امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

های کانتنت بهترین ربات های اینستاگرام را معرفی کرد


1401/07/27
کد خبر : 27693
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 15 نفر
اگر همین الان عباراتی مثل بهترین ربات اینستاگرام ، خرید ربات اینستاگرام را در گوگل جست و جو کنید، دست کم با 20 سایت ارائه دهنده ربات اینستاگرام مواجه می‌شوید که شناخت کاملی هم در موردشان ندارید. نیازی نیست چندین روز فضای وب را شخم بزنید که یک سایت معتبر در زمینه ربات افزایش فالوور اینستاگرام پیدا کنید، ما به جای شما اینکار را کرده‌ایم و در ادامه 3 تا از معتبرهای این حوزه را به شما معرفی می‌کنیم.

جالب است بدانید بیش از 50 میلیون ایرانی یعنی نزدیک به 70% جمعیت کشور ایران در اینستاگرام حضور دارند؛ از این حجم حدودآ 3 درصد کسب و کار اینستاگرامی راه انداخته‌اند. به شما تبریک می‌گویم که در این مطلب حضور دارید و میخواهید جزء این 3 درصد باشید.

3 نکته مهم در خرید ربات اینستاگرام

نکته اول: از سایتی ربات تهیه کنید که امکان چند روز تست رایگان را داشته باشد. با تست رایگان ربات از قابلیت و امکانات ربات مطلع شده و اگر به کارتان آمد، نسخه‌ی پولی آن را خریداری می‌کنید در غیر اینصورت شما هیچ ضرری نخواهید کرد.

نکته دوم: معتبرترین سایت های ربات اینستاگرام قیمت‌های مناسبی دارند؛ کیفیت کار و امکانات بهتر را فدای قیمت نکنید و هیچ وقت دنبال ربات اینستاگرام رایگان نباشید.

نکته سوم: اکثرآ ما برای اولین باری که ربات تهیه می‌کنیم، به آموزش استفاده از ربات نیاز خواهیم داشت و لازمه سایت ارائه دهنده‌ی ربات، آموزش نحوه استفاده از ربات را به صورت ویدیویی یا متنی به ما ارائه کند. در صورت نبود هیچ آموزشی، حتما با پشتیبانی آن سایت تماس بگیرید و اگر راهکار مناسبی ارائه نکردند، بهتر است ربات اینستاگرام را از جای دیگری خریداری کنید.

نکته چهارم: به نقل از مقاله بهترین هاست های کانتنت در عصر کنونی شاهرگ هر کسب و کاری به پشتیبانی وابسته است. قبل از اقدام به تهیه ربات حتمآ پشتیبانی سایت مدنظر را چک کنید.

بهترین ربات های افزایش فالوور اینستاگرام

این روزها سایت‌های ارائه دهنده‌ی ربات اینستاگرام در ایران رو به افزایش هستند و با توجه به اشباع شدن این حوزه انتخاب یک ربات خوب کار نسبتآ سختی است. به نقل از مقاله‌ های کانتنت اینجا به بررسی بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام میپردازیم. قطعآ بعد از خواندن این مقاله میتوانید بهترین ربات را برای کسب و کار اینستاگرامی‌تان انتخاب کنید.

1. ربات افزایش فالوور اینستاگرام کاربر مجازی

کاربر مجازی

کاربر مجازی با بیش از 15 سال سابقه تولید ربات های مختلف از سال 1397 محصول ربات اینستاگرام خود را به صورت رسمی ارائه کرده است و در حال حاضر امن ترین و بهترین سایت خرید ربات اینستاگرام در ایران است.

2 دلیلی که امنیت این ربات را چندین برابر کرده است:

1. این ربات برای فعالیت در پیج شما نیازی به رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان ندارد؛ کافیست در مرورگرتان وارد سایت اینستاگرام شده و با نام کاربری و رمز عبور خود لاگین کنید سپس ربات را اجرا نمایید تا فعالیت خود را شروع کند. البته این مجموعه، آموزش استفاده از ربات و نحوه تنظیم صحیح را در اختیار مشتریان قرار میدهند.

2. ربات کاربر مجازی برای انجام فعالیت‌های خود از تکنولوژی شبیه سازی رفتار انسانی استفاده می‌کند. یعنی ماوس سیستم شما را دقیقا شبیه به خودتان حرکت داده و تعاملات فالو، آنفالو، کامنت گذاشتن، لایک و ... را با شبیه سازی لرزش دست انجام میدهد. به همین دلیل الگوریتم‌های اینستاگرام هرگز نمیتوانند تفاوت آنرا با انسان تشخیص داده و آنرا به عنوان ربات ببینند.

نکته مهمی که درباره ربات کاربر مجازی باید بدانید این است که ربات روی سیستم عامل آندروید نصب نخواهد شد و باید آن را روی کامپیوتر نصب کنید. در کنار این محدودیت مزیت دائمی بودن را دارد. یعنی نیاز نیست که هزینه ماهانه برای آن پرداخت کنید، با یک بار پرداخت میتوانید آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و برای هر تعداد پیج که بخواهید (بدون هزینه اضافه) از آن استفاده کنید.

مهمترین امکانات ربات اینستاگرام کاربر مجازی:

  • زمانبندی انتشار پست و استوری
  • فالو و آنفالو خودکار
  • شناسایی و حذف خودکار فالوور فیک
  • ارسال خودکار پیام دایرکت
  • لایک و کامنت اتوماتیک
  • چک کردن اکسپلور و استوری
  • ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده
  • جذب فالوور واقعی بر اساس هشتگ (کامنت گذاری و منشن در هشتگ ها)
  • استخراج کامنت گذاران یا لایک کنندگان پست‌ها برای قرعه کشی و ...
  • سازگار با آخرین الگوریتم‌های اینستاگرام
  • ارائه کد تخفیف برای خرید ربات

2. ربات اینستاگرام اینبو

اینبو

اینبو یکی دیگر از بهترین ربات های اینستاگرام است که از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه‌ی ربات اینستاگرام شروع کرده و به کسب و کارهای اینستاگرامی زیادی خدمات ارائه کرده است. اینبو با مزیت رقابتی 3 روز تست رایگان توانسته افراد زیادی را جذب کسب و کارش کند و به آنها خدمات ارائه دهد.

ربات اینبو به صورت 24 ساعته هر کاری که شما برای جذب فالوور نیاز دارید را به شکل کاملآ طبیعی انجام میدهد. شما میتوانید ربات را بر جامعه‌ی هدف کاملآ مشخصی تنظیم کنید تا فالوورهای واقعی جذب پیج‌تان شود. همچنین به شما گزارش میدهد که این فالوور از کدام هدفی که شما برایش تنظیم کرده بودید، جذب صفحه شما شده‌اند.

ربات اینستاگرام اینبو پیج‌های فیک و غیرفعال را از اکانت‌های فعال و واقعی تشخیص داده و فعالیتش را بر روی کاربران فعال و واقعی قرار میدهد، همین عمل بازدهی و نرخ تعاملات پیج‌تان را به شدت بالا برده و فالوورهای هدفمندی جذب می‌کند.

به یاد داشته باشید که کیفیت محتوای شما در تبدیل شدن بازدیدکنندگان به فالوور رابطه مستقیم دارد. هر چه محتوا پست و استوری خوبی منتشر کنید، قطعا فالوورهای پیچ‌تان بیشتر می‌شوند. بنابراین کارهای تعاملی افزایش فالوور با ربات، و تولید محتوای ارزشمند هم با شما، تا بهترین نتیجه را بگیرید.

از دیگر امکانات ربات اینبو:

  • فالو و آنفالو خودکار
  • زمانبندی انتشار پست و استوری
  • شناسایی و حذف خودکار فالوور فیک
  • ارسال اتوماتیک پیام دایرکت
  • لایک و کامنت اتوماتیک
  • مشاهده‌ آمار دقیق فعالیت‌های ربات
  • قابلیت هدف‌گذاری با معیار دلخواه
  • مدیریت فالووینگ‌ها
  • ارائه آموزش متنی برای تنظیم ربات

3. ربات اینستاساز

طبق بررسی‌های انجام شده اینستاساز جزء اولین ارائه دهنده‌ ربات اینستاگرام در ایران است. این مجموعه بر روی افزایش فالوور واقعی با استفاده از ربات تمرکز کرده و با مزیت رقابتی 3 روز تست رایگان، کاربران زیادی را جذب کرده و بعد از تست ربات افراد زیادی از خدمات پرمیوم‌شان استفاده می‌کنند.

از مهمترین قابلیت‌های ربات اینستاساز میتوان به جذب فالوور واقعی با هدفگذاری‌های مختلف، ارسال پیام دایرکت اتوماتیک، ارسال پست زمانبندی شده، گزارش‌گیری حرفه‌ای از فعالیت‌های انجام شده و حذف نظرات توهین آمیز اشاره کرد.

تمام فالوورهایی که ربات اینستاساز برای پیج‌تان جذب می‌کند واقعی بوده و خیلی دقیق به شما می‌گوید که فالوورهای جدید به خاطر کدام فعالیت ربات و با استفاده از کدام هدف، جذب صفحه شما شده‌اند.

با ربات اینستاساز شما نیازی به دانلود و نصب هیچ نرم افزاری ندارید، تمام تنظیمات و مدیریت بر روی اکانت شما از روی نرم افزار تحت وب اینستاساز انجام می‌شود. پس از روشن کردن ربات، سیستم به صورت ۲۴ ساعته به تعاملات جذب فالوور خواهد پرداخت.

امکانات ربات اینستاساز:

  • جذب واقعی فالوور بر اساس جنسیت و مکان جغرافیایی
  • ارسال پیام اتوماتیک به دایرکت
  • لایک پست و کامنت
  • مشاهده‌ آمار دقیق فعالیت‌ ربات
  • زمانبندی انتشار پست و استوری
  • حذف نظرات توهین آمیز
  • ارائه آموزش متنی برای تنظیم ربات

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم بهترین ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور واقعی را به شما معرفی کنیم. با انتخاب ربات خوب و تولید محتوای ارزشمند می‌توانید رشد نجومی به پیج‌تان بدهید. این نکته مهم را آویزه گوشتان کنید، وقتی ربات روی اکانت اینستاگرام‌تان در حال فعالیت است، سعی کنید فعالیت‌های مثل: لایک و کامنت گذاری و ... زیاد انجام ندهید؛ چرا که باعث تداخل در فعالیت ربات می‌شود و ممکن است اینستاگرام هم به شما شک کند. امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید، در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره ربات به سایت های کانتنت https://www.hicontent.net مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27693
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید