امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

هتل بزرگ 2 تهران


1401/07/27
کد خبر : 25055
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 20 نفر

هنگام سفر به کلان‌شهرهایی مانند تهران، باید این نکته را درنظر داشته ‌باشید که دسترسی به مرکز شهر طی مدت اقامت، مزیت بزرگی به‌شمار می‌رود. راه‌های ارتباطی مناسبی که در مرکز شهر وجود دارند، تردد به سایر نقاط شهر را برای شما ساده می‌کنند. مراکز اداری، تجاری و حتی بسیاری از بناهای دیدنی و تفرج‌گاه‌ها در مرکز تهران بوده یا از مرکز تهران به‌سادگی می‌توان به آن‌ها رسید. اگر برای امور اداری یا کاری به تهران سفر می‌کنید، هنگام رزرو هتل تهران به موقعیت جغرافیایی هتل و نزدیکی به مرکز شهر، توجه داشته باشید. علاوه‌ بر این، اسکان در مرکز شهر برای کسانی هم که قصد بازدید از دیدنی‌های جذاب تهران را دارند، مناسب به‌نظر می‌رسد. تنوع هتل های تهران علی بابا در موقعیت مکانی و امکانات و خدماتی که به گردشگران ارائه می‌دهند، شاید انتخاب را برای شما سخت کند؛ اما اگر دنبال یک هتل شیک در خیابان‌های مهم پایتخت هستید، هتل بزرگ 2 تهران گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. درادامه می‌خواهیم این هتل را به شما معرفی کنیم.
 هتل بزرگ 2 تهران

لوکس و زیبا میان هیاهوی شهر

هتل چهار ستاره بزرگ 2 تهران واقع‌در خیابان استاد نجات‌اللهی، خیابان سپند شرقی، در سال 90 به جمع هتل های تهران اضافه شد. خیابان استاد نجات‌اللهی یا همان خیابان ویلای قدیم، موقعیت بسیار خوبی نسبت به سازمان‌های مهم مثل سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان انتقال خون، اماکن معروف و فروشگاه‌های صنایع‌دستی، هم‌چنین دسترسی مناسب به سایر نقاط شهر دارد. با اقامت در هتل بزرگ 2 تهران می‌توانید به مغازه‌های صنایع‌دستی متعددی که در خیابان استاد نجات‌اللهی به‌چشم‌ می‌خورد، سری بزنید. این هتل چهار ستاره با هشت طبقه و 84 واحد اقامتی لوکس، از مسافران داخلی و خارجی پایتخت پذیرایی می‌کند. اگر برای تماشای موزه‌ها و دیدنی‌های فرهنگی به تهران آمده‌اید، این هتل راه‌های اتصالی خوبی به جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و هنری داشته و فاصله کمی با تعداد زیادی از آن‌ها دارد. با اقامت در این هتل شیک می‌توانید با ماشین و طی چند دقیقه، خود را به اماکنی همچون عمارت مسعودیه، کاخ موزه قصر، موزه ایران باستان، پل طبیعت، کاخ گلستان، موزه هنرهای معاصر و... برسانید.
چنانچه برای انجام امور اداری یا کارهای تجاری قصد سفر به تهران را دارید، اقامت در این هتل پیشنهاد خوبی خواهد بود؛ زیرا خیابان نجات‌اللهی علاوه‌بر اینکه محل استقرار سازمان‌ها و اماکن تجاری متنوعی است، اتصالات شهری خوبی هم به سایر خیابان‌های مهم پایتخت دارد. با اقامت در هتل بزرگ 2 تهران فاصله بسیار کمی با بورس موبایل تهران یعنی پاساژ علاالدین، چارسو و موبایل ایرانیان خواهید داشت. البته این‌ها تنها مراکز خرید نزدیک به هتل نبوده و بازار معروف لاله‌زار هم فقط حدود سه کیلومتر با هتل فاصله دارد. اگر به هوای آلوده تهران عادت ندارید و تنفس در فضای پاکیزه در اولویت‌های شما قرار می‌گیرد، خوب است بدانید که از هتل بزرگ 2 تهران با حدود یک‌ ربع رانندگی به پارک معروف لاله می‌رسید، هم‌چنین کنار هتل، پارک ورشو و پارک وسیع ایرانشهر هم به‌چشم ‌می‌خورد. با رزرو هتل پیش‌ از سفر، می‌توانید از موقعیت مکانی و امکانات اطراف هتل خود اطلاع پیدا کنید.

اقامت

 هتل بزرگ 2 تهران
هتل بزرگ 2 تهران هم مانند سایر هتل های تهران که در رده محل‌های اقامتی باکیفیت جای‌ می‌گیرند، اتاق‌های متنوعی ازجمله اتاق دوتخته برای یک‌نفر، دوتخته دابل، دوتخته توئین و... دارد. برای رزرو یک اتاق در این هتل به‌مدت یک شب باید دست‌کم بودجه 838 هزارتومانی کنار بگذارید که این هزینه با رزرو هتل تهران از علی بابا و بهره‌مندی از تخفیفات رزرو آنلاین، کاهش‌ پیدا می‌کند. هزینه اقامت در این هتل باتوجه به نوع اتاق‌ها بالا می‌رود و درنهایت به حدود یک میلیون و 500 هزارتومان هم می‌رسد. هریک از اتاق‌های هتل بزرگ 2 تهران امکاناتی مانند روم‌سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، اینترنت، تلفن، تلویزیون LCD، صندوق امانات، کمد لباس، رخت‌آویز، سیستم اعلام و اطفای حریق، چای‌ساز، مینی‌بار رایگان، حمام و... دارد.
این هتل خدمات ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه هم ارائه می‌دهد. برای استفاده از این امکان قبل ‌از سفر، مشخصات پرواز خود را دراختیار هتل بگذارید. درصورتی‌که همراه کودکان خود سفر به پایتخت را پیش‌رو دارید، احتمالا دانستن قوانین هتل درباره کودکان برای‌تان مفید خواهد بود. هتل بزرگ 2 تهران برای اقامت خردسالان تا هفت سال اگر از سرویس اضافی هتل استفاده نکنند، هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. هتل بزرگ 2 مشکل جای پارک را در کلان‌شهر شلوغ تهران برای مسافران خود حل کرده و با ارائه پارکینگ رایگان با ظرفیت 20 خودرو، از مهمانانی که با اتومبیل شخصی به تهران آمده‌اند، استقبال می‌کند.
بیشتر بخوانید : با هتل های سه ستاره مشهد نزدیک حرم آشنا شوید

امکانات

هتل چهار ستاره بزرگ 2 امکانات زیادی برای توریست‌های داخلی و خارجی فراهم کرده ‌است. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و خارجی را برای شما سرو کرده، حتی می‌توانید غذاهای دریایی را هم در منوی این رستوران مشاهده‌ کنید. هم‌چنین شما می‌توانید در پایان روز با نوشیدنی‌های مناسب هر فصل، خستگی ناشی ‌از گشت‌وگذار در خیابان‌های شلوغ شهر را با یک دورهمی همراه دوستان خود در کافی‌شاپ هتل از خود دور کنید. اگرچه هتل در یکی ‌از مراکز مغازه‌های صنایع‌دستی تهران قرار دارد؛ ولی فروشگاه صنایع‌دستی داخل هتل بزرگ 2 هم برای خرید، تفریح و پاساژگردی دور از آلودگی بیرون، انتخاب خوبی خواهد بود.
وجود لابی با طرفیت 30 نفر همراه تلویزیون و اینترنت رایگان و نامحدود، سرویس‌بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات، سرویس‌بهداشتی فرنگی در لابی، لاندری، خودپرداز، خدمات باربری، تاکسی‌سرویس و... ازدیگر امکانات هتل بزرگ 2 تهران به‌شمار می‌روند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25055
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید