ها در کنار هم نتیجه می‌دهد و می‌بایست با توجه به ضعف و توانایی‎‌هایتان برای هر بخش یک برنامه‌ریزی جداگانه داشته باشید. نکته بسیار مهمی که در زمینه اسپیکینگ وجود دارد میزان اعتماد به نفس شما است. در واقع هر چه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید راحت‎‌تر صحبت می‌کنید و از اشتباهتان هنگام مکالمه زبان انگلیسی خجالت نمی‌کشید. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که از چه طریقی می‌توان این مهارت را افزایش داد. حرف زدن با خود خصوصا جلوی آینه، ضبط صدای خود و گوش دادن به آن و فهمیدن اشکالات آن، تعریف یک خاطره یا موضوع مورد علاقه، تماشای فیلم‎‌هایی با زبان اصل و... کمک می‌کنند تا میزان اشتباهتان در هنگام صحبت کردن به صورت قابل توجهی کاهش یابد و در نتیجه اعتماد به نفس بیشتری در هنگام مکالمه زبان انگلیسی  پیدا می‌کنید.

 آموزش آنلاین زبان فرانسه

موسیقی‎‌های زیبا، فیلم‎‌ها و داستان‌‎های بسیار محبوب می‌تواند از جمله دلایل علاقمندی به زبان فرانسه باشد اما خوب است بدانید با تسلط به زبان فرانسوی در 29 کشور می‌توانید به راحتی صحبت کنید و ارتباط برقرار کنید. ممکن است تصور کنید که یادگیری زبان فرانسه بسیار دشوار بوده و از پس آن بر نمی‌آیید. در صورتی که داشتن یک مدرس مسلط و باحوصله قطعا در یادگیری این زبان بسیار تاثیرگذار است و آن را به یک کار شیرین تبدیل می‌کند. امکان آموزش آنلاین زبان فرانسه سبب شده تا بتوانید بهترین آموزش‎‌ها را از بهترین اساتید دریافت نمایید.

 آموزش آنلاین زبان فرانسه

 بررسی بخش‎‌های مختلف زبان فرانسه

اگر چه یادگیری زبان فرانسه زبانی برتر از زبان انگلیسی است ولی بازه زمانی یادگیری آن به خود فرد و تلاش او بستگی دارد. یکی از بخش‎‌های یادگیری زبان فرانسوی تمرین آواهای صدا دار و یا شبه صدا دار آن است. در هنگام یادگیری این آواها از دقت کافی و روش اصولی استفاده نمایید تا به نتیجه درستی برسید. یکی دیگر از بخش‎‌های زبان فرانسوی تشخیص جنسیت اسامی است. این جنسیت‎‌ها را می‌توان از حرف تعریف مشخص و نامشخص آن درک کرد. در صورتی که جنسیت را به درستی تشخیص ندهید باز هم می‌توانید دیگران را متوجه منظور خود کنید ولی چیزی که اهمیت دارد این است که همه چیز را به صورت کامل و مسلط یاد بگیرید تا در هنگام برقراری ارتباط احساس بهتری داشته باشید. یکی از مسائل مهمی که در زبان فرانسوی اهمیت پیدا می‌کند تفاوت ساختار نوشتار و خواندن آن است. در این زبان خیلی از حروف نوشته شده ولی خوانده نمی‌شود و گاها از ترکیب چند حرف یک آوا تشکیل می‌شود مثلا حروف aim می‌بایست در کنار هم قرار گیرند تا آوای ɛ̃  تشکیل شود.

 در موسسه سفیر گفتمان می‌توانید از امکانات آموزش زبان انگلیسی آنلاین و نیز آموزش زبان فرانسه برخوردار شده و زبان‎‌های خارجی را در سطح‎‌های مختلف فراگیرید. این موسسه از سال 1378 آغاز به کار کرده و با افتتاح 102 شعبه در استان تهران و دیگر شهرستان‌ها مراکز فعالیت خود را گسترش داده است. پایبندی به اصول مشتری مداری و نیز به کارگیری 500 مدیر، کارشناس و کارکنان اداری توانا و اخذ 5 گواهینامه استاندارد جهانی و کسب نمایندگی تربیت مدرسین از دانشگاه اکسفورد و کمبریج از دیگر ویژگی‎‌های مثبت سفیر گفتمان می‌باشد. برای استفاده از خدمات سایت سفیر گفتمان می‌توانید به آدرس https://gosafir.com مراجعه نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26014
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید