امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

هتل های ارزان تبریز


1401/07/27
کد خبر : 28360
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر

مسافران بسیاری سالانه به شهر زیبا و باستانی تبریز سفر می‌کنند. مهم‌ترین موضوعی که در مسافرت پیش‌روی مسافران قرار دارد، آشنایی با هتل های تبریز است؛ شما می‌توانید برای شناخت هتل‌های این شهر به سامانه علی بابا مراجعه کنید. در این شهر هتل‌های بسیاری وجود دارد که بی‌شک انتخاب را برای مسافران سخت می‌کند. بعضی از مسافران تور تبریز علاقه دارند در هتل های ارزان تبریز اقامت کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با رزرو هتل تبریز از علی بابا در کم‌ترین زمان با هتل های ارزان تبریز آشنا شوید.

در سایت یا اپلیکیشن علی بابا امکان مشاهده و رزرو هتل تبریز (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-tabriz) وجود دارد و به‌آسانی می‌توانید قیمت، امکانات و جزئیات کامل هتل های تبریز را بررسی کرده و انتخاب نهایی‌تان را رزرو کنید.

بهترین زمان رزرو هتل تبریز

بعضی از مسافران مایل هستند با کم‌ترین بودجه، مسافرتی کم هزینه و ایده‌آل را در شهر تبریز تجربه کنند؛ با توجه به آب‌وهوای سردی که در فصل پاییز و زمستان در تبریز جریان دارد، مسافران کم‌تری در این ماه‌ها به تبریز سفر می‌کنند. این اتفاق باعث شده هزینه‌های اقامتی در این بازه زمانی کاهش چشم‌گیری پیدا کند؛ تعدادی از هتل های تبریز برای تکمیل شدن ظرفیت‌های خالی هتل، تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای را برای مسافران درنظر گرفته‌اند.

آشنایی با هتل های ارزان تبریز

همان‌طورکه ابتدا اشاره کردیم، یکی از موارد اصلی که اکثر مسافران علاقه دارند از آن مطلع شوند، آگاهی از قیمت هتل های تبریز است. هتل های ارزان تبریز به مراتب تعداد ستاره، امکانات و قیمت کم‌تری را نسبت به هتل های لوکس تبریز دارند. اگر در طول اقامت در هتل فرصت کافی برای استفاده از خدمات ویژه هتل را ندارید یا دنبال اقامتگاه با قیمت ارزان و اقتصادی هستنید، انتخاب هتل‌های یک، دو و سه ستاره بهترین انتخاب است.

هتل مروارید تبریز

هتل تک ستاره مروارید از هتل‌های قدیمی تبریز به‌حساب می‌آید؛ ساختمان این هتل قدمتی بیش از 100 سال دارد و از سال 1347 با کاربری هتل شروع به فعالیت کرده است. ظاهر سنتی و قدیمی هتل مروارید باعث شده در فهرست آثار ملی ثبت شود. با رزرو هتل تبریز از علی بابا می‌توانید در این هتل سنتی اقامت کنید. این هتل موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد و در قلب شهر تبریز واقع شده است؛ باتوجه به موقعیت این هتل به‌آسانی با استفاده از مترو و اتوبوس می‌توانید به نقاط دیدنی و گردشگری تبریز بروید.

آدرس: خیابان امام خمینی، چهار راه گلستان

هتل آپارتمان ایرانیان تبریز

هتل ایرانیان در سال 1396 افتتاح شده و از هتل آپارتمان‌های اقتصادی و درحین‌حال امروزی تبریز به‌شمار می‌رود. این هتل در پنج طبقه بنا شده و 15 سوئیت مجزا با امکانات ضروری دارد. با اقامت در این هتل دسترسی بسیار خوبی به باغ دو کمال و دیگر نقاط تاریخی تبریز خواهید داشت. از امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به رستوران، سالن بیلیارد، چای‌خانه سنتی، پارکینگ، اینترنت رایگان، گیم‌نت، زمین ورزشی و ... اشاره کرد. آدرس: خیابان آبرسان، هفت تیر نرسیده به بیمارستان شمس، نبش کوچه لطفعلی زاده

هتل آذربایجان تبریز

هتل دو ستاره آذربایجان از هتل‌های با سابقه و قدیمی تبریز به‌شمار می‌رود. این هتل در سال 1345 افتتاح شد و به منظور ارتقای سطح خدمات در سال 1373 موردبازسازی قرار گرفت. این هتل 47 اتاق دارد و معماری و فضای داخلی هتل فرید، تلفیقی از قدیم و جدید است. هتل آذربایجان در مرکز شهر قرار گرفته و با اقامت در آن دسترسی بسیار خوبی به نقاط دیدنی و جاذبه‌های تاریخی تبریز نظیر ارگ علیشاه، خانه مشروطه، کلیسا مریم مقدس، کلیسا سنت سرکیس و ... خواهید داشت.

هتل آپارتمان ارس تبریز

هتل دو ستاره ارس در سال 1392 در مرکز شهر تبریز شروع به کار کرد. ساختمان هتل آپارتمان ارس در هفت طبقه ساخته شده و 16 واحد مجزا با امکانات رفاهی و ضروری دارد. با رزرو هتل تبریز در این هتل آپارتمان، اقامت لذت‌بخشی را همراه خانواده در محیطی آرام تجربه کنید. از مزیت‌های هتل آپارتمان‌ها، داشتن پارکینگ و امکان پخت‌وپز است که می‌توانید مخارج مربوط به خورد‌وخوراک را کم‌تر کنید. البته نبود رستوران برای مسافرانی که مایل هستند غذای آماده میل کنند، از نکات منفی هتل ارس است.

آدرس: چرنداب، مقصودیه، تقاطع پاستور جدید و طالقانی

این مطلب را هم بخوانید:   بهترین هتل های کیش را از کجا رزرو کنیم؟

هتل کاسپین تبریز

هتل سه ستاره کاسپین یکی دیگر از هتل های تبریز با قیمت مناسب است؛ این هتل در سال 1396 آغاز به فعالیت نموده و فضای داخلی هتل شیک و تمیز است و بی‌شک در زمان اقامت در هتل کاسپین لذت خواهید برد. این هتل نزدیکی مهران رود قرار دارد که با پیاده روی در کم‌ترین زمان می‌توانید به مهران رود، خانه پروین اعتصامی، موزه قاجار و مقبره الشعرا بروید.

آدرس: خیابان شهید بهشتی، بعد از پل منصور، مقابل خانه معلم

هتل های ارزان قیمت تبریز

هتل فرید تبریز

هتل سه ستاره فرید در سال 1398 افتتاح شده و ساختمان این هتل شش طبقه 30 اتاق با امکانات کامل دارد. هتل فرید با قیمتی مناسب خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌کند و از بهترین هتل های مدرن تبریز با قیمت اقتصادی به‌حساب می‌آید. از امکانات هتل فرید پارکینگ، رستوران و موجود بودن یخچال، تلوزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفاء حریق و لوازم بهداشتی است.

آدرس: خیابان شریعتی جنوبی، خیابن دالمان جنب پارکینگ طبقاتی فجر

رزرو هتل تبریز از علی بابا

با رزرو هتل تبریز به‌صورت اینترنتی بدون نیاز به مراجعه حضوری، سریع‌ترین روش برای رزرو هتل تبریز را تجربه کنید؛ مسافران محترم در هر زمان و شرایطی فقط با مراجعه به سامانه علی بابا می‌توانند بلیط (هواپیما، قطار و اتوبوس)، تور مسافرتی و هتل را رزرو کنند. علی بابا با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی پرسش‌ها، انتقادات و مشکلات احتمالی مسافران عزیز است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28360
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید