امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

هتل آپارتمان مشهد لوکس و هتل های 5 ستاره در مشهد مقدس


1401/07/27
کد خبر : 25991
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 21 نفر

به مشهد سر بزنید , موتور جستجوی هتل مشهد و هتل آپارتمان مشهد در سامانه سفر های گالیور به شما امکان می دهد هتل های پنج ستاره در مشهد را با قیمت مقرون به صرفه و با بهترین پیشنهادات در بین هتل های مشهد پیدا کنید. این دسته از هتل ها و هتل آپارتمان ها در شهرهای سراسر جهان موجود است. به همین دلیل پایگاه داده ما شامل هتل های پنج ستاره مشهد است ، بنابراین شما می توانید با توجه به قیمت یا امکانات لوکس آن ، یکی از هتل های یا هتل آپارتمان های مشهد مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
هتل مجلل درویشی مشهد :  این هتل یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های مشهد می باشد . هتل درویشی یک هتل پنج ستاره لوکس در حاشیه خیابان امام رضا (ع) است یافتن هتل های لوکس آسان است ، اما همه آنها برابر نیستند. انتخاب درستی داشته باشید و در این هتل اقامتی اتاقی را رزرو کنید تا از تمام ویژگی ها و مزایای آن بهره مند شوید! میهمانانی که با اتومبیل وارد می شوند ، می توانند از فضای پارکینگ موجود در هتل استفاده کنند. در طول اقامت خود می توانید به صورت رایگان در هتل درویشی مشهد پارک کنید. در محوطه زیبای لابی هتل مورد استقبال کارکنان خوش برخورد ما قرار خواهید گرفت. در طول اقامت خود می توانید ساعاتی را با یک کتاب خوب در اتاق مطالعه بخوانید. محل اقامت خود دمای اتاق خود را با تهویه مطبوع تنظیم کنید. هنگام ماندن در مقابل تلویزیون کابلی یا صحبت با تلفن ، از مینی بار هتل در ذخیره نوشیدنی های تازه و خنک استفاده کنید. سایر امکانات راحتی مانند سشوار ارائه شده نیز به نیازهای شما متمایل می شود. برای برخی از سرگرمی های داخل اتاق ، تلویزیون ماهواره ای را روشن کنید و برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید. تلویزیون در اتاق شما به اینترنت متصل است. در صورت نیاز از دستگاه پخش DVD موجود در اتاق خود بهره مند شده و در کنار خانواده خود یک روز سرگرم کننده را تجربه کنید. هتل مجلل درویشی دارای اتاق ها و سوئیت های متفاوت با امکانات و دکوراسیون متفاوت است. سوئیت امپریال در طبقه 15 ، دارای یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن است. با جرات میتوان گفت هتل درویشی مشهد یکی از پنج هتل و هتل آپارتمان مشهد برتر در میان کل هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد می باشد.

هتل مدینه الرضا مشهد :

هتل پنج ستاره مدینه الرضا مشهد مشهد نزدیکترین هتل به حرم امام رضا (ع) محیط زیبا و معماری سنتی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) است. هتل بسیار آرام و سرشار از زیبایی و معنویت است در حالی که کارکنان مدرن و مودب و حرفه ای آماده ارائه خدمات به میهمانان شما هستند. هتل نزدیک به حرم مطهر (150 متر) است که حدود چهارصد اتاق با امکانات کامل در اختیار مهمانان قرار می گیرد. یک آمفی تئاتر در طبقه همکف با ظرفیت 260 نفر وجود دارد و برای برگزاری مراسم و سمینارهای مختلف مجهز است. همچنین دو سالن کنفرانس وجود دارد که می توانید در آن جلسات کاری خود را برگزار کنید. خدمات نگهداری از کودکان نیز وجود دارد. انواع مختلفی از اتاق ها ، سوئیت ها و آپارتمان ها در هتل مدینه الرضا الرضا موجود است. قابل توجه ترین ، هتل اتاق هایی برای افراد معلول ارائه می دهد. هر اتاق برای راحتی شما طراحی شده است. از این رو ، پس از ورود می توانید از خدمات بیست و چهار ساعته لذت ببرید. برای از بین بردن همه تنش ها می توانید اتاق ماساژ را امتحان کنید. همچنین دو مجتمع استخر مجزا برای مردان و زنان وجود دارد. همچنین می توانید تمرینات خود را در باشگاه بدنسازی داشته باشید. حمام سنتی در هتل میدینه الرضا مکانی عالی برای دور شدن از همه تنش ها و استرس های زندگی روزمره است. در طبقه اول ، دو رستوران وجود دارد. در این دو رستوران غذاهای مختلف ایرانی و بین المللی سرو می شود. در قسمت شرقی لابی ، کافه ای نیز وجود دارد که به صورت 24 ساعته پذیرای میهمانان است. یک رستوران گردان نیز در طبقه 12 قرار دارد و چشم انداز بسیار خوبی به حرم مطهر امام رضا (ع) دارد. در طبقه 1 در کنار مجموعه ورزشی ، یک رستوران سنتی نیز وجود دارد که غذاهای محلی مختلف را به مهمانان ارائه می دهد. اگر به دنبال هتل 5 ستاره در مشهد نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) هستید ، هتل مدینه الرضا مشهد می تواند گزینه مناسبی جهت رزرو هتل مشهد باشد.
هتل هما 2 مشهد : این هتل در سرسبزترین منطقه در غرب شهر ساخته شده است و از محیطی آرام و به دور از سر و صدای شهری برخوردار است و محل اقامتی آرام را برای مهمانان خود فراهم می کند و سفر آنها را به یاد ماندنی تر می کند. هتل دارای امکانات رفاهی رضایت بخشی از جمله اتاق ها و سوئیت های مختلف با ارائه خدمات عالی ، رستوران با غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ، چایخانه ، سالن های چند منظوره ، زمین تنیس و مراکز خرید ، سعی در تأمین نیازهای مهمانان خود دارد. موقعیت مکانی هتل هما 2 مشهد به اندازه کافی برای میهمانان جهت زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) ، بازدید از جاذبه های گردشگری اطراف از جمله مقبره نادر و پارک کوهسنگی و خرید مراکز تجاری و گذراندن اوقات خوشی مناسب است. از جمله خدمات عمومی هتل می توان به خشکشویی ، سرویس سریع برای ورود و خروج و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.
جهت رزرو تور مشهد هتل های 5 ستاره در سامانه سفرهای گالیور به قسمت رزرو تور این سایت مراجه کرده و بهترین تور مشهد خود را از این طریق انتخاب و رزرو نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25991
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید