امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

هتل مرکور استانبول


1401/07/27
کد خبر : 27797
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 21 نفر
خرید بلیط ارزان استانبول و رزرو هتل مناسب یکی از مهمترین مسائلی است که مسافران قبل از سفر با آن روبرو هستند. اگر می‌خواهید به این شهر دیدنی بروید، باید مشخص کنید که اقامت در چه هتلی مناسب شرایطتان است. درصورتی‌ که می‌خواهید در یک هتل لوکس و 5 ستاره اقامت داشته باشید، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید. ما در ادامه یکی از مجلل‌ترین هتل‌های استانبول را معرفی می‌کنیم.

معرفی هتل مرکور

این هتل یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره استانبول محسوب می‌شود و در منطقه شیشلی این شهر واقع شده. این هتل در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته و دسترسی آسانی برای رفتن به بازار خرید میسیر کارسیسی و مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی دسترسی آسانی فراهم می‌کند. این هتل به‌دلیل قرارگیری در موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسانی برای رفتن به فرودگاه آتاتورک برای گردشگران فراهم می‌کند.

فرودگاه آتاتورک، بزرگترین و مهمترین فرودگاه استانبول به‌شمار می‌رود. مرکور یکی از زیباترین هتل‌های این شهر بوده و طوری طراحی شده که 203 واحد اقامتی داشته باشد. این هتل طراحی خاص و مدرن داشته و بدون شک چشم هربیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. از واحدهای هتل مرکور می‌توانید منظره‌ای تماشایی از شهر و محوطه هتل را تماشا کنید.

امکانات

اگر بخواهیم امکانات هتل را بگوییم، باید به آسانسور، لابی، رستوران، پارکینگ، کافی‌شاپ و سالن جلسات را نام ببریم. لابی این هتل بسیار بزرگ بوده و امکانات متعددی در آن در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت. امکاناتی مانند پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، مبل، صرافی، تلویزیون، تلفن، اتاق اپراتور، اتاق سیگار، دستگاه‌های پرینتر، فکس، فتوکپی و واکس کفش، تهویه مطبوع، خدمات برای معلولین و... وجود دارد.

چند مغازه در لابی هتل ساخته شده تا گردشگران بتوانند در  آن وسایل موردنیازشان را تهیه کنند. یکی از مهمترین اهداف سازندگان هتل مرکور این بوده که نیازی نباشد مهمانانشان برای انجام کارهای ساده و معمولی هتل را ترک کنند و به‌همین‌دلیل در این هتل امکانات متعددی مانند استخر، بار، کافی‌شاپ، فرشگاه، استخر و... در آن ساخته شده. همین امکانات باعث شده افرادی که قصد رزرو هتل استانبول را دارند، آن را انتخاب کننند.

رزرو هتل در استانبول

واحدهای هتل مرکور

در واحدهای اقامتی این هتل امکاناتی مانند صندوق امانات، اینترنت، حمام با دوش یا وان، سرویس بهداشتی، وسایل بهداشتی، تلویزیون، دمپایی، حوله، مبل، تلفن، سشوار، میزکار، آباژور، چای‌ساز و...وجود دارد. مهمانان می‌توانند از همه این امکانات، غیر از مینی‌بار، به‌صورت رایگان استفاده کنند. دستگاه‌های تهویه مطبوع واحدهای هتل مرکور بسیار پیشرفته بوده و قابلیت کنترل از راه دور را هم دارند. واحدهای این هتل طراحی مدرن داشته و رنگ هرکدام از آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. می‌توانید نسبت به سلیقه‌تان، اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید.

تعدادی از اتاق‌های هتل مارکور آشپزخانه دارد تا گردشگران بتوانند غذای موردعلاقه‌شان را در آن بپزند. در این محیط، تجهیزات کامل برای آشپزی وجود دارد. بالکن یکی‌دیگر از ویژگی‌هایی است که در این هتل از محبوبیت بالایی برخوردار است. در بالکن‌ها صندلی قرار گرفته تا بتوانید روی آن نشسته و با نوشیدن چای، منظره‌ای تماشایی از استانبول را مشاهده کنید.

معمولا در واحدهای هتل مرکور 1 تخت دوبل و یک مبل تخت‌خواب شو قرار داده شده و درصورتی که بخواهید افراد بیشتری در آن استراحت کنند، باید درخواست بدهید که تخت‌های بیشتری به اتاق آورده شود. در اتاق‌های این هتل استعلام دخانیت ممنوع است و برای کشیدن سیگار باید به اتاق سیگار هتل بروید.

 امکانات تفریحی

چندین استخر در هتل مرکور ساخته شده که هرکدام طراحی و زیبایی خاص خودشان را دارند. سازندگان هتل فکر کودکان هم بوده‌اند و چند استخر هم برای بازی آن‌ها ساخته‌اند. یک استخر در محوطه هتل ساخته شده تا مهمانان بتوانند در فصل‌های بهار و تابستان در آن آب‌تنی کنید.

اطراف این استخر چندین صندلی ساحلی و چتر وجود دارد تا بتوانید روی آن ریلکس کنید. امکانات تفریحی دیگری هم در هتل مرکور وجود دارد که برای آن‌ها باید به سونا بخار، سالن ماساژ، آب‌گرم، حمام بخار، حمام ترکی، سالن زیبایی، آرایشگاه و امکانات آب درمانی اشاره کنیم.

رزرو هتل مرکور استانبول

غذا و میان‌وعده

طبیعی است که در یک هتل 5 ستاره چندین رستوران مختلف وجود داشته باشد و هتل مرکور هم از این قاعده مستثنی نیست. در رستوران اصلی هتل انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی، فست‌فود و گیاهی سرو می‌شود که مهمانان می‌توانند هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنند. می‌توانید در رستوران هنرنمایی سرآشپز و پختن غذا را مشاهده کنید.

اگر علاقه‌مند به میان‌وعده هستید، می‌توانید به کافی‌شاپ رفته و عصرانه میل کنید. در این کافی‌شاپ انواع نوشیدنی، کیک و دسر سرو می‌شود که فقط گردشگران باید بروند و یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. توجه داشته باشید که برای میل کردن عصرانه‌ها، باید هزینه جداگانه بپردازید. اگر قصد رزرو هتل استانبول را دارید و نمی‌دانید که کدامیک از هتل‌های این شهر را انتخاب کنید، پیشنهاد ما هتل مرکور است.

هتل‌های استانبول کم نیستند و هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. یکی از این هتل‌ها مرکور است که توانسته جایگاه خوبی بین گردشگران پیدا کند. ما این هتل لوکس و زیبا را به شما معرفی کردیم تا اگر می‌خواهید آن را رزرو کنید، بدانید قرار است در چه هتل اقامت داشته باشید. اگر تجربه اقامت در هتل مرکور را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید. 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27797
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید