امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

نگران هزینه های بالای مشاوره کنکور نباش! مشاوره درسی ارزان و با کیفیت گروه دکتر پرتوی


1401/07/27
کد خبر : 27664
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 14 نفر
رقابت زیاد در کنکور سراسری و افزایش تعداد شرکت کننده ها در کنکور موجب شده تا دانش آموزان هر کدام به نحوی به دنبال پیشرفت در وضعیت درسی خود باشند که این کار را با مشاوره درسی، جلسات مشاوره خصوصی و برنامه ریزی و استفاده از معلم های خصوصی و شرکت در کلاس های جمع بندی و همایش های مشاوره انجام می دهند اما هزینه های بالای مشاوره کنکور برای خیلی از دانش آموزان محدودیت هایی ایجاد میکند، اما با مشاوره کنکور ارزان و مشاوره و برنامه ریزی درسی با قیمت مناسب میتوانید بهترین کیفیت را تجربه کنید.

حتما یادتون باشه که اول مقایسه کنید و هر مشاوره کنکور ارزان قیمتی لزوما خوب نیست!

هر درس را چگونه بخوانیم؟

 منابع معتبر تستی چی هستند؟

 چگونه تمرکز خود را افزایش دهیم؟

برنامه ریزی درست و اصولی گام به گام چگونه است؟

 مسلما با توجه به شرایط کنونی استفاده از مشاور برای موفقیت در کنکور و رسیدن به رشته و دانشگاه مورد نظر الزامی است اما باید دست به انتخابی مطمئن بزنیم که هم کیفیت بالایی داشته باشد وهم هزینه مقرون به صرفه ای را در بر بگیرد.

مشاوره ارزان کنکور

آموزش اصول مطالعه و مشاوره درسی که هر دانش آموزی باید بداند  :

قبل از هر اقدامی باید عادات صحیح در مطالعه را کسب کنید و اصول مطالعه را بیاموزید. حجم این مطلب به قدری گسترده است و عوامل بسیار زیادی را در بر می گیرد که باید به مباحث مهم بسنده کرد. که مهم ترین تکنیک های مشاوره درسی و کنکور عبارتند از :

اولین مرحله از مشاوره درسی، هدف گذاری اصولی و دقیق :

تا قبل از آنکه هدف مشخصی برای مطالعه نداشته باشید، عملا مشاوره و برنامه ریزی برای شما فایده ای نخواهد داشت.

برای مشخص کردن هدف خود بهتر است که در ابتدا راجع به رشته های دانشگاهی و بازار کار انها شناخت پیدا کنید و سپس بر اساس علاقه و استعداد خودتان دست به انتخاب بزنید. اگر هنوز نمی دانید که چگونه هدف خود را مشخص کنید بهتر است با یک مشاور صحبت کنید.

روش مطالعه هر درس فرق میکند و اصول خودش را دارد

مسلما همه دانش آموزان بخشی از زمان خود را به درس خواندن می گذرانند اما چرا فقط عده کمی به هدف خود می رسد؟ پاسخ این سوال در این است که مطالعه به تنهایی کافی نیست بلکه باید بر روی کیفیت مطالعه خودتان کار کنید. قرار نیست ماهیت همه دروس شبیه به هم باشد و قرار نیست هر درس را شبیه درس دیگری مطالعه کنید. در ابتدا دروس به سه ماهیت طبقه بندی می شوند:

  1. دروسی که نیاز به مطالعه عمقی دارند و یادگیری انها با مطالعه دقیق کتاب درسی صورت می پذیرد که باید در زمان مطالعه کلمات کلیدی و مهم را مشخص کنید، سعی کنید مطالب را به صورت داستانی وارد حافظه کنید و بعد از مطالعه هر بخش به مرور آن بپردازید.
  2. دروسی مانند ریاضی و فیزیک که مطالعه برای انها کاربردی ندارد و فقط باید به حل تمرین بپردازید. مسلما با مطالعه ریاضی نمی توانید مسئله حل کنید بلکه ماهیت این درس ها با حل مسئله است و تنها راه تسلط بر انها افزایش تعداد دفعات تمرین و حل مسئله می باشد.
  3. سومین دسته دروس که شامل مطالب حفظی می باشند که از روش های تقویت حافظه در مطالعه آنها استفاده می شود. پس از آنجا که هر درس ماهیتی جداگانه دارد، باید روش مطالعه هر درس را بیاموزید و در مطالعه خودتان به کار بگیرید.

از منابع معتبر استفاده کنید و بهترین ها را بخوانید

کتاب کمک آموزشی شما در یادگیری مفاهیم بسیار نقش تعیین کننده ای دارد. مسلما در هر درس باید کتابی تهیه کنید تا مناسب سطح شما باشد.

در کنار سطح مناسب کتاب تست باید به کیفیت آن کتاب نیز توجه داشته باشیم که حتما دارای درسنامه قوی، تست های طبقه بندی شده و پاسخ نامه روان و استاندارد باشد. در جدول زیر نام کتاب های تست معتبر در زمینه هر پایه تحصیلی را به تفکیک رشته قرار داده ایم :

پایه نهم

تمامی دروس

شب امتحان خیلی سبز

دروس تیزهوشان

کتاب IQگاج – کتاب تیزهوشان خیلی سبز

دروس عمومی دوره دوم دبیرستان

فارسی

نشر الگو – خیلی سبز

عربی

مهر و ماه – گاج طلایی

دینی

سفیرخرد مسلم بهمن آبادی- خیلی سبز ویژه دانش آموزان انسانی

زبان

خیلی سبز – مبتکران

دروس تخصصی رشته تجربی

ریاضی

کتاب جامع مهرو ماه

زیست

خیلی سبز – مهر و ماه

فیزیک

میکرو طبقه بندی گاج

شیمی

خیلی سبز

دروس تخصصی رشته ریاضی

حسابان

خیلی سبز

هندسه و گسسته

میکرو طبقه بندی گاج

فیزیک

میکرو طبقه بندی گاج

شیمی

خیلی سبز

دروس تخصصی رشته انسانی

ریاضی و اقتصاد

خیلی سبز

فنون و عربی

میکرو طبقه بندی گاج

فلسفه- جامعه – منطق- روانشناسی

مشاوران آموزش

 

چالش تست زنی و تکنیک های منحصر بفرد حل تست

مسلما مطالعه به تنهایی یادگیری بالایی ندارد و حتما باید مطالعه به همراه حل تمرین و یا حل تست باشد. برای همین حداقل 40% زمان مطالعه خود در طول روز را به تست زدن اختصاص دهید.

 زمانی که میزان تسلط شما در مبحثی بالا رفت، حال باید سعی کنید که با دانش خودتان شروع به تست زنی کنید و در مرحله آخر باید علاوه بر استفاده از دانش در زمان محدود شروع به تست زدن کنید تا شبیه شرایط آزمون های آزمایشی و کنکور شوید. با تست زدن به صورت زماندار مشکلات علمی و مهارتی خود را متوجه می شوید و به کمک مشاور می توانید آن را افزایش دهید.

ساعت خواب خود را تنظیم کنید

بهترین زمان برای خواب و استراحت از ساعت 12شب و تا 7 صبح می باشد. بیشترین میزان یادگیری در ساعات اولیه روز قرار گرفته است. دیر خوابیدن و یا کم خوابیدن موجب تضعیف حافظه و یادگیری می شود. حداقل 7 ساعت خواب در شبانه روز برای داشتن تمرکز کافی در طول مطالعه لازم است.

برنامه ریزی درسی ارزان و درست برای شخص شما

بعد از آموزش انواع روش های مطالعه و تست زنی وسبک های یادگیری نوبت به داشتن یک برنامه ریزی خوب می رسد. برنامه ریزی به کارهای شما جهت می دهد. برنامه ریزی کمک می کند که به موقع مطالعه کنید. البته به شرط آنکه استاندارد های لازم را داشته باشد. اگر می خواهید برای مطالعه خودتان برنامه ریزی داشته باشید باید استانداردهای زیر را رعایت نمایید.

قرار دادن هدف درسی در برنامه ریزی

همانطور که گفتیم برنامه ریزی شما باید با هدف باشد. با توجه به هدف درسی که دارید،سبک برنامه ریزی تغییر می کند. توجه به زیرگروه ها در برنامه ریزی اهمیت بالایی دارد. چرا که دانش آموزی که می خواهد در رشته داروسازی تحصیل کند، باید درس شیمی و ریاضی را در الویت قرار دهد اما علاقه مندان به رشته های پزشکی و پیراپزشکی درس پر ضریب آنها زیست شناسی می باشد. برای همین باید حتما برنامه ریزی بر مبنای اهداف درسی شما طرح ریزی شود.

مشخص کردن درس شاخص و پر اهمیت

بنا بر هدف درسی باید دروس پر ضریب و پر اهمیت مشخص شوند و عمده برنامه ریزی بر مبنای این دروس انجام پذیرد. درس شاخص باید میانگین بین 75 الی 80 درصد در کنکور سراسری را کسب کند. برای همین توجه به این درس که از فنون و تکنیک های رتبه سازی در برنامه ریزی واجب است.

جزییات را در برنامه ریزی در نظر بگیر

معمولا برنامه ریزی هایی که مشاهده می کنیم به صورت کلی تنظیم می شود تا برای تعداد زیادی از دانش آموزان قابل اجرا باشد و زمان شروع و پایان مشخصی داشته باشد. اما برنامه ریزی اصولی این است که جزییات را به خوبی نمایش دهد. برنامه ریزی کلی یعنی فقط بگوییم که از ساعت 8 الی 10 ریاضی بخون.

 اما برنامه ریزی دقیق و اصولی این گونه است که در هر واحد درسی کاملا مشخص می کند که چه میزان مطالعه کنید، از کدام مبحث، از روی چه کتاب کمک آموزشی و تعداد تست و منبع تست چه باشد. برنامه ریزی کاربردی این است که برای هر واحد درسی به اندازه توضیحات داشته باشد تا دانش آموز در حین اجرا دچار سردرگمی نشود و بتواند به برنامه ریزی با کیفیت بالا عمل کند.

مرحله آخر که خیلی مهمه جمع بندی است

مرور زمانی ارزشمند است که حالت فراخوانی داشته باشد. یعنی بتوانید بدون نگاه کردن به کتاب و جزوه خودتان مطالب را از حافظه بلند مدت به حافظه کوتاه مدت انتقال دهید. این سبک از مرور موجب افزایش چسبندگی اطلاعات در مغز شما می شود و موجب میشود مطالب بین 6 ماه الی یک سال بدون فراموشی در حافظه شما برقرار بماند.

قیمت مشاوره کنکور و برنامه ریزی تضمینی :

حال که با برخی از روش های مشاوره درسی و برنامه ریزی آشنا شدید، مسلما با ضرورت داشتن مشاوره و برنامه ریزی درسی رو به رو شده اید. استفاده از تکنیک های کاربردی و برنامه ریزی اصولی می تواند تغییرات زیادی در رشد درسی شما ایجاد کند. اما از کجا بتوانیم به مشاوره و برنامه ریزی ها اعتماد کنیم و آینده خود را بر مبنای آن بنا کنیم؟

برای اینکار نیاز به یک تحقیق و بررسی می باشد تا بتوانید خدمات مشاوره و برنامه ریزی موسسات متفاوت را با هم مقایسه کنید و بنا بر خدماتی که ارائه می شود و هزینه هایی که در بر می گیرد، بهترین انتخاب را داشته باشید.

شاخصه های اصلی مشاوره و برنامه ریزی گروه آموزشی پرتوی:

1-  استفاده از مشاوران مجرب و با تجربه مدارس تهران که در زمینه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلات ارشد و دکتری دارند. که برتری زیادی نسبت به مشاوران تازه کار ودانشجو با سابقه کم و تجربه کم دارند. در اصل شما در گروه آموزشی پرتوی به هیچ عنوان مشاور دانشجو و بدون تجربه کاری مشاهده نمی کنید.

2-  تضمین کیفیت ماهانه به شکلی که با یک هفته برنامه ریزی رایگان، داوطلب را به دام نمی اندازند. برنامه ریزی ها و مشاوره ها به قدری تضمین شده می باشد که فقط برای یک ماه با شما قرار داد می بندند و هزینه کل سال را از شما دریافت نمی کنند. چرا که مطمئن هستند شما پس از پایان ماه اول با رضایت کامل ماه بعد را نیز تمدید می کنید.

3- برنامه ریزی های کاملا فردی و تخصصی ، در این مجموعه شما به هیچ عنوان برنامه ریزی از قبل آماده شده مشاهده نمی کنید. بلکه برای هر دانش آموز بین 5/2 الی 3 ساعت زمان جداگانه صرف می شود تا برنامه ریزی مخصوص خود داوطلب، شاخص های درسی و رفتاری او طراحی و نوشته شود.

4- هزینه کاملا مقرون به صرفه در برابر خدمات ارائه شده. مسلما هزینه مشاوره با افراد دانشجو هم این روزها سر به فلک می کشد، اما در گروه آموزشی پرتوی خدمات کامل یک مشاوره تخصصی را همراه با برنامه ریزی شخصی سازی شده با هزینه ای اندک دریافت می کنید

 

خدمات مشاوره با قیمت مناسب و برنامه ریزی مقرون به صرفه در گروه آموزشی پرتوی :

بعد از مطالعه ویژگی های شاخص خدمات مشاوره و برنامه ریزی دکتر پرتوی بهتر است بدانید که زمانی که عضو دانش آموزان این مجموعه می شوید چه خدمات منحصر به فردی را دریافت می کنید؟

1- جلسه مشاوره فردی دانش آموز با مشاوران ارشد و بررسی وضعیت درسی دانش آموز و تعیین استراتژیبرنامه ریزی

2- برنامه ریزی فردی مناسب دانش آموز که با جزییات و در راستای هدف او نوشته می شود و هر دانش آموز یک برنامه ریزی مخصوص دریافت می کند.

3- پیگیری و پشتیبانی هفتگی پیرامون بررسی وضعیت مطالعه هفتگی، ارائه راهکار برای نقاط ضعف

4- ارائه پکیج مشاوره درسی دکتر پرتوی با هدف آموزش نکات مشاوره ای بنا به اقتضای هر ماه مشاوره

5- ارائه نمونه سوالات و بانک سوالات تستی و جزوه های اساتید به نام در هر درس و مبحث

6- نظارت مستقیم دکتر پرتوی بر روند جلسات و برنامه ریزی ها پس از تایید دکتر پرتوی به دانش آموز ارائه می شود.

7- ارائه مشاوره انگیزشی به داوطلب توسط دکتر پرتوی

8- دارای تضمین کیفیت ماهانه و هزینه مقرون به صرفه

مشاوره درسی ارزان قیمت

برای اطلاع از شرایط ثبت نام، نام و مقطع خود را به شماره  09207278684  ارسال نمایید تا با مشاوران ما با در ارتباط باشید و یا به سایت دکتر بهروز پرتوی مراجعه نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27664
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید